Appartement Amarylis

Tonen op kaart

51 reviews over Appartement Amarylis

• 10Van hoot06-02-2020

Fantastich!!!!

Amazing !!!! Fantastich apartments!!!! Top hotel met top service!! Service op het. Vriendelijk personeel. Verzorgd eten. Zeer goede schoonmaak van de kamers.

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Jane24-01-2020

Fantastich!!!!!!!!

Fantastisch resort voor herhaling vatbaar Heerlijk luxe resort waar we zo konden relaxsn. Avondeten was elke dat anders met thema’s zodat je het niet zat werd. Stadjes waren dichtbij en als je een auto huurt kun je er lekker op uit gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 10[email protected]05-01-2020

Prima

Na een tijdje besloten we om een ​​vakantie in Zakynthos te nemen.We verbleven in Amaryllis Hotel om de beoordelingen te lezen en te kijken naar de foto's die ons gek maakten. Perfect hotel met vriendelijk personeel bij de receptie In de hotelbar werden onze kinderen getrakteerd op perfecte drankjes en cocktails. De meiden waren aangenaam. Wat ons opviel is dat voor de Nederlanders die het hotel vol hadden, er maar weinigen waren die aangenaam en meegaand waren voor het hotelpersoneel. De meeste van onze klanten tijdens de vakantie waren ongelukkige mensen en met psychische problemen (onpersoonlijk). We namen een rondleiding door het bedrijf rond het eiland en het was fantastisch. Ik raad ten zeerste aan een auto te huren en een rondleiding te volgen. We zouden terugkeren naar Zakynthos en vooral naar dit hotel waar we van hielden.

• 2019
    10Kate22-12-2019

Fantastich

Het is een heel fijn familie complex met fijne kamers ,fijn zwembad.

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Michelle28-09-2019

Fantastisch!

Super leuk appartementen complex! Midden in het leuke centrum van Tsilivi en je bent zo op het strand. De appartementen zelf zijn echt fantastisch. Er wordt elke dag schoon gemaakt en je krijgt bijna elke dag nieuwe handdoeken. De eigenaar wilt je graag met alles helpen en is erg vriendelijk. Ook het zwembad wordt erg goed onderhouden. Geweldig verblijf gehad!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Maaike28-09-2019

Midden in het gezellige centrum en 10 minuten lopen naar strand. Prachtig appartement , zeer vriendelijke familie. En je kunt er tegen betaling heerlijk ontbijtje krijgen. Verschillende ontbijtjes voor ongeveer 6 euro per persoon. Inclusief koffie en juice.

Gereisd met partner in september 2019

• 9Vakantieganger07-09-2019

Geweldig

Mooie kamers, alles is gerenoveerd. Op eerste gezicht lijken de eigenaren wat nors maar wanneer je in gesprek met hun bent geweest klopt dit beeld totaal niet. Het zijn aardige mensen. Waarom er geen muziek wordt gedraaid is omdat vakantie gangers hebben geklaagd bij touroperator" overlast" Hierdoor mogen ze geen muziek meer draaien, Hierdoor is de sfeer wat minder maar zeker niet te min. Wij Hebben een onwijs leuke vakantie hier gehad 7 man en daarvan 1 baby en is zeer goed te doen. Ligt centraal gelegen in het centrum en je kan alle kanten op. Het strand is 10 minuten lopen. Het fijne aan alles is dat ze bij het 2de kleine zwembadje zitzakken hebben geplaats met kunstgras en kinder speelplek. Hierdoor kon de baby van 11 maanden rustig genieten en spelen. De schoonmaak kan wat beter en moeten zich beter houden aan de roode knopjes van niet storen. Voor de rest kan je hier een prima vakantie hebben.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10HENRI ZELDE02-09-2019

SUPER

Heel vriendelijk personeel Super eten Schoon We zijn er echt in de watten gelegd Aanrader

• 4Sonja Koene01-09-2019

Galbak van het eiland

De eigenaar van dit app. weet niet wat gastvrijheid inhoud, bij aankomst zegt hij het hoogstnodige, kijkt over z'n bril en zegt alleen paspoort! Dan hadden we een studio voor 3 pers. en daar troffen wel 1 plank , 8 kledinghangers en 2 laatjes aan, om 45 kg. kleding in op te bergen!? En al ben je op zoek in de badkamer naar een plek om je handdoek te drogen ( waar je 4 dagen mee moet doen) dan is er 1 haakje te vinden. En dan het schoonmaak systeem, perfect denk je bij aankomst gewoon het rode knopje indrukken als je niet gestoord wilt worden. Hier hebben de meiden van de schoonmaak gewoon maling aan, kloppen op de deur en staan ineens naast je "clean now" Al ben je hier niet van gediend, en ga je verhaal halen bij de eigenaar, dan wordt je mond gesnoeid krijgt geen tijd om je verhaal te doen bij deze autoritaire man. Het app. ligt op een top locatie in een heel gezellig plaatsje Tsilivi, maar bij deze galbak kom ik NOOIT meer terug!!!

• 8John Koene18-08-2019

Mooi complex, min punt is eigenaar/personeel

Onze ervaring is ,dat de eigenaar niet erg vriendelijk is. Bij het inchecken zei hij het hoogstnodige en zelfs geen goedemiddag, we zijn juist gewend van de Grieken dat ze zo aardig en vriendelijk zijn, erg jammer dat wij de positieve ervaringen van andere vakantiegangers niet kunnen delen. Hetzelfde verhaal met de schoonmaaksters, zijn ook niet altijd even vriendelijk. Wat ons nog het meest heeft gestoord, is dat ze na een keer op de deur te hebben geklopt, naar binnen komen wandelen , en alleen maar zeggen, can i clean now? Terwijl je een systeem met lampjes naast je deur hebt dat je niet gestoord wilt worden (rood) en voor het schoonmaken! (groen). Jammer dat ze daar maling aan hebben . Verder is het een mooi complex en goede ligging t.o. supermarkt met veel keus, en gezellige straatjes met vele goede en gezellige restaurantjes en winkeltjes. Strand is op loopafstand. Tsilivi is leuk en gezellig, volgnde X andere lokatie!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

1 tip over Appartement Amarylis

• Rm van Leeuwen, 17-08-2019

Restaurant Yum yum! Echt heerlijk! Ook restaurant Olive Tree echt een keer proberen voor de meer traditionele keuken. Een auto huren om het eiland te verkennen (wij deden dit bij Eurohire)

3 vragen over Appartement Amarylis

• Piet, 27-01-2019

Studio of appartement

Op welke verdieping liggen de studio’s ? En kijken ze allemaal over het zwembad uit ? Op de fotos zie ik dat er éénpersoonsbedden in staan , klopt dat ? Liggen de appartementen gunstiger ?

• Gerda Kemps, 26-03-2018

Studio

Hoe zijn de studio's ingericht? Hebben studio's een balkon?

• miri, 10-07-2017

studio

in welk deel kan je het best zitten als je een beetje leuk uitzicht wilt hebben?

Appartement Amarylis info

• ZwembadAanwezig, Peuterbad, Zwembad