25 vragen over Appartement Erietta

• Lonneke, 23-01-2018

Glutenvrij

Is er een mogelijkheid voor glutenvrij te eten?

• lce, 28-06-2017

Leeftijd kinderen

Wij willen misschien volgend jaar hierheen. Onze kinderen zijn dan 9 en 12. Zullen zij leeftijdsgenoten tegenkomen, of is het vooral geschikt voor jongere kinderen?

lce, 20-07-2017

O dat klinkt goed! Bedankt dat je de moeite nam om nog even te reageren.

Diana, 20-07-2017

Je kunt hier met een gerust hart boeken, het stikt hier van de leeftijdsgenoten( vooral uit NL).er lopen hier juist ook wat oudere kinderen tussen. Leeftijd tussen de 6- 16 jaar. Hele kleintjes ook wel maar die zijn in de minderheid.

Diana, 28-06-2017

Wij gaan deze zomer met onze kinderen van 8 en 10 jaar. Ik laat het weten als we terug zijn😉 Mocht het niet het geval zijn dan vermaken ze zich wel in het zwembad.

lce, 28-06-2017

Alvast bedankt!

• Diana, 01-06-2017

Badlakens voor op het strand

Ik las ergens dat je in principe geen badlakens in de koffer mee hoeft te nemen omdat deze bij Erietta te verkrijgen zijn. Die mag je ook meenemen naar het strand word er gezegd. Klopt dat? Dat zou weer wat ruimte schelen in de koffer 😉

• Sandy, 02-12-2016

leeftijd kinderen

Wij willen dit appartement boeken eind juli / begin aug 2017. Wij hebben 2 jongens van 14 en 17 jaar. Wat is ongeveer de leeftijd van de kinderen die verblijven in dit appartementencomplex?

We hebben een aantal aanbieders voor Erietta voor je op een rij gezet:

Direct boeken
    Direct boeken

• willy, 07-09-2016

consumptie prijzen

zijn de prijzen voor drankjes aan zwembad en restaurant betaalbaar ?

• Jolanda, 07-07-2016

ontbijt

Wij hebben via Sunweb logies/ ontbijt geregeld. Hoe is het ontbijt? wat kan je ervan verwachten?

• Anja, 22-06-2016

Waterpark

Gaan in augustus met dochter van 13 jaar naar Erietta. Heeft iemand ervaring met een Waterpark op Zakynthos. Zo ja, dan horen we graag tips.

• Jessica, 17-02-2016

avond eten?

Wij hebben geboekt bij Sunweb op basis van Logies en Ontbijt. Dit omdat wij mogelijk meer dan de helft van de vakantie elders zullen eten (en we dan 200 euro per persoon er niet uit halen). Maar soms zullen we misschien wel lekker in de buurt willen blijven. Weet iemand of je tegen betaling toch in het restaurant van het appartement kan aanschuiven als je geen half pesion hebt geboekt?

Joke helder, 05-04-2016

Ja je kan gewoon aanschuiven, het eten is heerlijk.joke Helder

• LindaKlerk, 22-10-2015

Half Pension

Als je kiest voor Half Pension, kan je dan daar kiezen voor ontbijt en lunch in plaats van ontbijt en diner?

Veronica, 02-01-2016

Volgens mij staat je antwoord bij de tips, en kun je wisselen per dag

• jacqenwillem, 04-07-2015

Afwasblokje en wasmiddel

Goedemorgen even een praktisch vraagje. Ik las dat we in ons appartement ee n wasmachine en afwasmachine hebben. Zijn er dan ook afwasblokjes op voorraad of kan je die bij het appartement kopen? En zelfde vraag eigenlijk voor wasmiddel. Alvast bedankt !

Lucas Fransen, 14-07-2015

Geen afwasmachine aanwezig. Wel afwasmiddel. Professionele wasmachine staat gratis tot jouw beschikking!