Appartement Lofos Soilis

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag21°14°
Appartement Lofos Soilis
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Lofos Soilis voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Lofos Soilis in het Nederlands

Zeer goed behalve ons appartement!

HC van Dalen
22-9-2016

Wat vonden wij goed: De ligging is prettig, het ontbijt is echt heerlijk en zeer uitgebreid, zo ook het avond eten op de locatie. De appartementen zijn netjes en erg schoon (iedere dag nieuwe handdoeken). Het nabijgelegen strand is gezellig, heerlijk eten en vriendelijke mensen.

Het zwembad is fijn, maar wel ondiep, misschien handig te weten voor oudere kinderen.

De ligging van ons appartement (nr 7) en het appartement zelf vonden wij niet goed. In ieder geval was het niets wat op de foto's die touroperator laat zien: Je kon je amper douchen zo klein was de "bak" waar je in stond, de keuken heel klein en het uitzicht was er niet. Dit uitzicht heb je bij nagenoeg alle andere appartementen namelijk wel! Kortom; vraag goed bij boeking naar de ligging en misschien foto's vragen van de binnenzijde: met name badkamer en keuken.

Fantastische locatie en accomodatie.

Jaap
2-7-2016

Groot huis met veel buitenruimte en grote veranda.

Mocht je iets missen in huis dan wordt er alles aan gedaan om het voor je te regelen.

Wij hadden huisje nr. 1 en die heeft het mooiste uitzicht.

Heerlijke bedden en elke dag weer opnieuw opgemaakt en huisje schoongemaakt.

Erg uitgebreid ontbijt en je kan er 's avonds lekker eten.

Eigenaren en personeel zijn hele lieve mensen.

Super leuk, op loopafstand een mooi strandje met gratis ligstoelen en parasols.

Omgeving is ook goed, je zit centraal op het eiland.

Zwembad is klein en ondiep, maar prima om in af te koelen.

Al met al een fantastische vakantie gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lofos Soilis in Tragaki, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lofos Soilis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.