Tijdelijk €25 aanbetaling

• Airconditioning
  • Kinderzwembad
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

6 Reviews over Contessina

• 9Ralf02-08-2022

Zeer goed, verwachtingen waargemaakt

Goed verzorgd hotel! Ontbijt, kamers, service prima!

• 8Iris29-07-2018

Heerlijk verblijf voor als je de rust op zoekt!

Prachtig hotel, nette kamer, vriendelijk personeel, goed ontbijt, altijd plek voor een bedje aan het zwembad, goeie airco, overal Gratis wifi bij het hotel, gunstige ligging van het hotel, ideaal voor als je de rust op zoekt. Geen kinderen. Minder goed zijn de cocktails en de prijsverhouding van het drinken is erg duur bij het hotel.

• 9Suzanne17-03-2006

Onze kamer was erg leuk, de badkamer wel knus maar voor de rest was ik zeer tevreden. Het is wel irri dat mensen de ligstoelen bij het zwembad bezet houden zonder erop te liggen, maar misschien dat was alleen toen ik er was. Je moet een klein heuveltje af om op het strand te komen, maar het strand zelf is ongeveer 2 meter breed. Maar ik prefereerde het zwembad toch. Als je een klein stukje loopt zit je in het bruisende centrum van Tsivilli. Het ontbijt bij contessina vond ik geweldig, cake, allerlei broodjes, toast, eiereren, the works. Het personeel is erg aardig, vooral Eva bij de receptie is heel lief. Mijn vriend en ik hebben een geweldige vakantie gehad in het Contessina hotel.

• 7Erik en Naomi08-10-2005

Het hotel ligt goed, vlakbij zee en vlakbij de winkels van Planos en Tsilivi. Buiten ziet het hotel er leuk uit (met een zwembad), maar valt binnen wat tegen. De bedden zijn hard en het badkamertje stonk. De wc was zo geplaatst dat als je er op zat, je met je voeten in de douchebak zat. De service is goed, het is er schoon en netjes. De receptionisten zijn erg aardig, de rest van het personeel kijkt ronduit onvriendelijk. Ontbijt is heel eenvoudig. Inderdaad veel Engelsen, vooral bejaarden. Over het geheel geven wij het hotel een 7!

• 9Roy en Anne-Marie14-09-2005

Echt een top-hotel! Kamers worden iedere dag perfect schoongemaakt en ook de rest van het hotel, binnen en buiten is zeer schoon. Dicht bij het strand en dicht bij restaurants en bars. Voor pinnen en andere bankzaken moet je ongeveer 15 minuten lopen maar verder is alles dichtbij. Het eerste jaar dat Contessina zaken doet met nederlandse touroperators dus inderdaad bijna alleen maar engelse gezinnen. Vervelend is dat deze al de avond van te voren een stoel bij het zwembad "reserveren" door hun handdoek erop te leggen. 24-uur receptie, vooral Eva is een schat! Restaurant Maina op de hoek is een absolute aanrader!

• 8Cos29-07-2005

Prima hotel en service. Afstand naar zee gewoon straatje naar beneden en je bent er. Alleen toen wij er zaten waren we de enige Nederlanders, alleen maar Engelsen met oma en tante...geldt trouwens voor heel Tsilivi.

Hotel Contessina info

• InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • TweepersoonsbedBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

• ZandstrandBeschikbaar