Appartement Eriettasterstersterster

• 9.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

Kleinschalig Appartement Erietta op Zakynthos wordt gerund door eigenaresse Erietta. Het personeel is zeer gastvrij en deelt alles met je over dit eiland. Je verblijft in een ruim appartement met uitzicht op zee dat elke dag wordt schoongemaakt. Er zijn altijd bedjes vrij bij het zwembad. Zakynthos-stad ligt op 2,5 kilometer afstand.

Contact

181 reviews over Appartement Erietta

• 9Christa Verhoek10-11-2017

Geweldig gastvrij; prachtig schoon appartement!

Alles was goed! Mooi schoon appartement. Elke dag met aandacht schoon gemaakt. Directe actie bij kapotte toilet. Zeer vriendelijke en gastvrije eigenaren. Restaurant aanwezig. Goed eten en zeer vriendelijke bediening. Uitzicht op zee prachtig!! Goede ligbedden. Kortom om nog eens terug te komen! Heerlijk!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 10Van Dam07-10-2017

Super fijne vakantie gehad

Erietta heeft ruime, schone appartementen met veel comfort. De ligging aan de kust is prachtig met uitzicht over zee.De eigenaren zijn zeer gastvrij en spreken goed Engels. De 2 zwembaden zijn zeer schoon en goed onderhouden. Het eten is prima, lekkere ontbijtjes en genoeg keuze aan avondeten wat ook prima was. We hebben wel wat last gehad van wespen bij het ontbijt.Een auto of scooter is wel een aanrader, het complex ligt wat afgelegen aan een drukke weg waar het onverstandigis om naar beneden of boven te lopen. De wegen zijn niet goed onderhouden op Zakynthos. Wij hebben een zeer goede en mooie vakantie gehad bij Erietta en willen Erietta, Denia, Alexander, George en Jannes hiervoor hartelijk bedanken.

Gereisd met partner in september 2017

• 9Bertus B19-09-2017

Accommodatie is rustig en schoon zwembad goed bedjes héérlijk erg vriendelijk personeel evt excursies doen met lokaal bureau

Gereisd met partner in september 2017

• 10pieterse03-09-2017

warm welkomen, was weer geweldig

Fijne mensen, gevoel van thuiskomen. Doen alles om de gasten een goede vakantie te bezorgen. Gaan eind september weer.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

• 9van de Ven28-08-2017

Fantastisch!

Schitterende accommodatie. Kleinschalig complex met mooie appartementen. Wij hadden een niet gerenoveerd 3 kamer appartement geboekt. Deze was leuk ingericht en van alle gemakken voorzien. En zeer schoon. Ruim terras met grote tafel en 4 heerlijke stoelen.Elke dag nieuwe handdoeken en ook elke dag schone badlakens te krijgen bij de receptie. Wij hadden vrij uitzicht op zee. Erg mooi. Genoeg bedjes bij het zwembad en parasols aanwezig. Zonne terras en 2 jacuzzi's. Voor kinderen een erg leuk complex met mooi kinderzwembad. Familie en medewerkers doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken. Wij hadden ontbijt erbij en dit was prima. Voor ieder wat wils bijvoorbeeld pannenkoeken en tosti's maar ook Engels en continentaal ontbijt. In het nabij gelegen Tsilivi kun je heerlijk dineren in een van de vele restaurants. 2 kleine minpuntjes: complex ligt wat afgelegen op een berg dus huurauto is een aanrader. En geen directe toegang tot bijv. strand. Wel Top service en overal schitterend uitzicht over zee. Dikke aanrader!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 10Fam van Seggelen12-08-2017

Super verblijf

Het is een bijzonder plekje op Zakynthos met uitzicht op zee. Een aantal app. hebben zeezicht op zij. Het is kleinschalig (19 app.) Een zwembad tot 1.90 diep en een kinderbad. Goede en voldoende ligbedden aanwezig. 2 hot tubs die elke dag worden schoon gemaakt. Een restaurant gedeelte (zeer goede keuken) met uitzicht op zee. Het betreft een complex die zeer goed onderhouden is. Wifi is aanwezig maar niet overal even sterk en stabiel (hebben 1 extra wifi punt bij het zwembad gemaakt). Ontbijt verkrijgbaar van 07.30 tot 11.30 uur. Aangezien het complex op een rustige plaats ligt is een auto noodzakelijk wil je wat van de omgeving zien. Naar het plaatsje Tsivili is toch ruim 30 min lopen (bergaf). Taxi kost 6 euro hiernaar toe. Wespen waren nadrukkelijk aanwezig zeker bij het restaurant Wij hebben een zeer goede en mooie vakantie gehad bij Erietta en willen Denia, Alex, George, Jannes en Erietta zelf hiervoor bedanken.

PS. Toch nog 1 punt van Kritiek en dat betreft app. 9B (1 week in gezeten). Deze is gelegen boven een opslag/pompkamer. De tegels in het app. (slaapkamer) waren extra warm en er was sprake van het aan/af slaan van apparatuur in de nachturen. Hierover een klacht ingediend en dat hebben zij netjes opgelost door een app 8A. met zeezicht.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10GD11-08-2017

10/10

Fantastische bediening, mooie en nette appartementjes, heel kindvriendelijk

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Marc30-07-2017

En wederom super......

Voor de tweede keer Erietta bezocht. Eigenlijk doen we dat nooit, maar 2 jaar geleden hebben we hier 2 superweken gehad, dus vooruit, nog maar een keer proberen. En inderdaad, weer geweldig geweest. Niets is hier teveel, appartementen worden dagelijks schoongemaakt, iedere dag schone handdoeken, aparte handdoeken voor het zwembad, afwas wordt gedaan als je per ongeluk wat hebt laten staan, kortom, hier hoef je niets te doen.....Wordt gerund door een zeer vriendelijke familie die precies weten wat ze moeten doen om je het echte vakantiegevoel te geven. Restaurant is prima, ontbijt voortreffelijk. Een auto huren is wel handig, ligt afgelegen maar zo mooi!! Tip voor de autohuur: wij hebben aan de receptie gevraagd waar dat het beste kon en zij gaven een prima adres van een locale autoverhuurder in Tsilivi waar zij mee werken. Scheelt aanzienlijk in de kosten!! Al met al wederom 2 heerlijke weken gehad en we gaan zeker weer terug!!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 10Diana29-07-2017

In 1 woord: Geweldig! Alles klopt hier

We gingen hier door de goede recensies met hoge verwachtingen naartoe. Deze verwachtingen zijn helemaal,uitgekomen en nog meer. Dit is de eerste keer dat we het gevoel hebben dat we nog een keer terug willen komen. Erietta, Denia en de rest van de familie doen er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Mooi en luxe aangelegde tuin, prachtig uitzicht, mooi en schoon appartement en heerlijk eten in het restaurant( veel beter dan bijv in Tsilivi met ook nog een mooier uitzicht). Eigenaren spreken erg goed Engels en zijn erg lief en zeer behulpzaam(We hebben helaas een aanrijding gehad met de huurauto, maar 1 telefoontje naar Erietta en ze sprong meteen in de auto om te helpen met alles te regelen en ons overal naartoe te brengen). Een huurauto is wel aan te raden als je zelf op pad wilt( het complex ligt wat afgelegen).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 10Marianne Romijn25-05-2017

The best there is

Een familie resort op een prachtig gelegen punt in tsivili, je waant je een luxe paradijsje. Niets is teveel, altijd vriendelijk, nog nooit meegemaakt, dat alles perfect was, waren er met ons gezin vana 6 personen en een peuter van bijna 2. Eten meer dan voortreffelijk, alles op de kaart was zeer goed en smakelijk. Appartementen groot en zeer belangrijk schoon. Kortom een vakantie om niet te vergeten met dank An de hele familie!!! Komen hier zeker terug

Gereisd met vrienden in mei 2017

25 tips over Appartement Erietta

• Pascal van Beusekom, 03-06-2014

Huur een auto en ontdek het binnenland, huur een bootje in agios nikolaos en bezoek de blue caves. Half pension is eveneens een aanrader want de keuken van erietta is onovertroffen goed.

• Jane van de Sande, 12-06-2014

Als je wat meer wil zien is een auto noodzakelijk. De appartementen begane grond zijn ideaal voor een gezin met kinderen.

• Hans Glas, 07-06-2014

Neem een Quad, je kan er overal mee terecht, zelfs in de bergen op de zandwegen. Het eiland is overzichtelijk en niet te groot. In 2 weken prima alles te bezien.

25 vragen over Appartement Erietta

• Lonneke, 23-01-2018

Glutenvrij

Is er een mogelijkheid voor glutenvrij te eten?

• lce, 28-06-2017

Leeftijd kinderen

Wij willen misschien volgend jaar hierheen. Onze kinderen zijn dan 9 en 12. Zullen zij leeftijdsgenoten tegenkomen, of is het vooral geschikt voor jongere kinderen?

lce, 20-07-2017

O dat klinkt goed! Bedankt dat je de moeite nam om nog even te reageren.

Diana, 20-07-2017

Je kunt hier met een gerust hart boeken, het stikt hier van de leeftijdsgenoten( vooral uit NL).er lopen hier juist ook wat oudere kinderen tussen. Leeftijd tussen de 6- 16 jaar. Hele kleintjes ook wel maar die zijn in de minderheid.

Diana, 28-06-2017

Wij gaan deze zomer met onze kinderen van 8 en 10 jaar. Ik laat het weten als we terug zijn😉 Mocht het niet het geval zijn dan vermaken ze zich wel in het zwembad.

lce, 28-06-2017

Alvast bedankt!

• Diana, 01-06-2017

Badlakens voor op het strand

Ik las ergens dat je in principe geen badlakens in de koffer mee hoeft te nemen omdat deze bij Erietta te verkrijgen zijn. Die mag je ook meenemen naar het strand word er gezegd. Klopt dat? Dat zou weer wat ruimte schelen in de koffer 😉

Appartement Erietta info

• Aantal sterrensterstersterster