Aparthotel Daisy

3 reviews over Aparthotel Daisy in het Nederlands

Prima Locatie

Jolanda
23-6-2016

De locatie van de appartementen is uitstekend, dicht bij winkels strand en uitgaan.

Schoonmaak zou stuk beter kunnen, handdoeken en lakens zijn beide aan vervanging toe!

Op de locatie zelf kun je prima eten.

Evenals bij Hera , Michaelos in Kamaki

goede leuke vakantie gehad zonder problemen

Patti en Ferdinand
11-8-2010

Het appartement zag er goed uit, zaten alleen aan een drukke straat, maar als je met de deuren dicht slaapt heb je hier weinig last van. De badkamer was klein en er hing geen douchegordijn, je moest dus voorzichtig douche. Het zwembad is mooi en je kan er lekker je dag doorbrengen. Iedere dag werd je kamer opgeruimd en om de paar dagen kreeg je nieuwe handdoeken. Naar onze mening prima dus. Verder is het een leuke eiland en hebben we er een super leuke vakantie gehad! een aanrader om te gaan eten is het restaurant Contessina, we hebben daar heerlijk gegeten en prima personeel.

Matig tot slecht

IJsbrand
5-7-2010

Zijn er van 21 juni t/m 3 juli 2010 geweest. Ziet er aan de buitenkant leuk uit. Het zwembad is lekker goot met kinderbadje en voldoende ligbedden met matrasjes. Helaas de kamers zijn dramatisch. Geen koffiezet apparaat of filterhouder met thee/koffiekan. Alleen een klein steelpannetje om water mee te koken. Kopjes, bekers, borden en bestek staan onderin het sinkende aanrechtkastje want boven het aanecht hangt niets. De douche heeft geen deurtjes of gordijn dus het wordt een natte waterzooi. De bedden zijn dramtisch hard met een bodem van 3cm dikke houten planken. De toiletpapieremmer, handdoeken en beddegoed wordt alleen verschoond als je er om vraagt. Dit was dus een keer maar nooit meer naar Daisy. Wel op korte loopafstand van strand en restaurantjes.

We hebben een aantal aanbieders voor Daisy voor je op een rij gezet:

Tjingo
Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Daisy in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Daisy zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.