Tijdelijk €25 aanbetaling

9FenomenaalScore uit 7 reviews
  • 9Waardering

• Airconditioning

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Balcony voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

7 Reviews over Balcony

• 10Jos en Lia Vrancken10-10-2015

Helemaal fantastisch

Balcony is een rustig, mooi gelegen hotel met prachtig uitzicht over de zee. We zijn zeer vriendelijk ontvangen door Dimitri. De rest van de familie en het personeel zijn heel vriendelijk en hulpvaardig. We hadden rechtstreeks bij hen geboekt en niet via een reisorganisatie en hadden een van de mooiste ruime kamers met nieuw en schoon sanitair en een comfortabele inrichting en balkon. Als extra service halen ze je gratis op bij het vliegveld en brengen je weer weg als je vertrekt. Het ontbijt is goed verzorgd en het diner is lekker klaargemaakt en goed van kwaliteit. Als je in het nabijgelegen dorp Tsilivi met zijn vele restaurantjes gaat eten moet je wel even een stukje langs een weg lopen, ongeveer 800 m., waarvan de eerste 300 m. omlaag, maar dat vonden wij niet bezwaarlijk. Het strand is dichtbij. Alles bij elkaar hebben we een heerlijke vakantie gehad.

• 10Bij staal30-05-2015

Geweldig hotel

ontbijt is super de kamers erg mooi de ligging van het hotel is geweldig.het hotel word gerunt door een familie die alles voor je doen om het naar je zin te maken.kortom geweldig

• 8Greet Van Rampelberg16-05-2015

Vriendelijk familie hotel, schitterende ligging

Wij verbleven er 10 dagen begin mei (begin vh seizoen). Dit hotel wordt heel goed gerund door de familie Mamfreda. Van bij het onthaal en de eerste stappen die je binnen zet zie je dat alles er kraaknet bij ligt. Van de tuin tot de kamer een dikke pluim aan de poetsploeg. Vanop het terras kan je 's morgens bij het ontbijt al genieten van het uniek uitzicht. Wij hadden een "superior room" geboekt, op en top in orde. Kamer was ruim, precies compleet vernieuwd. Voorzien van airco, gratis mini-safe, espresso-machientje, koelkast en muggehor. Goed bed, heel mooie super propere badkamer met ruime douche cabine. (regeling watertemperatuur enig minpunt) Maar als we de gordijn van het schuifraam opentrokken keken we uit op het strand en de zee. Schitterend panorama heb je daar vanop het terras. s' nachts sliepen we met open raam, en dommelden in bij het ruisen van de golven. Hotel heeft ook een uitstekend restaurant waar je als hotelgast 10% korting krijgt.

• 6Suzanne15-02-2015

Mooie locatie, slechte kamer

Hotel Balcony is schitterend gelegen. We hadden een kamer met prachtig uitzicht op Tsilivi. Het eten in het restaurant was erg goed. Heerlijke toetjes. Helaas viel de kamer ontzettend tegen. Het bed was een plank met een dun matrasje erop. Slapen was hierdoor dramatisch. De douchecabine was aan een renovatie toe. Het water was niet op temperatuur te krijgen en de douchekop was niet op te hangen. Het personeel is uitermate vriendelijk en proberen behulpzaam te zijn.

• 10Monique05-08-2014

Een aanrader

Wij zijn hier 3 weken geweest. Wat een geweldige locatie. Het uitzicht is werkelijk ongelofelijk mooi. Iedere avond genieten van een prachtige zonsondergang. Ontbijt is inbegrepen bij de prijs. Een heerlijk gevarieerd ontbijtbuffet. Vers fruit, zelfgebakken koekjes, roerei, gekookte eieren, worstjes, olijven, komkommer, tomaten, kaas, Griekse yoghurt, honing enz. Het restaurant heeft een goede keuken. Je kunt buiten zitten in een heerlijke tuin. Je wordt zeer gastvrij ontvangen door Eleni en haar familie. Zij zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden kamer 221, een superior room full see-sight. Qua ligging, volgens ons de mooiste. Iedere dag schoonmaak door een vriendelijke dame. Het strand is te bereiken via een trap van 105 treden. Je kunt ook via de weg. Duurt ongeveer 7 minuten. Het hotel is minder geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Geen zwembad of speelmogelijkheden. Rob en Monique

• 10Eva20-07-2014

Fantastisch hotel op een schitterende plek!

Het is een fantastisch hotel met een adembenemend uitzicht. Iedere morgen als je wakker wordt is geweldig. De eigenaren en het personeel zijn heel erg vriendelijk en behulpzaam. Hotel Balcony heeft een goed restaurant. De kamers worden iedere dag schoon gemaakt. Zeker een aanrader. Als je een kamer doet met zeezicht kan je vakantie niet meer stuk.

• 9Martine29-06-2014

Een hotel waar men echt welkom.

Van zodra men binnenstapt in dit hotel van de familie Mamfreda wordt men meteen gecharmeerd. De spontane en vriendelijke en ongedwongen ontvangst laat je meteen de vliegreis vergeten. Wanneer men wordt begeleid naar de kamer valt het meteen op hoe kraaknet het er is. Bij het betreden van het terras maakt men kennis met de grootste troef van het hotel: het uitzicht over de baai van Tsilivi. Op dit terras geniet men van het ontbijt en 's avonds kan men op het andere terras, wat tot aan de rand van de klif loopt, dineren in het restaurant. Wat een ervaring!!. Onze Superior room was dik in orde. Ook vanop het ruime terras is er een fantastisch uitzicht. De hotel staat niet in de reguliere catalogi van de gekende touroperators. Wel te boeken via touroperator (NL) en uiteraard rechtstreeks per mail of telefoon met Eleni, dochter des huizes. Echte een aanrader prijs/kwaliteit.

Hotel Balcony info

Soort hotel