Appartement Margaris

2005

Wij waren overboekt

G.Veer
9-8-2005

Wij waren overboekt.Dit komt de laatste tijd vaak voor.Je word door louche types naar een hotel gebracht en dan zoek je het maar uit.Andere mensen hebben zelf een andere lokatie gezocht wegens de herrie en dronken Engelsen.Niet doen dus.

Gereisd Anders in Tue Aug 09 2005 19:15:43 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

we hadden een massionette, dat was heel erg ruim 2badk

r derksen c franken w baltus e van amstel
7-8-2005

we hadden een massionette, dat was heel erg ruim 2badk.2wc perfect gewoon. rustige ligging uitkijk op olijfbomen. Voorkant een midgetgolfbaan,erg tof in griekenland. mooi zwembad,altijd plaats.veel engelse families,maar niet lastig.aardig en vriendelijk personeel.tsilivi:perfect,lange en mooie winkelstraat,veel restaurantjes,en gezellige barretjes. mooi strand.

Gereisd Anders in Sun Aug 07 2005 15:53:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We zijn hier in oktober geweest: we vonden het prachtig!

Myriam
6-6-2005

We zijn hier in oktober geweest: we vonden het prachtig! Lieve mensen, zeer aardig, mooie eiland, mooie plaats. We hadden een maisonnette: het was heel schoon, heel netjes, alles deed het perfect. De stranden zijn prachtig. Tip: huur een auto en ga maar lekker on tour.

Gereisd Anders in juni 2005

Wij zijn er twee keer geweest en eht was helemaal geweldig

Margreet
8-5-2005

Wij zijn er twee keer geweest en eht was helemaal geweldig. Wij hadden en maisonnette en dat was helemaal luxe. Het enige minpuntje vond ik wel dat je de muziek wel erg goed kom horen. Voor de rest helemaal top en gezellig en veel restaurantjes. Een aanrader!!!!!!!

Gereisd Anders in mei 2005

Prima appartement,zijn er in 2002 geweest en hebben er een

gerard en anneke
29-1-2005

Prima appartement,zijn er in 2002 geweest en hebben er een fijne vakantie gehad. Ruime appartementen, fijn zwembad en leuke bar. Wel wat gehorig, maar dat kon de pret niet drukken. Genoeg leuke restaurants in de buurt. Jammer dat er op het eiland zelf niet zo heel veel te zien is, maar voor een week,prima,zou er zo weer heen gaan.

Gereisd Anders in januari 2005
2004

Wij hebben het erg naar ons zin gehad daar afgelopen We en

Jopie
28-11-2004

Wij hebben het erg naar ons zin gehad daar afgelopen zomer! We zijn een weekje geweest en hebben het super naar ons zin gehad. De appartementen zijn. Alleen de douche was iets aan de kleine kant. Wij keken uit op een boomgaard. Was erg relaxed. Wij hadden geen last van de muziek omdat wij wat verder ervan af zaten maar we hebben daar wel wat klachten over gehoord daar. Er zijn erg veel leuke eettentjes waar je erg goedkoop kunt eten. Het strand is ook leuk!!! In ieder geval zand, en lekker ruim. Wat in Griekenland niet al te vaak voorkomt!

Gereisd Anders in november 2004

Wij zaten in een maisonette! Tjonge wat een ruimte! Twee

Limburg
8-9-2004

Wij zaten in een maisonette! Tjonge wat een ruimte! Twee badkamers,wc's, echt allemaal ideaal en schoon! Een prima appartement! Alleen voor de ECHTE Griekenlandliefhebbers,is Tsivili,niet echt Grieks! Wel lekker ontspannen hoor,leuke eettentjes,maar ook bv kipnuggets in de restaurants! Wel ideaal voor kids en mac-liefhebbers!haha We hadden er een PRIMA vakantie!Maar niet te vergelijken met een Chios,Thassos of Karpathos! Dus de maisonettes zijn zeker een aanrader ! En als je een hekel hebt aan Engelsen,dan ga maar niet! Maar wij hadden nergens last van,ook niet overdreven van de muziek van de bar!

Gereisd Anders in september 2004

prima, voor Griekse begrippen zeer luxe huisjes Ook zeer 2

Rob
22-8-2004

prima, voor Griekse begrippen zeer luxe huisjes Ook zeer geschikt voor dierenliefhebbers, met name hanenliefhebbers. Een wekker voor vroeg wakker worden is niet nodig! Bas wel nadrukkelijk aanwezig maar niet als erg ervaren. Zeer vriendelijke mensen, mooi zwembad en nogmaal prachtig appartement. Wel jammer van die 2 sterren koelkast. Genoeg goedkope en goede eetgelegenheden en winkeltjes.

Gereisd Anders in Sun Aug 22 2004 21:51:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn hier eind juni 2004 geweest

Esther
11-7-2004

Wij zijn hier eind juni 2004 geweest. Er is wel verschil in de gebouwtjes. De meeste balkons hebben uitzicht op het zwembad, maar wij zaten lekker vrij (uitzicht op olijfbomen). De afstand tot het strand is goed te doen en in de buurt zijn veel leuke eettentjes e.d. Het enige nadeel is dat er tot midden in de nacht harde muziek vanuit de bar te horen is.

Gereisd Anders in Sun Jul 11 2004 16:43:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima appartement

Yvonne
29-6-2004

Prima appartement. Ruime en schone kamers, goede douche, Strand en veel restaurantjes op loopafstand. De bar is tot 03.00 uur open wat nog wel eens voor wat geluidsoverlast kan zorgen. Leuke omgeving om te voet of per fiets te ontdekken.

26 juni 2004

Gereisd Anders in juni 2004

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Margaris

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Margaris in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Margaris zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.