Géén boekingskosten

• 8Waardering
  • 7.8Inrichting
  • 8.6Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

12 Reviews over Di Palais

• 8Manouk26-09-2017

'Super!!'

Het was een super verblijf in dit hotel. Goede service en nette appartementen. Elke dag kwamen de schoonmaaksters langs om het appartement schoon te maken en handdoeken te verversen. Het is maar een klein stukje lopen naar de restaurantjes etc. en het strand. Wel is het strand niet heel groot, maar prima om je te vermaken. Zeker een aanrader!!

• 8N. Madsen03-10-2016

Super ferie

Dejlige lyse lejligheder, rengøring ok, venligt personale, meget central placering i byen. Gadelarm og larm fra omkringliggende barer, men det følger med når man bor midt i byen

• 9bittera erika12-11-2015

Szerintem szuper helyen található az apartmann,

2015-ben az első magyar vendégek voltunk az apartmannban. Kis félreértés után tisztáztuk a problémát, így nagyon szép két hetet töltöttünk a minden igényt kielégítő szobában, semmiben nem szenvedtünk hiányt. Bármilyen kérdéssel fordultunk a személyzethez, kétségesen, mosolyogva segitettek,igazi vendéglátók voltak. Igaz,mi már 8. alkalommal utaztunk Tsilivibe, mert mi ebben a kis városban, és a tengerparton igazi kikapcsolódásra és igaz barátokra találtunk. Bennünket nem zavart az ARK bar, és az útcai forgatag a hangoskodás, hiszen nyaraltunk. Hazautazáskor sírva búcsúztunk a személyzettől és Tsilivitől. Ha l egy mód van rá, barátokkal szeretnénk visszatérni ebbe az apartmannba. Üdvózlettel: Bittera Erika

• 3Liselotte Alminde22-08-2013

Aldrig igen

Min mor fik stålet sin taske med pung, penge, briller, og parpirer under indcheckningen på hotellet. Hjælpen/ servicen i forbindelse med denne grimme oplevelse/tyverieret var meget dårlig. To gange måtte hun på lokal politi station i denne forbindelse og der var ingen hjælp at hente hos hotellets personale. Alt i alt en utryg oplevelse :-(

• 8Peter und Manuela17-08-2008

sehr zu empfehlen!!!

Unsere Zeit in diesem idyllischen Hotel war wunderschön. Zwar hatten wir auch das Pech ein strassenseitiges Studio zu haben und wurden die ersten zwei Nächte vom Verkehr gequält. Nachdem wir die gegen Aufpreis aktivierbare Klimaanlage aktiviert haben war das Zimmer aber auch bei Nacht sehr angenehm. Vor allem bei den nächtlichen Aussentemperaturen zeigt sich die Klimaanlage als sehr angenehm und bei geschlossenem Fenster bzw Balkon ist der Verkehr so gut wie nicht mehr zu hören. Das Personal ist sehr nett und auch die vorwiegend skandinavischen Gäste sind allesamt sehr sympatisch.

• 8Alex15-09-2006

Zakynthos was voor ons het 4e eiland wat we in Griekenland bezochten. Je mag het niet vergelijken met een ander eiland. Vorig jaar Samos bezocht, Votsalakia. Nogmaals je mag het niet vergelijken maar wat was het druk op Zakynthos. Er was geen rust...Alle bars op UK gericht en zelfs het Griekse eten was moeilijk te vinden.Een grote kermis. Al met al hebben we een super vakantie gehad. kwaliteit appartement was top net als de barman Panos. Je moet erop uit want het strand is 1.5 meter breed maar 10 km verderop heb je hagelwitte stranden bijna voor jezelf. Mensen die van een levendige omgeving houden raad ik Di Palais aan juist omdat er een 24uurs bar (the Ark)naast Di Palais gevestigd is. Lekker eten kan bij Fat Olives maar de Griekse keuken moet je land inwaarts zoeken. Voor vragen kan je gerust mailen, Veel Plezier

• 8Marieke & Jogchem04-09-2006

Wij hebben een heerlijke tijd gehad op Zakynthos! Erg mooi appartement,wij hadden een studio en die was ruim zat voor 2 personen. Eerst zaten we aan de straatkant(geen aanrader) veel herrie van het verkeer wat voorbij komt, maar na een week konden we van kamer wisselen! Het personeel was heel erg vriendelijk en attent! kortom echt een aanrader, ook het eiland is erg mooi!

• 8Theo, Machteld en Sari13-07-2006

Wij hebben net 15 dagen genoten van Zakynthos. Di Palai was schoon en ruim. Wij hadden een twee kamer appartement, deze was helaas gelegen aan de straatkant. Wat een herrie!! Twee luidruchtige tentjes aan weerskanten, live muziek... Gezellig als je in de kroeg zit, maar niet als je lekker op je balkon wilt zitten of met de ramen open wilt slapen. Na een paar dagen vragen konden we verhuizen. Service is goed, maar je moet er wel steeds achteraan, anders gebeurt er niets. Maar al met al hebben we een heerlijke vakantie gehad! Prachtige kust, mooie baaitjes, lekker eten, heerlijk weer, wat wil je nog meer???

• 9Leon,Carolien en Solane Beeke19-08-2005

Superleuk appartement/hotelcomplex. Wij,2 volwassenen en 1 baby van 1 jaar,zaten in een 2 kamerapp. wat prima was. Ondanks de drukke straat met winkels/bars,wat wel leuk is als je op je balkon zit,hoor je daar niets van als je de deuren en luiken dicht doet voor t slepen. Erg vriendelijk personeel,behulpzaam en attent. Het app. ligt dichtbij strand,winkels en barretjes/tavernes. Wel is alles erg op de engelsen gericht,maar het zijn vooral ook engelse gezinnetjes die in Tsilivi verblijven. De uitgaanders zitten in Laganas,wat wij helemaal niet erg vonden. Wij hebben een top vakantie gehad,mede omdat ons app. super was,het weer prima, het eten goed,tsilivi gezellig was,het strand heerlijk was en het eiland zeker de moeite waard is. Als je naar Tsilivi wilt gaan dan is Di Palai echt een aanrader!

• 9S.L.Kroon09-08-2005

Zeer mooi en verzorgd complex.Schoon en compleet app.Ligt mooi t.o.v.centrum,strand en winkels.Panos de bartender is zeer vriendelijk en erg aardig voor kinderen en heeft echt alles goed in de hand ,poolbar en terras.De service is dan ook uitstekend. Wij hebben dan ook een schitterende vakantie hier doorgebracht van 20-06t/m 04-07-2005.Zeer zeker een goed adres voor een mooie vakantie. Uiteraard is er veel te zien en te fietsen .Het achterland is vlak dus binnen een uur zit je in Laganas ,als je dat zou willen. Kortom een aanrader vinden wij,Barlien,Puck en Stendert

Appartement Di Palais info

• Adresgegevens