Aparthotel Lazaros

19 reviews over Aparthotel Lazaros in het Nederlands

Goed!

BA,
27-8-2018

Geen nieuw app gehad (16) maar eentje aan de straatkant. Redelijk goed, alleen vreemd waarom er een deur is waar het twee persoonbed staat, kan immers niet dicht omdat hij dan tegen het bed aankomt.

Geen theedoek aanwezig, jammer, zelf maar eentje gekocht. Soms drie dagen met dezelfde handdoeken moeten doen.

Wel goede airco.

Tsilivi leuke plaats met veel goede restaurants. Alleen jammer van de karaokebars met luidruchtige engelsen.

Veel te veel bars met veel tv schermen (voetbal).

Super plek in Tsilivi

Henny,
12-8-2018

Mooi centraal gelegen. Zo het gezellige centrum van Tsilivi in. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Het luxe appartement is een aanrader (met Nespresso apparaat en elke dag werden de cupjes weer aangevuld). Mooie schone badkamer met 2 wastafels en een inloopdouche en heerlijke bedden. Kluisje en airco op de kamer zijn gratis.

Nooit meer.

Marijke,
12-7-2018

Het is absoluut niet wat het lijkt! Het luxe appartement is volgens reisorgnisatie een 2 kamerapp. Maar dan slaapt er wel iemand zonder raam en zit er alleen een dun bamboewandje tussen de 2 kamers. De eigenaar noemt het ook niet zo.

Het uitzicht is vreselijk, je kijkt tegen een muur op ongeveer 5 meter afstand.

Het personeel is wel heel vriendelijk.

D-reizen

Wij boeken altijd met 2 personen een 2-kamer appartement om ieder een eigen kamer te hebben. Maar dat is hier helaas niet het geval. De reden waarom de gordijnen dicht zijn op de foto's is het feit dat er een nieuw gebouw staat op de plaats van de palmentuin en je daardoor vanuit je "2-kamer appartement Deluxe" tegen een blinde muur aankijkt. Er is géén sprake van 2 kamers, maar van één grote ruimte met een scheiding van een bamboe schuifwand. Hierdoor heeft de zogenaamde 2e kamer géén eigen uitgang en moet je altijd door het voorste gedeelte als je naar de badkamer wilt. Het voorste gedeelte heeft dan ook geen raam of balkondeur, dus dat wordt erg benauwd. Als je denkt dat je 2 kamers krijgt, kom je bedrogen uit, terwijl je er wél voor betaalt. Het personeel is wel heel vriendelijk en het zwembad prima. De Nespresso is erg fijn, cupjes worden dagelijks bijgevuld. Ook de ligging is goed, dicht bij restaurants en het strand.

Top verblijf

Jenna Vliegenthart,
4-7-2018

We hadden 2 lekkages in ons appartement, het zeer vriendelijke personeel probeerde er alles aan te doen om ons te helpen . Uiteindelijk kregen we een ander appartement gelukkig. De appartementen worden goed schoongemaakt en zijn lekker ruim. Het ontbijt is elke dag ongeveer hetzelfde maar smaakte goed en de hoeveelheid was precies goed. Als je op excursie gaat maken ze een ontbijt om mee te nemen . Je kan bij het appartement ook lekker avondeten bestellen voor weinig geld . Er zitten ook goede restaurants in de buurt om bij te eten en een speelhal en heel veel souvenirshops . Als je naar normale winkels wilt moet je naar Zakynthos stad wat goed te doen is met de bus, de bushalte zit heel dichtbij.

Marga,
16-6-2018

Een goed onderhouden kleinschalig complex met vriendelijk personeel en een goede ligging ten opzichte van het strand en diverse restaurants.

Goede ligging, minder rustig

kbraat,
19-2-2018

Afgelopen zomer (aug 2017) dit hotel voor 1 week aangedaan. Excuus voor mijn late reactie, maar ik moet toch ook iets in de winter te doen hebben;-)

Ik herken me in bijna alle (positieve en minder positieve reacties)

1. Zeer persoonlijke en vriendelijk personeel, overigens over heel het eiland geen onvriendelijk personeel in bars/restaurants getroffen.

2. Goede ligging, direct in het centrum, strand op loopafstand. In het dorpje restaurants en bars genoeg

3. Drukke bedrijvigheid in en rond het zwembad in de ochtend vroeg liggen er al handdoeken op de stoelen en de radio gaat op rijd aan.

4. S'avonds enig sinds rumoerig, Geluid vanuit het centrum en de zwembad-bar

5. We hadden logies en ontbijt, ontbijt is basic en elke dag hetzelfde. Het ontbijt is geen buffet. In het plaatsje kun je ook ontbijten. Op een dag dat we vroeg weg moesten kregen we wel een ontbijtpakketje mee.

6. Onze huurauto konden we kwijt op een kleine parking van het hotel.

7. Kamer is v.z.v. goede airco, wat geen overbodige luxe is

Zeer gastvrij!

Agatha,
13-8-2017

Kleinschalig complex.

Heel persoonlijke bediening.( Giota, Efi en Bush) Vanaf het eerste moment voelden wij ons thuis.

Wij hadden een appartement met balkon aan straatzijde.

Eerste dag even wennen aan de bedrijvigheid. Maar je ziet ook nog eens wat!

Goede bedden. Fijne airco!

Zwembad niet bijzonder groot.

Heerlijke vakantieplek!!

Redelijk verblijf

Riel,
1-8-2017

Zijn 2 weken geweest bediening top ligging top echter vele handdoekenleggers in de ochtend voor 7 uur ligt alles vol bah!

Badkamer zeer slecht werd ook niet schoongemaakt een roestig kuipje en schuifdeur waar je in moest gaan staan en een

Ingewikkeld systeem om over te schakelen van handdouche naar stortdouche in een ruimte van 1 vierkante meter

Zwembad vol met gillende kinderen toezicht was er niet!

Ondanks alle positieve reacties vond ik het matig

Erg goed en schone appartementen.

Henk Zwiers,
7-7-2017

De ligging is zeer goed,winkels en strand op loop afstand.

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Lazaros in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Lazaros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.