Appartement Christina

AppartementWeer vandaag31°19°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Christina voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Christina

aldrig mer

lisbeth bergquist
31-7-2010

mycket tråkigt och nonchalant bemötande av hotellägaren. ingen av personalen förutom ägaren talade engelska. Aldrig mer detta hotell!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Christina in Tsilivi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Christina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Christina scoort een 3 uit 10 op basis van 1 reviews.