Géén boekingskosten
/Griekenland/Zakynthos/Tragaki/Hotels Tragaki/Hotel Caretta Paradise Holiday Village

Caretta Paradise Holiday Village

• Kinderopvang
  • Sportfaciliteiten

Boek met andere aanbieders

Boek met Zoover

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

5 Reviews over Caretta Paradise Holiday Village

• 7Vdveen10-08-2021

Prima hotel, wel hoge prijs in hoogseizoen!

Groot hotel complex met waterpark, echt voor gezinnen die van zwemmen houden.Veelal Polen en Engelse gasten, hier is de service ook op gericht maar vonden wij niet storend.Een Swim-up kamer is een aanrader, je zit daardoor mooi centraal maar wel rustig in het complex en je kan altijd op een bedje bij het zwembad terecht want deze baden zijn alleen voor deze kamers. Eten was weinig variërend maar de kwaliteit was prima en de hygiëne ook.Eten en drinken bij zwembaden kan alleen uit plastic bekers, heel de dag kan je wel iets krijgen maar hierin ook weinig variatie en drinken is veelal aangelengde ranja. Erg zoet! Auto huren is een aanrader want het eiland is prachtig en je zit vanaf de luchthaven maar 20 auto min, geen gedoe met bussen en wachten.. zelf dingen vanuit het hotel ondernemen gaat goed, je kan broodjes meenemen, deze kan je bij het waterpark ingepakt mee krijgen.

• 7William Delvaux26-08-2019

Leuke vakantie! -

Mooie kamers, zeer proper. Mooi domein en zeer leuk aquapark,top voor de kids. Alleen de keuken was zeer teleurstellend, gebrek aan traditionele Griekse gerechten en de kwaliteit in het algemeen was ondermaats.Bij de all inclusive bars werd alleen gebruik gemaakt van plastic wegwerp bekers wat niet aangenaam is om te gebruiken maar ook niet echt goed voor het milieu. Zakynthos heeft wel ons hart gestolen.

• 7Joke Visser02-12-2018

Let op: met kinderen duurder dan je verwacht !!

Bij aankomst moesten we eerst flesjes water halen bij de supermarkt. Deze waren niet all-inclusive. Rare gewaarwording bij een viersterren hotel. We waren met 4 volwassenen en 1 baby van 3 maanden en een peuter van bijna 2 jaar. Je wilt dan geen risico nemen. Meestal staan er flesjes water op de kamer als je arriveert. Hier dus eerst boodschappen doen ! Verder staan er autootjes en andere speeltoestellen langs de route naar het restaurant. Dit kost dan 1 euro per keer. Erg uitnodigend voor de kinderen natuurlijk. Er staan op het terrein kraampjes e.d. die NIET all-inclusive zijn. bv. de popcornkraam. Verder is de overdekte speelhal voor de iets oudere kinderen ook niet gratis. Bij de receptie zijn trampolines en nog andere speeltoestellen. Overal moet betaald worden. Bij het kindervertier wordt meestal Pools gesproken. De animatie is ook op de Poolse gasten afgestemd. Eten eentonig en bijna of geen fruit te krijgen. Ontbijt goed. Geen Caretta Paradis meer voor ons.

• 6jan Plat07-09-2018

Als je in een polenhotel wilt zitten, meteen gaan.

Een groot polen hotel , was nog 1 nederlands gezin, Animatie in juni al weggestuurd. Er was geen kinderclub, touroperator heeft het van de site gehaald, koffie was oploskoffie, iedere dag betaald koffie halen. De swim up en de kamer was prima geen aanmerkingen. Het eten was niet goed te noemen, ik vond het meer gaarkeuken, 2 soorten vlees per dag, zure aardappels etc. Drankjes op de jus d'orange na goed. Doordat 98 % pools is, is de animatie volledig pools. Waren wel nette polen , zijn zeker geen russen dus 's avonds rustig slapen. Personeel erg vriendelijk, gustav achter de betalende bar is een topper! Al met al best een redelijke vakantie. De swim up maakte wel wat goed. Ook leuk is de limo service. De wifi werk niet goed valt steeds weg, we moesten steeds bellen. De kamers werden goed schoongemaakt. In de buurt weinig te doen, het strand heeft geen zand alleen kiezels en is niet van het hotel. Geen griekse dingen (dansen eten) jammer.

• 10Joke12-08-2018

Compliment voor Caretta Paradise (nieuw in 2018)

Ik geef de review voor de andere nieuwe locatie, nl Caretta Paradise dichtbij Tsilivi. Een fantastische locatie met swim up appartementen. Echt een dikke plus die ik zeker kan aanraden. Voor onze kinderen een beetje jammer dat er weinig Nederlandse/Belgische of Engelse gasten waren. Zakynthos is een schitterend eiland. Een goede combi tussen genieten aan het strand en wat ondernemen. Het eten mag iets meer Grieks. Het personeel was vriendelijk en ik heb respect voor hun inzet bij de hoge temperaturen. Top vakantie!

Hotel Caretta Paradise Holiday Village info

• LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • WinkelsBeschikbaar (1)

• Thee- en/of koffiezetapparaatBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Contactloos betalenBeschikbaar