Camping Zante

6 reviews over Camping Zante in het Nederlands

Paradijs van een camping

karen klompenmaker
14-8-2010

Geweldige mooie camping. Plekken tussen zwembad en zee. Uitzicht prachtig. Schoon sanitair. Eigenaresse regelt alles voor je. Komt brood bij de standplaats brengen. Zwembad erg schoon en netjes. Het enige is dat je niet van de camping de gezellige straat inloopt..is net te ver,maar kortom...prima vertoefen.

Gereisd met jonge kinderen in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

stille camping

Fam Theloesen
25-7-2010

wij zijn als gezin met 2 tieners 14 en 16 jaar precies 1 dag op deze camping gebleven.Er waren erg weinig campeerders en ook geen leeftijdgenoten voor onze dochters. De campingwinkel was leeg en niet in gebruik. Het nabijgelegen plaatsje is meer engels dan grieks.De camping is wel erg mooi met veel schaduwplekken en zeezicht, geschikt voor gezinnen met kleine kinderen want het zwembad is er ondiep en voor mensen die van een hele rustige camping houden. de beheerster is erg vriendelijk en wil zelfs brood halen in de ochtend.Het gebruik van internet was er gratis.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 07 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2008

een fantastische camping

corneille
17-9-2008

De camping maakt een erg verzorgde indruk. Ruim van opzet. Goed onderhouden. Schaduwrijke plaatsen. Staat van onderhoud van het sanitair is uitstekend. Kookgelegenheid. Restaurant en eenvoudige kampwinkel zijn aanwezig. Bushalte (bus 1x / uur) bij de uitgang. Kortom, een aanrader.Vriendelijke, behulpzame campingbeheerdster. Kortom, een aanrader.

Gereisd met partner in september 2008

een heel goede camping

corneille
10-9-2008

wij kampeerden er in het naseizoen (2 - 9 sept). Hebben de camping als zeer netjes en rustig ervaren. Ruime plaatsen. Veel schaduw. Schoon sanitair. Goede busverbinding met Zante. Vriendelijke campingbeheer. Kortom een aanrader.

Gereisd met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Wij waren op deze camping met een groepsreis. Een prima camping met voldoende schaduw, koelkasten voor algemeen gebruik, een mooi zwembad met bedjes en een erg goed restaurant met (traditionele griekse keuken). 's Nachts soms wakker door blaffende honden of mensen die laat terug kwamen, maar dat is gewoon pech. Het sanitair was naar griekse maatstaven goed. Winkeltje aanwezig voor water en andere basisbenodigdheden. Vriendelijk personeel. Het strand was mooi (kiezels) en rustig. 100 meter verderop op het strand een strandtent voor lunch en drankjes.

Gereisd met vrienden in juli 2008
2007

In 2005 stonden wij op deze camping

fam. Odink
26-10-2007

In 2005 stonden wij op deze camping. Er waren nieuwe eigenaren die geen/slecht engels spraken. Er was GEEN ophaalservice, en GEEN huurtent (ja , kindertentje) zoals wel afgesproken was. Ook was er GEEN 'supermarkt' of kluisje. De paspoorten werden in een la bewaard die voor iedereen toegankelijk was. We hebben de paspoorten met een smoes teruggevraagd (autohuur) en vervolgens bij ons gehouden. De ligging van de camping is perfekt! Er is een mooi zwembad met uitzicht op zee en een eenvoudig, maar redelijk restaurant. De camping grenst aan een strandje. Helaas wordt de strandbar niet onderhouden en het is ook niet meer in gebruik. Jammer dat de camping ook slecht onderhouden wordt. Het sanitair was in beroerde staat. Bij de damesafdeling werkte slechts 1 douche naar behoren. Ben benieuwd hoe het er over een paar jaar uitziet.... het wachten is op een nieuwe eigenaar die het goed opknapt, want er is heel wat moois van te maken!

Gereisd met partner in augustus 2005

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Zante

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Zante in Tragaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Zante zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.