Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

8 Reviews over Jupiter

• 5janse20-09-2015

nooit meer

Redelijk hotel eten is echt slecht beperkt buffet en niet goed bereid ook werd het Niet goed bijgevuld dat moest je zelf gaan vragen. All inclusief in Griekenland is geen Aanrader want prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Ook is dit hotel contant overboekt we werden eerst overgepláats naar een ander hotel En konde na drie dagen terug komen omdat we een hoop druk legden bij touroperator Een week later overkwam dit nog een stel.

• 7Sam Bakker06-09-2015

Vermakelijk

Wij vonden de ligging van het hotel super. Je stond zo op de boulevard met alle winkeltjes en restaurantjes. Je kon heerlijk buiten de deur eten voor weinig geld. Het eten in het hotel vonden wij niet goed. Het ontbijt was het lekkerst maar verder was er weinig variatie. De hotelkamers waren netjes en schoon. Jammer dat je voor de airco nog zeven euro per dag moet betalen. Wij zijn bijna elke dag buiten de deur gaan eten verder heerlijke vakantie gehad en fijn hotel.

• 8Nick Waterschoot 28-07-2015

Top hotel voor de prijs die je betaald!

Dit hotel heeft het prima voor elkaar. Vriendelijke mensen en mooie kamers. Ontbijt is heerlijk! Middag en avond eten is redelijk voor de prijs die je betaald. Je kan van het balkon eventueel ook nog een slaapkamer maken, zo groot!

• 10familie v Driel21-06-2015

prima hotel

Hotel is gewoon goed.Personeel is vriendelijk en hulpvaardig.Kamers zijn ruim. Wij hadden een extra slaapkamer voor onze zoon.Het wordt wat krap als er een extra bed op kamers geplaatst word.Kamers worden goed schoongemaakt.I.v.m milieu worden handboeken en lakens niet elke dag verschoond.Vinden wij een goede zaak ! Eten is eenvoudig maar smaakt goed.Frisdrank schenkt men uit flessen. Prijs,kwaliteit verhouding is goed. Hotel staat in centrum van levendig dorpje waar gezellige winkeltjes,restaurantjes en terrassen zijn.Bushalte naast hotel.

• 8Berry en Wil Swaan02-06-2015

Komen hier graag naar terug

Hotel Jupiter is niet te vergelijken met 5 sterren resorts en daar is de prijs ook naar. Als je 5 sterren service en eten wilt moet je geen 3 sterren boeken en duurder zoeken. Wij vonden het hotel een fijne basis voor onze vakantie. Het eten is prima en vers en inderdaad niet veel keuze er is vis, kip en vlees. Verder altijd een aardappelgerecht en goede frites en veel verse salades en groenten. Wij vonden het prima en met de prijs die wij voor Jupiter betaalden was het ook geen probleem af en toe uit eten te gaan.

• 9Erkens Larissa28-02-2015

Super fijne vakantie!

Wij zijn met 2 volwassenen en ons zoontje van 8 maanden daar geweest en we hebben het heel fijn gehad daar, alles lag dichtbij de winkelstraat het strand op 5 minuten stappen. Alles was goed te doen met de koets.De kamers waren heel erg mooi en ook het personeel was super vriendelijk.Het eten was verzorgd en er was genoeg verse groente en fruit ( voor mij heel belangerijk! ) ons zoontje is daar ook ziek geweest en ze hebben toen de dokter voor hem laten komen dus voor service een dikke 10 en volgend jaar komen we zeker terug!

• 8Noa Gent05-01-2015

We hebben het erg goed gehad!

Hotel Jupiter is voor ons goed bevallen. Het plaatsje in de buurt was helemaal leuk! Je kon er lekker winkelen en ook het strand was daar goed verzorgd met genoeg bedjes. Het was een klein stukje lopen naar het hotel, dat wel. Wij hadden een fijne kamer, gelukkig werd er vaak schoongemaakt, dat vind ik altijd wel belangrijk. Eten was oke, niet enorm veel variatie maar wel op smaak. Wij zijn dan ook geen moeilijke eters dus dat scheelt. Al met al hebben we dus genoten. Een aanrader!

• 5M.Mulder16-05-2014

Niet voor herhaling vatbaar

Jupiter hotel is een redelijk hotel,kamers redelijk ruim,badkamer klein.Personeel erg vriendelijk.Ligging van het hotel aan een vrij drukke weg maar het ligt wel zeer dichtbij Tsilivi,het strand is ongeveer 5 minuten lopen.Het grote nadeel van het hotel is het eten erg weinig keuze en alles heeft dezelfde smaak,zeker niet voor herhaling vatbaar.

Hotel Jupiter info

• WasserviceBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SaunaBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Afstand in meters