Appartement Erietta

Appartement Erietta
9,8

25 tips over Appartement Erietta

van dam, 24-5-2018

je hoeft geen badlakens mee te nemen, die kan je daar gewoon halen

is afwasmiddel, theedoek

en als je een wasmachine in het huisje hebt, kan je evt. bij de receptie poeder krijgen en strijkijzer lenen

Pascal van Beusekom, 30-5-2015
Neem halfboard, beter wordt het niet!
ronald, 28-5-2015
probeer de daghap en zeker de griekse avond.

We hebben een aantal aanbieders voor Erietta voor je op een rij gezet:

Ingrid, 21-5-2015
Op site staat supermakrt 400 m, dat moet zijn 1100. Is flinke tippel naar dorp, maar terug een taxi, 6 euro, is hetgoed te doen
Harry van der Lugt, 16-5-2015

Maisonnette is een fantastisch appartement voor 6 personen.

Ontbijt en diner is bij Erietta buitengewoon lekker.

Lisa, 7-5-2015

Leuke taverna op 10 min loopafstand: Taverna Akrotiri

eten in de tuin bij Griekse familie. Je kan ook fietsen huren bij het appartement om naar Tsilivi of Zakynthos stad te fietsen (terugweg is wel heuvel op).

w.wende2, 11-10-2014
Appartement aan de zeezijde is fantastisch vanwege het riante uitzicht, maar wij hebben al 7 jaar 4b, dit vanwege het extra grote bed wat hier geplaatst is. 6 jaar geleden, speciaal voor mij en andere lange mensen.
Ronald en Jolanda Bosch, 18-9-2014
Een auto huren om de drukte op te zoeken.
Jessica, 5-8-2014
Rent a car. You can see the whole island in just a few days. Visit the turtle beach! Amazing view.
Diana Krommenhoek, 7-7-2014

Huurt een auto of andere vervoermiddelen . Om het eiland goed te verkennen.

Wij hadden kamer 8 à deze zou ik nemen het mooie zeezicht. En de tuin met zwembaden.

We hebben een aantal aanbieders voor Erietta voor je op een rij gezet: