Appartement Koukla Mare

Appartement Koukla Mare
8,5

19 tips over Appartement Koukla Mare

Bouk, 3-6-2018

Ga een fiets huren en verken alle paadjes in de nabije omgeving. Via het strand wandelen naar Agios Sostis en dan door naar Laganas via het strand, is zeker prima te doen. We hebben ook de tocht op de fiets gedaan, krijgen je kuiten een goede training.

Wij hebben bij Nefis Travel 2 dagtrips gedaan, dit is zeker een aanrader! Vanuit nederland al te boeken en Jackie is een nederlandse griek die je heel veel over het eiland kan vertellen!

LM95, 18-8-2015
Bij Agios Sostis gaan er kleine bootjes voor een tocht van 3 uur naar de schildpadden, het schildpaddeneiland en de grotten van Keri, waar je in de grotten kunt zwemmen. Deze tocht is niet massaal en zeer aan te raden. (15,-)
ielmeeijmij, 29-6-2015
Wandel door de zee naar Agios Sostis, leuke wandeling!

We hebben een aantal aanbieders voor Koukla Mare voor je op een rij gezet:

salonannemie, 24-6-2015
moto express naast Ole Ole een qwad of scooter huren om de bergen o[ te gaan of het eiland te verkennen..verhuurder is erg correct! Met klein motorbootje met kaptain 24€ +10€ voor captain 2 uur rondvaren en schildpadden bekijken van dichtbij..wandelen via strand naar laganas is goed te doen..is vanalles te zien en te doen..Zakynthos was Top!!
anco, 17-6-2015
Thee doeken, een paar handdoeken, handzeep meenemen
Sanne, 15-3-2015
Ga eten bij Ole Ole en Aperito, huur een scootertje, ga een dag snorkelen met zeeschildpadden op een gehuurde waterfiets en ontdek Naviago Beach!!

Fietsen3, 2-11-2014
Huur een auto want in de naaste omgeving is niet veel te doen.
ashley, 22-7-2014
In het centrum van Agios Sostis zit een superleuk en mooi restaurant. Je kijkt vanaf je tafel over de zee, de zonsondergang is er prachtig, hier moet je gegeten hebben. In de haven komt al 28 jaar iedere dag een schildpad om 8 uur 's ochtends, ook erg mooi om gezien te hebben. Wat echter een enorme afrader is, is de boottocht die de touroperator aanbiedt. Het is enorm toeristisch en eigenlijk zie je niets van wat je wil zien. Een bootje huren is daarentegen 100 keer leuker! Wij hebben genoten!
vanhooftkevin, 15-7-2014

Huur lekker een keer een scooter (Moto Express, naast Olé Olé) en verken het eiland. Dit is heerlijk! Ontbijten bij Adriani's!

Ga eten/lunchen bij Thymalos in Zakyntos stad (seafood!) en Taverna Porto Limnionoas in Agios Leon en geniet van het uitzicht. Ook in Keri een prachtig uitzicht! Zonsondergang op het strand van Porto Roxa Bay. Ook in Alykes zit een prachtige beachbar. Gewoon boodschappen doen bij een lokaal supermarktje (gunfactor).

Sofie Van Dyck, 3-7-2014
Taxi naar Koukla Mare kost 22 euro (vaste prijs) vanuit luchthaven. Gegeten in Vardiola, Olé Olé, Porto Koukla Bay en Blue Horizont (Agios Sostis). Allemaal ok. Tofste poolbar ongetwijfeld Tropics van Gloria Maris. Gratis zwemmen bij alle poolbars en gratis wifi. Happy hours ook overal. Voor excursies 1 adres: Nefis Travel!!! 2 heerlijke uitstapjes gedaan met hen: betaalbaar en kwalitatief. Volgende keer huren we een auto.

We hebben een aantal aanbieders voor Koukla Mare voor je op een rij gezet: