Tijdelijk €25 aanbetaling

• 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

18 Reviews over Galini Villas

• 7J&F14-11-2010

Bijna helemaal goed...

Galini Villa's is prachtig aangelegd. Voor een rustige vakantie in een mooie omgeving met een schitterend uitzicht zit je hier goed. Het interieur is ook erg mooi, je waant je een beetje in een je eigen sprookje. Waarom is ons oordeel dan; Bijna helemaal goed?! - Prijs redelijk hoog gelet op beperkte ontbijt en afwezigheid van service - Schone handdoeken en beddengoed, ondanks hoge reissom niet inbegrepen - Inchecktijd sluit totaal niet aan op de vaste aankomsttijden vliegtuig - Eigenaar onbereikbaar toen zwembad twee dagen enorm vies was - Het manusje van alles sprak geen engels - De vloeren werden nooit geveegd en er was geen bezem om het zelf te doen - Eigenaar rekende toeristenbelasting, terwijl dat allang betaald was en dan klaagt hij over de geringe fooien. Je moet mensen niet voorliegen, dan is de bereidheid tot het geven van fooien meteen verdwenen. Een en ander zorgt voor een vervelende nasmaak. Het negatieve, klagerige van de eigenaar Rene was erg jammer.

• 8Jos04-10-2010

Zoals op de foto's, zo mooi

Over de appartementen niets dan lof, deze zijn net zo mooi als ze er op de foto's uitzien, stijlvol, gezellig en netjes afgewerkt! Het uitzicht is erg mooi en de ligging erg rustig. De weg ernaar toe is behoorlijk slecht. Wij hadden een 4WD genomen, die het een stuk eenvoudiger (en leuker!!) maakte deze 2 km te overbruggen, maar met een 'normale' personenauto is het ook te doen.

Voor half september is de ligging zeer rustig. Je merkt dan dat je in nabijgelegen restaurants vaak als een van de weinige gasten aanschuift. In meer zuidelijke plaatsen is het veel levigender maar de dichtstbijzijnde daarvan (Alykes) is o,5 uur rijden.

Gastvrijheid? Niets van gemerkt! Er was niemand aanwezig toen we aankwamen, andere gasten hebben ons ons appartement aangewezen... We hebben Rene nog 2x tevergeefs proberen te bellen. Uiteindelijk hebben we hem 1x gezien en de hand geschud maar de vraag over hoe het ons beviel (of elke andere vorm van interesse) bleef achterwege. Gastvrijheid dus een 1.

• 9Minke05-09-2010

Schitterende plek om bij te komen en te genieten!

Wij zijn eind juni/begin juli een week in Galini Villas geweest en we hebben er heerlijk genoten. Inderdaad, de villas liggen afgelegen, maar daardoor is het het er heerlijk kalm. Vanaf de villa's heb je schitterend uitzicht op de rest van het eiland. Rene en Ntia waren erg gastvrij en vriendelijk, en we hebben ze er vaak genoeg gezien. Rene had zelfs zijn flatscreen met decoder meegenomen zodat we in de wijnkelder het WK konden volgen, erg gezellig.

De weg naar de villa's is inderdaad hobbelig, maar prima te doen zonder 4WD. Als je op zoek bent naar levendigheid en drukte moet je hier zeker niet naar toe gaan, maar als je komt voor de rust en de gezelligheid die je elkaar te bieden hebt, dan is dit een geweldige plek! Er zijn overigens prima taverna's op een kwartiertje rijden, keuze genoeg. Op de laatste avond kwamen Rene en Ntia nog even langs om ons persoonlijk gedag te zeggen en een goede reis te wensen. Erg hartelijk! Wij gaan graag nog eens terug.

• 7petra28-08-2010

mooie accomodatie

wij zijn net terug van een weekje villa galini. Wij zijn zelf wel redelijk galini'maar dat is niet door toedoen van de eigenaren. Deze hebben zich in de hele week eigenlijk niet laten zien. Wij hadden deze accomodatie geboekt vanwege de mogelijkheid om te zeilen. Dit ging niet door. De locatie en kamers zijn prima, beetje klein zwembad.De verhalen (de recenties) op internet vonden wij lichtelijk overdreven! Ook jammer dat de 'villa' geschakeld zijn en tussen de eigen terassen nauwelijks een afscheiding is. Weinig ruimte voor prive daardoor. Een ander minpunt was de wisseling van linnengoed. Het bed is niet verschoond en slechts een keer schone handdoeken.. Het ontbijt is prima, wel elke dag het zelfde. Het pad naar de villa vraagt sowieso om een steviger auto! Het is er inderdaad heel erg rustig en van een gezellige wandeling in een dorpje of een drankje doen is geen sprake. Alles moet toch met de auto. Wij vonden persoonlijk de omgeving rond Vasilikos mooier en aantrekkelijker

• 1Diny21-08-2010

Afknapper

Tip: ga hier niet naar toe in oktober! Wij waren hier eind oktober en er was niets meer te beleven! Natuurlijk, we hadden gekozen voor een rustige vakantie, maar dit was niet leuk. Wij waren de enige gasten in Galini Villas en de eigenaren vonden dat duidelijk niet de moeite waard om er tijd en energie in te steken. Bij aankomst was mevrouw er even, maar moest weer snel weg. Later zijn ze samen nog één keer komen kijken. Dus geen gezellige maaltijden op het terras voor ons, of een tocht met de zeilboot. We zagen alleen de schoonmaakster, die 's ochtends ook het ontbijt klaarzette: brood uit de vriezer en elke dag hetzelfde beleg. Ook in de omgeving was het seizoen duidelijk voorbij, de restaurants waren allemaal gesloten, dus we waren genoodzaakt om ver te rijden met de auto als we ergens wilden eten. En dan 's avonds weer terug in het donker naar die afgelegen plek, dat is niet echt leuk. In het hoogseizoen zal dit best een leuke plek zijn, maar in het naseizoen: EEN AFKNAPPER!

• 9Paul en Caroline Busch15-07-2010

Luxe accomodatie in prachtige, rustige omgeving

We kwamen naar Galini Villas om lekker uit te rusten, en dat is prima gelukt. In een prachtige omgeving hebben Rene en Ntitia een waar paradijsje gesticht. Het is even wennen aan het pad naar boven, maar als je eenmaal bij het huis aangekomen bent, maakt dat alles goed. Een heerlijk zwembad, een riant (3 kamer) appartement, en vooral rust, veel rust, en niet te vergeten een schitterend uitzicht. Met de huurauto kun je mooie tochten in de omgeving maken, en ook aan prima tavernes is geen gebrek, al moet je daar wel een minuutje of 15 voor rijden. Maar we hebben immers vakantie, dus dat is geen probleem, toch? Galini Villas, wat ons betreft een aanrader.

Paul en Caroline Busch

• 9Bas Krommenhoek10-07-2010

We komen hier zeker nog een keer terug

Fantastische ligging en uitzicht, mooi zwembad, mooie goed ingerichte kamers welke elke dag schoon werden gemaakt. Ontbijt is goed, koelkast goed gevuld. Aardige eigenaar Rene en zijn griekse vrouw, kortom wij hebben ons 8 dagen fantastisch vermaakt en zijn compleet tot rust gekomen.

Groeten,

Bas en Elma

• 9Diny09-02-2010

Niet voor het naseizoen!

Wij waren hier in de laatste week van het seizoen, we waren de enige gasten en de eigenaren hadden er duidelijk geen zin meer in. We hebben ze gedurende acht dagen één keer gezien. Het ontbijt werd elke dag door de huishoudster klaar gezet en was beneden alle peil: elke dag brood uit de vriezer. Een tocht met de zeilboot was niet meer mogelijk en ook werden er geen maaltijden bereid door René, want er waren te weinig gasten. Tot overmaat van ramp waren ook alle eetgelegenheden in de buurt gesloten, dus ook daar konden we niet terecht. De accomodatie was mooi en nieuw en prachtig gelegen, maar wel érg geïsoleeerd. Dit was niet de vakantie zoals wij die verwacht hadden! Wij houden wel van rust, maar vinden een terrasje pikken en lekker eten ook belangrijk. En daarvoor moet je eind oktober dus niet op Zakynthos zijn. We nemen het ook Elizawashere duidelijk dat zij ons niet hebben laten weten dat er in het naseizoen niets meer te beleven zou zijn.

• 8Bob29-01-2010

Griekse rust & luxe voor Nederlandse doelgroep

Algemene indruk: + Goed verzorgd, proper en lekker 'nieuw'. Stenen villas met omringende olijfbomen geven een rustieke indruk. - Geen receptie of centraal aanspreekpunt voor info, noodgevallen etc. Afhankelijk van mobiele telefoon. Ligging: + Rustig en stil. Eenmaal in de 'bewoonde wereld' is alles op het eiland in de buurt. - Relatief geïsoleerd. Advies om bij autohuur te kiezen voor een 4 wd auto. (Zeker bij regen!) Afdaling kan voor angstige bestuurders/passagiers een drempel zijn om het appartement te verlaten. Service: + Weinig behoefte aan service. (Minibar &kookgelegenheid) Gratis wifi. - Er is een vriendelijk verzoek om geen artikelen in de koelkast te plaatsen die je ook in de accommodatie kunt kopen (wijn, bier, etc.). Ontbijt beneden peil. (Oud brood, geen vleeswaren, dagelijks hetzelfde.) Koffers zelf de trappen op sjouwen. Verder hebben wij de eigenaar in 8 dagen 3 keer gezien.

Warm water was bij ons een probleem; douche was meerdere keren koud/lauw

• 10Pim en Linda23-11-2009

In één woord een luxe oase van rust

Kleinschalig (5) hotel of is het een appartement? Je kan ontbijten maar elke kamer heeft ook een eigen kitchenette. Drankjes in de koelkast maar zoek je een bar dan is dit niet je plek. De ligging is fantastisch, helemaal in het noorden van het eiland maar goed bereikbaar. In één woord een luxe oase van rust. De kamers zijn door de Nederlandse eigenaar en zijn griekse vrouw uitermate smaakvol ingericht met oog voor detail. Elke kamer heeft bovendien een plek met twee mooie houten deckchairs aan het zwembad. De rust is hier overweldigend. Vlakbij zijn twee goede restaurants aan te bevelen waar je voor een redelijk bedrag prima kunt eten. De eigenaar weet ze je te noemen. Het dichtstbijzijnde (prima) zandstrand ligt op 20 minuten rijden in Alykes. René en zijn vrouw Ntia zijn bijzonder aardige mensen die er alles aan doen om te zorgen dat je een fijne vakantie zult hebben. Rust én comfort en geen barhanger? Dit je plek. Zin in een zeiltochtje? Het 41’ zeilschip van René ligt vlakbij.

Appartement Galini Villas info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Skinari region -Kapeleti area