Appartement Eriettasterstersterster

• 9.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Kleinschalig Appartement Erietta op Zakynthos wordt gerund door eigenaresse Erietta. Het personeel is zeer gastvrij en deelt alles met je over dit eiland. Je verblijft in een ruim appartement met uitzicht op zee dat elke dag wordt schoongemaakt. Er zijn altijd bedjes vrij bij het zwembad. Zakynthos-stad ligt op 2,5 kilometer afstand.

Contact

181 reviews over Appartement Erietta

• 10Karin27-10-2016

Het is hier prachtig!

Volop genoten van de enorme gastvrijheid, heerlijk eten in het restaurant, het mooie en ruime appartement, de mooie tuin met zwembad, terras en restaurant met uitzicht op zee

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10Nellie Geluk09-10-2016

Rust, ruimte, gastvrijheid, comfort: Doen!

Erietta heeft ruime, schone appartementen met veel comfort. De ligging aan de kust is prachtig, uitzicht over zee. De eigenaren zijn zeer gastvrij en spreken goed Engels. Bezoek ook vooral het restaurant!

Gereisd met partner in september 2016

• 10Else28-09-2016

Gastvrij,attent,perfecte service, sfeervol

Mooie ligging, prima prijs kwaliteit verhouding. De inrichting modern en compleet en nieuw. Het appartement is ruim, nieuw. De 2 zwembaden zijn schoon en goed onderhouden. Door de aanwezigheid van een kinderzwembad ook prima geschikt voor kleine kinderen. Geen minpunten

Gereisd met partner in september 2016

• 10Suze van Veen04-09-2016

*TOP LOCATIE*

Lieve Eriëtta,Denya,George,Janos,Alexandros en collega's, Hartelijke dank voor jullie super service en bijzondere aandacht voor de gasten. Als "Jullie" gasten, hebben wij Enorm genoten. Altijd super schone kamers en ook rondom het complex was het kraakhelder. Elke dag voortreffelijke keuken met heerlijke gerechten. Bij jullie staan gastvrijheid en de gasten centraal. Kortom,jullie Geweldige service is een 10 waard!! GA ZO DOOR....,We komen zeker terug

Gereisd met partner in augustus 2016

• 10MJR Pieterse19-08-2016

Geweldig verblijf

Geloof het of niet....ik kan geen negatieve dingen bedenken. Een top locatie.

• 10Loes Roels08-08-2016

Super goed

Alles was werkelijk fantastisch, schoon mooie appartementen, heerlijk eten veel variatie heerlijke ontbijtjes, De familie doet alles om de mensen het naar de zin te maken. De dames die alles schoonmaken verdienen een pluim. Lieve familie bedankt we komen zeker terug.

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Catola Hordijk29-07-2016

In één woordfantastisch!

Bij Erietta geniet je van gastvrijheid zoals het hoort te zijn. Kraakhelder appartement, heerlikke bedden, prachtig parkje, schitterend uitzicht en personeel wat er genoegen in schept om het hun gasten optimaal naar de zin te maken. Bij aankomst valt alle spanning en stress van je af en ben je klaar om van een ontspannen verblijf te genieten. Een absolute aanrader voor mensen die van rust, comfort, natuurschoon en kwaliteit houden.

• 10Wim29-07-2016

GEWELDIG

Heel erg mooi, geweldig uitzicht over zee, klein schalig, rustig, genieten, erg vriendelijk personeel, schoon, compleet ingericht apartement, gaan zeker weer terug!

• 10Sandra Mulder16-07-2016

Paradijs!

Wij zijn hier nu een week en het is echt fantastisch! De zusjes Erietta en Denia doen er echt alles aan om er een onvergetelijke vakantie van te maken. Het zonneterras met uitzicht op de azuurblauwe zee is adembenemend. Het zwembad, jacuzzi en overdekt prieel geven je het gevoel dat je baadt in luxe. Onze 14-jarige dochter had al snel vriendinnen en roept de hele dag "I love it here". En het restaurant dat wordt gerund door de neven George en Yanus is met alleen maar verse producten van hoogstaand niveau. Kortom, ik ben blij dat we hier nog een week blijven. I love it here!

• 10Marlon13-07-2016

Onze beste vakantie tot nu toe

Op het moment dat je aankomt merk je al wat een aparte locatie dit is. Een klein pad vol olijfbomen loopt door tot aan het appartementencomplex van Erietta. Bij aankomst al word je door één van de twee zusters (Erietta of Denya) welkom geheten. Je krijgt een mooi en fraai vormgegeven brochure mee waar alle informatie in staat die je nodig hebt voor in het appartement, maar ook voor je gehele vakantie op het eiland. Zo vind je de wifi-code, een map van Zakynthos, de prijzen van het ontbijt, lunch en diner en allerlei andere handige informatie. Het appartement zelf is erg ruim. Grote huiskamer, inclusief wasmachine, grote koelkast, oven en magnetron. Wij hadden uitkijk over de zee, en dat is wel erg fijn wakker worden. De appartementen zijn onlangs gerenoveerd en alles ziet er dan ook erg nieuw en onderhouden uit. Zelfs de badkamer is erg groot, met een heerlijke stortdouche. Met alles is rekening gehouden, dus mocht je iets vergeten zijn als shampoo, douchegel of zeep, alles ligt hier klaar. De rest van het personeel is erg vriendelijk en staat meteen voor je klaar. We hebben hier dagelijks ontbeten en twee keer in de avond gegeten. De borden worden mooi opgemaakt en de smaak is subliem. Er zijn twee zwembaden, waarvan één voor kinderen of om gewoon zelf lekker in te hangen. Ook de tuinen zijn goed onderhouden en is het heerlijk om hier doorheen te lopen. Wil je weg van het appartement is een auto wel aan te raden. Het dorp Tsilivi ligt zo'n 1 km van het appartement. Let wel, dit is erg gericht op de Britse toerist. Een aanrader is dan ook Zakynthos stad, waar je slechts 2,5 km van bent verwijderd. Hier komt vooral de lokale bevolking. Wil je enkel je vakantie doorbrengen bij Erietta en wat boodschappen doen in Tsilivi, dan kan je een fiets huren bij Erietta. Al met al was dit een paradijsje om te mogen verblijven en raad ik het dan ook iedereen aan die naar Zakytnhos gaat om eerst te kijken of er plek is bij Erietta Luxury Apartments.

Gereisd met partner in juli 2016

25 tips over Appartement Erietta

• Pascal van Beusekom, 03-06-2014

Huur een auto en ontdek het binnenland, huur een bootje in agios nikolaos en bezoek de blue caves. Half pension is eveneens een aanrader want de keuken van erietta is onovertroffen goed.

• Jane van de Sande, 12-06-2014

Als je wat meer wil zien is een auto noodzakelijk. De appartementen begane grond zijn ideaal voor een gezin met kinderen.

• Hans Glas, 07-06-2014

Neem een Quad, je kan er overal mee terecht, zelfs in de bergen op de zandwegen. Het eiland is overzichtelijk en niet te groot. In 2 weken prima alles te bezien.

25 vragen over Appartement Erietta

• Lonneke, 23-01-2018

Glutenvrij

Is er een mogelijkheid voor glutenvrij te eten?

• lce, 28-06-2017

Leeftijd kinderen

Wij willen misschien volgend jaar hierheen. Onze kinderen zijn dan 9 en 12. Zullen zij leeftijdsgenoten tegenkomen, of is het vooral geschikt voor jongere kinderen?

lce, 20-07-2017

O dat klinkt goed! Bedankt dat je de moeite nam om nog even te reageren.

Diana, 20-07-2017

Je kunt hier met een gerust hart boeken, het stikt hier van de leeftijdsgenoten( vooral uit NL).er lopen hier juist ook wat oudere kinderen tussen. Leeftijd tussen de 6- 16 jaar. Hele kleintjes ook wel maar die zijn in de minderheid.

Diana, 28-06-2017

Wij gaan deze zomer met onze kinderen van 8 en 10 jaar. Ik laat het weten als we terug zijn😉 Mocht het niet het geval zijn dan vermaken ze zich wel in het zwembad.

lce, 28-06-2017

Alvast bedankt!

• Diana, 01-06-2017

Badlakens voor op het strand

Ik las ergens dat je in principe geen badlakens in de koffer mee hoeft te nemen omdat deze bij Erietta te verkrijgen zijn. Die mag je ook meenemen naar het strand word er gezegd. Klopt dat? Dat zou weer wat ruimte schelen in de koffer 😉

Appartement Erietta info

• Aantal sterrensterstersterster