Hotel Balcony

Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Hotel Balcony

4 tips over Hotel Balcony

Greet Van Rampelberg, 16-5-2015
Tsilivi was in mei nog zeer rustig maar is in hoogseizoen vermoedelijk zeer druk. Veel gefietst met MTbike, gehuurd bij Zante cars 6€/d. Ook scooter en auto gehuurd daar.
Suzanne, 15-2-2015
Op eiland zijn genoeg leuke excursies te doen.
Eva, 20-7-2014
Als je hier verblijft is het een aanrader om vanuit de haven van Tsilivi een mooie boottocht te maken met Captain Spiros (Levante). Er is een dagdeel dat je naar het scheepswrak en de bleu caves gaat. Bij het scheepswrak kom je als eerste aan voordat de massa boten aanleggen. En ze hebben een tocht naar de schildpadden. Hij vertelt er mooie verhalen bij.

We hebben een aantal aanbieders voor Balcony voor je op een rij gezet:

Martine, 29-6-2014
Wij hadden een gerenoveerde superior room (220) met schitterende uitzicht, airco, douche, ruim bed, wifi, safe. U boekt er in kamer en ontbijt. Ze hebben een prima restaurant met typisch Griekse keuken. Maar op wandelafstand kan men ook in Tsilivi terecht. Meer over uitstappen op Zakynthos is te bekomen bij de bereidwillige Tonia die met liefde haar eiland aanprijst.

We hebben een aantal aanbieders voor Balcony voor je op een rij gezet: