25 tips over Appartement Erietta

• Pascal van Beusekom, 03-06-2014

Huur een auto en ontdek het binnenland, huur een bootje in agios nikolaos en bezoek de blue caves. Half pension is eveneens een aanrader want de keuken van erietta is onovertroffen goed.

• Jane van de Sande, 12-06-2014

Als je wat meer wil zien is een auto noodzakelijk. De appartementen begane grond zijn ideaal voor een gezin met kinderen.

• Hans Glas, 07-06-2014

Neem een Quad, je kan er overal mee terecht, zelfs in de bergen op de zandwegen. Het eiland is overzichtelijk en niet te groot. In 2 weken prima alles te bezien.

• William van der Rijt, 12-05-2014

Boek half pension want je krijgt er geen spijt van. De meerprijs staat in geen verhouding tot de kwaliteit en kwantiteit van het eten. En je kunt kiezen of je ontbijt en lunch of ontbijt en diner wilt nuttigen zodat je flexibel bent hoe je je dag indeelt voor eventuele uitstapjes.

• Nellie Geluk, 16-07-2013

Een auto is handig. Prima te regelen via de eigenaars van het appartement. Enkele faciliteiten (supermarkt en badplaats) zijn op loopafstand en er zijn georganiseerde excursies.

• Marion, 03-07-2013

Zelf bootje huren bij Keri Beach en schildpadden spotten (ook goed te doen met kleine kindjes).

• Luc, 02-06-2013

We hebben een boottocht geboekt om het eiland, heeft erg lang geduurd (7 uur), de boottocht deze raad ik dan ook zeker niet aan als je niet lang op een boot wil zitten.

Wij hebben een Eiland-tour geboekt die zeker de moeite waard was, in een dag zie je de leukste en mooiste plekjes van het eiland.

Wij hebben ook 3 avonden buiten de deur gegeten, 1 avond bij Popeye's wat ons zeer tegen viel. We zijn dan ook nog 2 avonden gaan eten bij de Squid and Octopus, echt heerlijk eten en leuk personeel.

• Ronald van Elswijk, 02-06-2013

Huur een 4x4 auto en trek het land in. Uitzicht bij Keri is fantastisch.

• Van hoff, 19-07-2013

Dineren, met uitzicht over de zee bij het appartement is ook geweldig.

• rm, 26-07-2013

Zakynthos stad (erg Grieks); Blue caves (al dan niet zelf bootje huren); auto huren en het eiland verkennen: mooie stranden en verschillend landschap; honing en olijfolie inslaan; zelf Griekse wijn is de moeite...alleen haalt al dat lekkers Nederland niet omdat ze het nauwlijks exporteren: dit is dus het ontdekken waard!

• Elise Brouwer, 22-05-2013

Een auto is wel aan te bevelen, want het dichtsbijzijnde dorp ligt op 20 minuten lopen.

• antonenmadelon_1, 20-05-2013

Chinees restaurant BEIJNG in Tsilivi van Peng JinJun en Tang CuiHva. Goed eten waar de Nederlander van geniet. Probeer de eend met pannekoekjes en groenten en vooral de seafood schotel op de Ti-Pan (sizzeling). O ja de orginal greek restaurants (goeie) zijn goed te vinden en ook erg lekker.

• jan en Liesbeth, 07-07-2014

Een tour gemaakt met Nefis travel met de titel Back to the Roots met een minibus in klein gezelschap zij laten je de mooiste plekjes zien en je 85% van het eiland tonen van een klooster tot een klein museum wat opgezet is door familie met diverse gereedschappen die hun opa gebruikte voor het maken van olijfolie , je gaat de lunch doen met een prachtig uitzicht. Jackie vertelt over haar Eiland in het Nederlands en Engels. Een geweldige ervaring. ook een aanrader voor ouders met kinderen

• Wim & Sandra, 02-06-2013

Een boottocht om de blauwe grotten te bezoeken en de schilpadden te zien. Ook een rondrit over het eiland is zeker de moeite waard.

• Arnhems meisje, 06-06-2013

We hebben 'n heerlijke vakantie gehad in deze accomodatie! Wat 'n gastvrij en persoonlijk ontvangst! De hele familie doet er alles aan om je verblijf fantastisch te maken! Het kleinschalige complex ligt in een rustige omgeving waar je heerlijk kan wandelen. Als je wat meer wil ontdekken is een scooter, auto of excursie aan te raden. De appartementen zijn luxe, van alle gemakken voorzien en schoon. Dank Erietta, Denia, George en de rest!!!

• Ronald en Jolanda Bosch, 18-09-2014

Een auto huren om de drukte op te zoeken.

• van dam, 24-05-2018

je hoeft geen badlakens mee te nemen, die kan je daar gewoon halen is afwasmiddel, theedoek en als je een wasmachine in het huisje hebt, kan je evt. bij de receptie poeder krijgen en strijkijzer lenen

• Diana Krommenhoek, 07-07-2014

Huurt een auto of andere vervoermiddelen . Om het eiland goed te verkennen. Wij hadden kamer 8 à deze zou ik nemen het mooie zeezicht. En de tuin met zwembaden.

• Lisa, 07-05-2015

Leuke taverna op 10 min loopafstand: Taverna Akrotiri eten in de tuin bij Griekse familie. Je kan ook fietsen huren bij het appartement om naar Tsilivi of Zakynthos stad te fietsen (terugweg is wel heuvel op).

• Harry van der Lugt, 16-05-2015

Maisonnette is een fantastisch appartement voor 6 personen. Ontbijt en diner is bij Erietta buitengewoon lekker.

• ronald, 28-05-2015

probeer de daghap en zeker de griekse avond.

• Pascal van Beusekom, 30-05-2015

Neem halfboard, beter wordt het niet!

• Jessica, 05-08-2014

Rent a car. You can see the whole island in just a few days. Visit the turtle beach! Amazing view.

• w.wende2, 11-10-2014

Appartement aan de zeezijde is fantastisch vanwege het riante uitzicht, maar wij hebben al 7 jaar 4b, dit vanwege het extra grote bed wat hier geplaatst is. 6 jaar geleden, speciaal voor mij en andere lange mensen.

• Ingrid, 21-05-2015

Op site staat supermakrt 400 m, dat moet zijn 1100. Is flinke tippel naar dorp, maar terug een taxi, 6 euro, is hetgoed te doen