Tijdelijk €25 aanbetaling

• Sportfaciliteiten
Meer aparthotel info

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

26 Reviews over Lazaros

• 9Fam putter13-08-2022

Heerlijke vakantie gehad!!

Een super fijne accommodatie, nette, schone kamers, goeie bedden en vooral super lief en behulpzaam personeel! Het personeel bij de Pool bar is fantastisch, wat een lieverds! Het kleinschalige hebben wij als prettig ervaren!

• 10J. Massaar11-08-2022

Super Aparthotel

Dean je bent een kanjer! Accomodatie schoon en mooi!

• 10De Jong11-08-2022

Grandioos, schoon, geweldige mensen vooral Dean

Top hotel/appartementen. Heerlijk ontbijt elke dag en appartement elke dag schoongemaakt. Vriendelijkheid van het personeel Op en Top!

• 8Yvonne10-08-2021

Leuk complex!

Wij hadden eigenlijk een andere accommodatie in Tsilivi, maar door Corona was deze gesloten. Wij hebben het prima naar onze zin gehad in Lazaros. De kamers waren modern en ruim en werden iedere dag schoongemaakt. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.Ligging is best rustig, ondanks aan de hoofdstraat.Het is alleen een beetje ver lopen naar een leuk strand (Venus Beach Bar), maar dat is overkomelijk.

• 8Ramon vd Wel24-08-2020

Heerlijk verblijf

Lazaros is een modern appartementencomplex,tenminste onze kamer was voor Griekse begrippen luxe. Goede bedden,goede airco,mooie badkamer.etc. Lazaros ligt wel in de drukke hoofdstraat van Tsilivi,echter hebben wij hier geen moment last van gehad. Klein zwembad,maar voldoet. Bar/restaurant is goed. Zeer vriendelijk personeel. schoonmaak kamer gebeurd iedere dag. Ook handdoekenwissel. Echt super netjes allemaal. Al met al een super locatie.

• 9Einbert Docter30-08-2019

Wij hebben erg genoten in Lazaros! Perfecte locatie niet te druk, dicht bij het strand en centrum. Wij hadden de luxe kamer, zeer ruim, goede bedden en kluis en airco gratis. Het eten was zeer goed en dit geldt ook voor het personeel. Zeer vriendelijk en ze noemden je meteen bij je voornaam. Wij gaan zeker nog een keer terug!

• 10Melissa21-06-2019

Vriendelijk, warm en voor herhaling vatbaar.

Erg vriendelijk personeel en warm ontvangst, waarbij zij echt hun best doen het naar je zin te maken. De kamers en het complex over het algemeen zijn erg schoon en worden goed bijgehouden. Het ontbijt is zeer uitgebreid en echt lekker! Ook gedurende de dag en voor lunch en diner kun je daar goed terecht voor het eten. Complimenten naar de chef! Hoewel het begin mei nog erg fris was op het eiland, hebben wij ons erg vermaakt met de excursies in de buurt en 's avonds aan de bar. Dit is ons goed bevallen en zou dit appartementencomplex zeker aanbevelen!

• 7BA27-08-2018

Goed!

Geen nieuw app gehad (16) maar eentje aan de straatkant. Redelijk goed, alleen vreemd waarom er een deur is waar het twee persoonbed staat, kan immers niet dicht omdat hij dan tegen het bed aankomt. Geen theedoek aanwezig, jammer, zelf maar eentje gekocht. Soms drie dagen met dezelfde handdoeken moeten doen. Wel goede airco. Tsilivi leuke plaats met veel goede restaurants. Alleen jammer van de karaokebars met luidruchtige engelsen. Veel te veel bars met veel tv schermen (voetbal).

• 9Henny12-08-2018

Super plek in Tsilivi

Mooi centraal gelegen. Zo het gezellige centrum van Tsilivi in. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Voldoende ligbedden bij het zwembad. Het luxe appartement is een aanrader (met Nespresso apparaat en elke dag werden de cupjes weer aangevuld). Mooie schone badkamer met 2 wastafels en een inloopdouche en heerlijke bedden. Kluisje en airco op de kamer zijn gratis.

• 5Marijke12-07-2018

Nooit meer.

Het is absoluut niet wat het lijkt! Het luxe appartement is volgens reisorgnisatie een 2 kamerapp. Maar dan slaapt er wel iemand zonder raam en zit er alleen een dun bamboewandje tussen de 2 kamers. De eigenaar noemt het ook niet zo. Het uitzicht is vreselijk, je kijkt tegen een muur op ongeveer 5 meter afstand. Het personeel is wel heel vriendelijk.

Aparthotel Lazaros info

• KluisBeschikbaar
  • Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)