Aparthotel Lazaros

Tonen op kaart

21 reviews over Aparthotel Lazaros

• 2019
    9Einbert Docter30-08-2019

Wij hebben erg genoten in Lazaros! Perfecte locatie niet te druk, dicht bij het strand en centrum. Wij hadden de luxe kamer, zeer ruim, goede bedden en kluis en airco gratis. Het eten was zeer goed en dit geldt ook voor het personeel. Zeer vriendelijk en ze noemden je meteen bij je voornaam. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Melissa21-06-2019

Vriendelijk, warm en voor herhaling vatbaar.

Erg vriendelijk personeel en warm ontvangst, waarbij zij echt hun best doen het naar je zin te maken. De kamers en het complex over het algemeen zijn erg schoon en worden goed bijgehouden. Het ontbijt is zeer uitgebreid en echt lekker! Ook gedurende de dag en voor lunch en diner kun je daar goed terecht voor het eten. Complimenten naar de chef! Hoewel het begin mei nog erg fris was op het eiland, hebben wij ons erg vermaakt met de excursies in de buurt en 's avonds aan de bar. Dit is ons goed bevallen en zou dit appartementencomplex zeker aanbevelen!

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    7BA27-08-2018

Goed!

Geen nieuw app gehad (16) maar eentje aan de straatkant. Redelijk goed, alleen vreemd waarom er een deur is waar het twee persoonbed staat, kan immers niet dicht omdat hij dan tegen het bed aankomt. Geen theedoek aanwezig, jammer, zelf maar eentje gekocht. Soms drie dagen met dezelfde handdoeken moeten doen. Wel goede airco. Tsilivi leuke plaats met veel goede restaurants. Alleen jammer van de karaokebars met luidruchtige engelsen. Veel te veel bars met veel tv schermen (voetbal).

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Henny12-08-2018

Super plek in Tsilivi

Mooi centraal gelegen. Zo het gezellige centrum van Tsilivi in. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Het luxe appartement is een aanrader (met Nespresso apparaat en elke dag werden de cupjes weer aangevuld). Mooie schone badkamer met 2 wastafels en een inloopdouche en heerlijke bedden. Kluisje en airco op de kamer zijn gratis.

Gereisd met partner in juni 2018

• 5Marijke12-07-2018

Nooit meer.

Het is absoluut niet wat het lijkt! Het luxe appartement is volgens reisorgnisatie een 2 kamerapp. Maar dan slaapt er wel iemand zonder raam en zit er alleen een dun bamboewandje tussen de 2 kamers. De eigenaar noemt het ook niet zo. Het uitzicht is vreselijk, je kijkt tegen een muur op ongeveer 5 meter afstand. Het personeel is wel heel vriendelijk.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 7Thea11-07-2018

Mooi complex, maar kijk goed naar de foto's

Wij boeken altijd met 2 personen een 2-kamer appartement om ieder een eigen kamer te hebben. Maar dat is hier helaas niet het geval. De reden waarom de gordijnen dicht zijn op de foto's is het feit dat er een nieuw gebouw staat op de plaats van de palmentuin en je daardoor vanuit je "2-kamer appartement Deluxe" tegen een blinde muur aankijkt. Er is géén sprake van 2 kamers, maar van één grote ruimte met een scheiding van een bamboe schuifwand. Hierdoor heeft de zogenaamde 2e kamer géén eigen uitgang en moet je altijd door het voorste gedeelte als je naar de badkamer wilt. Het voorste gedeelte heeft dan ook geen raam of balkondeur, dus dat wordt erg benauwd. Als je denkt dat je 2 kamers krijgt, kom je bedrogen uit, terwijl je er wél voor betaalt. Het personeel is wel heel vriendelijk en het zwembad prima. De Nespresso is erg fijn, cupjes worden dagelijks bijgevuld. Ook de ligging is goed, dicht bij restaurants en het strand.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Jenna Vliegenthart04-07-2018

Top verblijf

We hadden 2 lekkages in ons appartement, het zeer vriendelijke personeel probeerde er alles aan te doen om ons te helpen . Uiteindelijk kregen we een ander appartement gelukkig. De appartementen worden goed schoongemaakt en zijn lekker ruim. Het ontbijt is elke dag ongeveer hetzelfde maar smaakte goed en de hoeveelheid was precies goed. Als je op excursie gaat maken ze een ontbijt om mee te nemen . Je kan bij het appartement ook lekker avondeten bestellen voor weinig geld . Er zitten ook goede restaurants in de buurt om bij te eten en een speelhal en heel veel souvenirshops . Als je naar normale winkels wilt moet je naar Zakynthos stad wat goed te doen is met de bus, de bushalte zit heel dichtbij.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 8Marga16-06-2018

Een goed onderhouden kleinschalig complex met vriendelijk personeel en een goede ligging ten opzichte van het strand en diverse restaurants.

Gereisd met partner in juni 2016

• 7kbraat19-02-2018

Goede ligging, minder rustig

Afgelopen zomer (aug 2017) dit hotel voor 1 week aangedaan. Excuus voor mijn late reactie, maar ik moet toch ook iets in de winter te doen hebben;-) Ik herken me in bijna alle (positieve en minder positieve reacties) 1. Zeer persoonlijke en vriendelijk personeel, overigens over heel het eiland geen onvriendelijk personeel in bars/restaurants getroffen. 2. Goede ligging, direct in het centrum, strand op loopafstand. In het dorpje restaurants en bars genoeg 3. Drukke bedrijvigheid in en rond het zwembad in de ochtend vroeg liggen er al handdoeken op de stoelen en de radio gaat op rijd aan. 4. S'avonds enig sinds rumoerig, Geluid vanuit het centrum en de zwembad-bar 5. We hadden logies en ontbijt, ontbijt is basic en elke dag hetzelfde. Het ontbijt is geen buffet. In het plaatsje kun je ook ontbijten. Op een dag dat we vroeg weg moesten kregen we wel een ontbijtpakketje mee. 6. Onze huurauto konden we kwijt op een kleine parking van het hotel. 7. Kamer is v.z.v. goede airco, wat geen overbodige luxe is

Gereisd met partner in juli 2017

• Oude reviews

9Agatha13-08-2017

Zeer gastvrij!

Kleinschalig complex. Heel persoonlijke bediening.( Giota, Efi en Bush) Vanaf het eerste moment voelden wij ons thuis. Wij hadden een appartement met balkon aan straatzijde. Eerste dag even wennen aan de bedrijvigheid. Maar je ziet ook nog eens wat! Goede bedden. Fijne airco! Zwembad niet bijzonder groot. Heerlijke vakantieplek!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

1 tip over Aparthotel Lazaros

• kbraat, 19-02-2018

Tip voor gasten: Ontbijt is prijzig voor wat je krijgt, supermarkt en restaurants zijn op loopafstand. Tip voor hoteleigenaar: 1. Haal bij de eerstvolgende verbouwing de keuken uit de hotelkamer en gebruikt deze ruimte voor een grotere douche. 2. Plaats in de tuin bij het zwembad meer ligstoelen en parasols.

3 vragen over Aparthotel Lazaros

• Loes, 26-05-2019

Handdoeken

Is er ook handdoeken service?

• Angele, 12-04-2019

Luxe kamer

Kan iemand mij vertellen waar de luxe kamers zich bevinden?

• Christel, 30-04-2017

Fohn

Weet iemand of er een föhn in de badkamer aanwezig is?

Thea, 11-07-2018

In het Deluxe appartement ligt een losse fohn

Aparthotel Lazaros info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Waterpark

• Soort gerechtenLunchpakketten