Appartement Filoxenia Beach

Appartement Filoxenia Beach
8,7

16 tips over Appartement Filoxenia Beach

martin en wilma, 2-7-2017
fantastisch eten bij stamnes en boek vooral de eilandtour bij nefis met jacky geweldig
Frank, 29-8-2014
Try out the Greek BBQ night every thursday! The best bbq on the island with traditional Greek dancers and alot of fun!
Wilco van Luik, 26-8-2014

* Het eten bij Stamnes was geweldig en bij Micropolis aan de grote weg van Tsilivi was het ook heerlijk eten.

* Strand van Alykes aan het einde van het zout'meertje', daar was het heerlijk rustig, zand (normaal de zee in lopen) en een leuke taverna.

* Huur een bootje en vaar rond Agios Sostis, prachtige snorkelspots en veel leuker dan die grote turtle expeditions!!

We hebben een aantal aanbieders voor Filoxenia Beach voor je op een rij gezet:

Thomas, 22-8-2014
Wij hadden iedere dag een huurauto waarbij we de vele mooie stranden en plekjes hebben bezocht.
marcel_henriette, 1-8-2014
Boek een boottochtje en zie de schildpadden en bezoek de prachtige grotten (tip: vermijd in het hoogseizoen het 'scheepswrak # te druk)
Patricia, 12-5-2014

Appartementen zijn ietwat sober maar voldoen ruimschoots!

Overigens bedden en matrassen zijn vernieuwd en liggen bijzonder comfortabel!

Patricia, 3-11-2013
Eten bij Edem! De eilandtour en de kaki boottocht zijn ook zeker de moeite waard.
bransen01, 31-8-2013
Lekker gegeten bij Stamnes (kipgyros) ook de griekse avond op woensdag is daar leuk om te doen. Ook Edem is lekker. In het centrum van Planos bij Drossia.
knoppert, 23-8-2013

eten bij edem,zeker aan te raden,ook golden fish is zeer goed .

naast de eerste supermarkt die je tegenkomt,kan je voor weinig geld rondvaarten maken,zeer vriendelijke vrouw alles was perfect verzorgd.

G.mellema, 11-5-2013
Doe de eilandtour met Nefis Travel. Een geweldige ervaring met de super enthousiaste gids Jackie, die alles weet van het eiland, de Griekse geschiedenis en mythologie. Nefis-Travel.com verzorgt excursies voor kleine groepen, waardoor je op plekken komt waar de grote touringcars niet kunnen komen.

We hebben een aantal aanbieders voor Filoxenia Beach voor je op een rij gezet: