Hotel Eleon Grand Resort & Spa

Hotel Eleon Grand Resort & Spa

8.1Fantastisch

Griekenland, Zakynthos, Tsilivi

8.1Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Eleon Grand Resort & Spa voor je op een rij gezet:

• All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

108 reviews over Hotel Eleon Grand Resort & Spa

• 6Oerlemans12-06-2017

Niet het geld waar

Het wordt overal geadverteerd als 5-sterrenhotel, maar dat is het niet. Het is allemaal net niet goed genoeg verzorgd en onderhouden. Eten is van wisselende kwaliteit, ene dag is het prima en gevarieerd en de andere dag is geen een gerecht te eten. De eerste indruk was al meteen slecht, omdat ze ons overboekt hadden waardoor we de eerste 3 dagen in een ander hotel moesten (wat echt 10 keer beter was). Als goedmakertje kregen we de Junior Suite, dat wel echt een pluspuntje was. Maar helaas zit deze wel vlak boven de receptie en de lobby en is de deur flinterdun waardoor het erg lawaaierig is en blijft als je een beetje op tijd naar bed wilt. Het strand is nauwelijks een strand te noemen, dus als je lekker aan het strand wilt liggen in je vakantie moet je hier niet zijn. Het ligt erg ver af van enig centrum en dat is niet te lopen, dus moet je het wel met de taxi doen (of met de bus, die is wel lekker goedkoop. We hadden all-inclusive, maar voor veel standaard dingen moest je bijbetalen.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Ed15-09-2016

Helemaal in orde.

Gratis upgrade naar een superkamer gehad met eigen zwembad. Niet dat we er heel veel gebruik van maken (we vinden de beweeglijkheid aan het gezamenlijke zwembad wel gezellig) maar we hebben in ieder geval de optie. Tot op heden hebben we niets te klagen en is alles naar wens. Natuurlijk is er wel eens eten niet heel heet en kan dat misschien beter maar overall dik in orde. Er is voor de klagers altijd wel wat te vinden wat niet goed is 😉

Gereisd met partner in september 2016

• 9frederic deveen01-09-2014

Zeer mooie ligging aan zee

Supergoede vakantie gehad met mooi hotel en zwembaden, met fantastische ligging aan zee. Spijtig van de ligstoelen waarvan er veel te weinig waren waardoor je heeeeel vroeg moest opstaan om een plaatsje te hebben. Heel lekker eten en niet te druk, animatie was heel zwak maar voor een rustige vakantie ideaal.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 9margreet04-06-2014

Geweldig hotel voor zonvakantie!

Erg mooi hotel, ook was onze kamer mooi en schoon. Het ''zand'' strand stelt niets voor, wij hebben lekker aan het zwembad gelegen, helemaal prima. Je kunt ook gebruik maken van een enorme hoeveelheid strandstoelen die op het gras bij het strand staan. Verder wordt de hele dag door drinken aan je strandbed gebracht door het geweldige personeel. Top geregeld! Het ontbijt, lunch en diner is erg divers, maar vooral ook lekker. Alleen de snacks tussendoor matig.

Let op: Het hotel ligt erg afgelegen. Je kunt voor 7 euro een taxi pakken en naar een dorpje in de buurt (3 kwartier lopen) rijden. Dit is geen probleem als je een echte zonvakantie houdt. Ook zijn er veel kinderen in het hotel, dit vonden wij wat minder.

Gekeken naar de hotels waarbij we andere mensen hebben afgezet met de bus van touroprator aan het begin van onze vakantie, kan ik met zekerheid zeggen dat het Eleon hotel het beste is van de hotels die we hebben gezien op Zakynthos.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7Jenny26-05-2014

Geen sfeer

Mooi hotel, mooie kamers die wel gehorig zijn, eten goed, zwembad mooi, strand heel veel stenen en rotsen. Jammer dat het personeel absoluut niet vriendelijk is. Ze doen hun ding maar maken geen contact. Daardoor weinig sfeer. En jammer dat het zo afgelegen is. Half uur lopen naar stadje tsilivi

Gereisd met vrienden in mei 2014

• 8Talisa18-05-2014

Mooi hotel met lekker eten

Een mooi hotel direct aan de zee. De zee is perfect om te snorkelen alleen heb je wel waterschoenen nodig door de vele keien die in het water liggen. Het hotel ligt wel afgelegen, auto huren is dus wel een leuke optie om meer van het eiland te zien. Het eten is prima, genoeg keuze en variatie. Kamers zijn goed onderhouden en worden elke dag schoon gemaakt. Wij hebben een prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in mei 2014

• 4greet14-10-2013

matig/komen de beloftes van de reisgids niet na

Hoe dit hotel aan zijn Golden Label is gekomen?? Het is gewoon een ordinair allin hotel,met slechte service.Dag van vertrek konden we niets ontbijten,nog geen droog broodje, we vertrokken 7.15!en er is niets in de buurt op loopafstand te koop.De rust die ze van tevoren beloven is er niet in het hoog seizoen:de Russen zijn dan de baas en die beginnen om 11 uur 's ochtends met de vodka,zijn luidruchtig en 's nachts meerdere malen overlast gehad van schreeuwende/ruziende/ dronken Russen. Het personeel is het met de andere gasten eens, maar ze doen niets/ durven niets. Stoppen zelfs niet met alcohol schenken.(na 23 uur is drank niet meer all in , dus is leuke bijverdienste) De kamer is redelijk maar niet luxe. De openbare ruimtes zijn zogenaamd chique, maar daar kijk je snel doorheen. Het eten viel ons ook tegen. wij gaan hier nooit meer naar terug en raden het af. Er zijn zoveel mooiere prettiger gezelliger luxere hotels, die wel service geven!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2013

• 8Caroline Jacobs29-09-2013

Mooi hotel op een prachtig eiland!

Dit hotel is goed maar geen 5 waard voor ons, eerder een 4+. Het eten is niet uitgebreid maar wel lekker van smaak. Het restaurant wordt goed verzorgd, als er geknoeid werd, was het personeel er dadelijk bij om het op te kuisen. Wij hadden een kamer met zeezicht en deze was te klein voor 3 (zoontje van 4). De hygiëne op de kamer was goed maar in de gemeenschappelijke delen kon het veel beter. Het personeel in het restaurant komt enkel uit het Oostblok en niet echt vriendelijk maar wel behulpzaam. Dit hotel zal wel voortdurend moeten renoveren om hun 5 te behouden want het onderhoud van de gebouwen en de tuin laat te wensen over. De glijbanen dienen ook beter onderhouden te worden, deze liggen heel ongelijk met de nodige wondjes tot gevolg. Wat zeer positief was, was de ligging, vlakbij de zee en tussen de olijfbomen. Het eiland is werkelijk prachtig! Rhodos en Kos zijn hier niets tegen!

Gereisd met jonge kinderen in september 2013

• 9gordenne13-09-2013

Heel mooie locatie

Ben net terug van eleon grand.Heel lekker eten voor ieder wat zoals grieks,bio en show cooking.De kamers zijn heel netjes s'avonds handoeken verandert.De hygiene is er tip top.Een min-punt er is geen griekse sfeer.Het personeel is allemaal oost-blok en de gasten ook er waren ook heel veel kinderen.Na 3 sep was het rustiger maar de service was super.Aan tafel was zelf een koeler voor een fles water.De animatie was licht met dank aan Engelse team.H TSet buffet werd altijd bijgevuld.Voor ons zou dit een perfekte adult only hotel kunnen zijn .Om toch een beetje griekse sfeer op te snuiven danken we MELITA(babbies)en STEFANOS en onze kelner PITRO voor hun goede zorgen.Onze uitstappen hebben wij bij bij een touroperator geboekt een nederlandse dame onze gids was MARITSA.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9marieke20-08-2013

Heerlijk resort

Prachtig resort op een mooie plek. Prachtig uitzicht op zee, vanuit het restaurant, vanaf de bar en vanuit het zwembad. Op de ligbedden onder de olijfbomen is het heerlijk toeven. Prima eten, elke dag voldoende keus. Goede kamer, prima bedden en schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Hotel Eleon Grand Resort & Spa info

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• WaterparkAanwezig

• Soort strandKiezels
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Vegetarisch