Hotel Tsamis Zante (in Rogia)

Wellness hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag30°18°
Hotel Tsamis Zante (in Rogia)
7,1

We hebben een aantal aanbieders voor Tsamis Zante (in Rogia) voor je op een rij gezet:

31 reviews over Hotel Tsamis Zante (in Rogia) in het Nederlands

Heel erg genoten!

René
18-9-2017

Dit prima hotel heeft een mooie ligging met een fantastisch uitzicht op zee. Je loopt via een trapje zo de zee in (er is geen echt strand, en in zee liggen wat kiezels). Ook 2 heerlijke zwembaden. Er zijn voldoende ligbedjes, maar pas op, ook hier is de beruchte handdoekleggers-bende al 's ochtends vroeg actief. Er is genoeg keuze aan drinken en ook het eten is zalig. Niet heel extreem veel keuze zoals in Turkije, maar bedenk wel dat dit hotel natuurlijk ook kleinschalig is! Als je ook iets wilt zien van het mooie eiland is een huurauto wel een aanrader, of natuurlijk een excursie boeken, wat via de receptie mogelijk is.

Echt ontspannen

Marloes
16-8-2016

Fantastisch hotel als je er heen gaat met de goede verwachtingen. Heb je zin in bruisend uitgaansleven: ga naar Tsilivi of Laganas. Wil je ontspannen zonder drukte, is dit de goede keuze.

Relatief kleinschalig hotel met rustige ligging, vlak aan zee. Geen zandstrand, maar wel heldere zee en strandstoelen aan het water. Mooie zwembaden. Personeel is vriendelijk. Lekker eten; elke dag anders en keus uit verschillende gerechten, vaak typisch Zakynthos. Ook veel groente/salades.

Kamer is prima, bed kan wel beter. De zeezicht kamers hebben een uitzicht waar wij een volgende keer ook wel extra voor zouden betalen (hadden nu een tuinzicht kamer).

Voor kinderen die vermaakt moeten worden is dit hotel niet de beste keuze, maar het gebrek aan animatie geeft wel rust. Kinderen die zichzelf kunnen vermaken hebben alle ruimte om te spelen.

Al met al wat ons betreft aanrader. Wel een paar dagen een auto huren om het mooie eiland verder te verkennen :)

Niet geweldig

Cher
18-7-2016

Op zich een keurig hotel op een mooie locatie vanwege het uitzicht. Supermarkt op 10 minuten wandelen. Het eerste noemenswaardige centrum is 4 km verderop dus je moet het wel hebben van de faciliteiten van het hotel. Personeel is vriendelijk en spreekt redelijk Engels. Het is een klein hotel met 73 kamers dus ook een klein buffet. Er is niet heel veel keuze en het eten wat er staat is een 6-je. Er zijn voldoende bedjes aan zwembad en strand. Er worden af en toe handdoeken neergelegd om bedden te reserveren. De schoonmaak was niet geweldig. We hadden 3 keer schoon beddengoed moeten krijgen maar dit is geen enkele keer gebeurd. Het balkon werd niet opgeruimd zoals asbak legen, gebruikte kopjes en glazen weghalen. Er staan in de badkamer shampoo, conditioner en douchegel. Dit werd ook niet aangevuld en moesten we steeds ophalen bij de receptie. Het matras was redelijk hard. Wij vonden het niet 4 sterren waardig en ook de prijs niet waard. Eerder een kleine 3.

Nooit meer..

Twan en Demi
8-7-2016

Het Tsamis hotel is op zichzelf een heel mooi hotel met een geweldig uitzicht op zee. Helaas is dat dan ook alles, de kamers waren best wel verouderd, lage bedden met net aan een 10 cm dik matrasje en verder vrij basic. Bij aankomst hadden wij geen normale hangende douche (na het melden is dit wel opgelost)

Ook was het eten jammer genoeg niet goed, meestal koud, weinig smaak, weinig keus en variatie. Niet echt wat je verwacht van een 4 sterren all-inclusive. Gelukkig was er iets verderop een heerlijk restaurantje waar wij vaak hebben gegeten omdat het eten in het hotel gewoon niet te doen was. Personeel straalt geen plezier in hun werk uit (en het hoofdseizoen was nog niet eens begonnen..) Het was pas de laatste avond tot wij een vriendelijke lach hebben gezien. Verder zit je vrij ver (30 min van Zakynthos en 60 minuten van Laganas) van de mooie trekpleisters die het eiland te bieden heeft en gaat er maar twee keer per dag een bus naar Zakynthos (9.50 en 15.40) kortom nooit meer. :(

Werkelijk een fantastisch uitzicht in een relaxte omgeving! Hotel is keurig en schoon! Personeel is zeer vriendelijk. Het eten vonden wij niks en het aanbod is beperkt.

We hadden de kamer een 10 gegeven als de bedden naar behoren waren. Tijdens het draaien in je slaap voel je de springveren in je rug. Dat is echt een grote misser. Grote kamer met mooi zeezicht, echt top!

Prima hotel voor de rustzoeker, maar niet voor kids. Reden: we misten animatie, wat gangbaarder eten en het kinderbadje vonden we niet echt optimaal voor onze dochter van 1,5. Het strand is ook niet fijn, aangezien er geen zand is waar zij konden scheppen. Je moet via een trap het zeewater in.

We kregen door de overzetting naar dit hotel een gratis auto aangeboden. Dieze heb je ook wel nodig.

5 sterren uitzicht maar een 3 sterren hotel

Sebastiaan en Sanne
29-6-2016

Hotel ziet er van buiten tip top uit, goed verzorgd en met het mooiste uitzicht wat we ooit hebben gehad. Je loopt zo van het hotelterrein de zee in en het water is heerlijk en je kan er lekker snorkelen. Mooier dan dit wordt het niet.

Echter de hotelkamer was volgens ons gewoon 3 sterren, de matrassen zijn veel te hard en slapen niet lekker. Zeer kleine tv aanwezig zonder dvd speler. De douche is ok, en als je in bad wilt kan dit.

Het ergste is het eten en het drinken, buiten de salades die heerlijk zijn en die je ook zelf samen kunt stellen lijkt het wel of ze al het eten door een eerder ontslagen kok laten klaarmaken omdat het geld op is. Het is een all inclusive hotel, maar de geserveerde gerechten zijn echt beneden de maat, wel elke dag iets anders maar gewoon zonder enige passie klaargemaakt. Gister dacht ik, laat ik eens patat eten, hier kun je weinig fout aan doen. Ik denk echter dat het nog de patat van de dag ervoor was want het was gewoon taai.

Het drinken is ook allemaal El Cheapo. In het bier uit de tap zit veel te veel koolzuur en de coctails lijken wel gesmolten ijsjes. Wel kun je onbeperkt gratis flesjes water pakken. De wijn was ok, de koffie ok, coctails slecht, frisdrank slecht, Veel leek te zijn aangelengd met water. Je kon ook lekkere drankjes drankjes krijgen of bier uit een flesje maar daar moest je voor betalen.

Er zit om de hoek wel een supermarktje kwamen we na 3 dagen achter.

Het schoonmaken gebeurd ook half bakken, alleen even het bed opmaken handdoeken meenemen en klaar.

Bus naar Zakynthos stad gaan 1x per dag heen en 1x per dag terug.

Geboekt via touroperator, deze mensen waren wel echt super aardig en meedenkend met alles. Kunnen regelen dat we binnen 2 uur een huurauto voor ons hotel hadden.

Rustig, waanzinig mooi hotel

12-8-2015

Wij hadden een kamer met zeezicht in het hoofdgebouw. Dit is alleen maar aan te bevelen! Het uitzicht vanuit het balkon is onbetaalbaar! De kamer was netjes, niks bijzonders maar wel schoon. Het hotel is rustig gelegen, supermarkt op 10 minuten lopen. Er is geen animatie aanwezig en niet echt geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Voor ons was dit perfect. Het eten is goed maar niet spectaculair maar wel een lintje voor de toetjes kok, heerlijk !

Het personeel is allemaal even vriendelijk. Spreken allemaal goed engels. Er zijn 2 zwembaden verdeeld over 2 plateaus. Zwembaden zijn netjes onderhouden. Er zijn ook genoeg ligbedden aan de zwembaden en aan het strand. Het terrein is verdeeld in een paar plateaus. Voor mensen die niet goed te been zijn is dit niet het juiste hotel. De zee is prachtig. Is geen zandstrand. Waterschoenen zijn aan te bevelen. De zee is vrij ondiep. Je kunt ver het water inlopen. Snorkelen is ook super! Al met al een top vakantie!

Geen tweede keer

Geert
3-11-2014

Bij aankomst stonk het naar riool. Het was ook zo voor ons ganse verblijf zo, Buiten op ons terrasje zitten was er niet bij.

Het eten was zeer eentonig en vaak niet lekker. Aanbod heel klein. In en aan het restaurant was er gewoon chaos. Wie wat later kwam had vaak geen zitplaats en als een gerecht uit was werd het niet altijd aangevuld.

Een aantal keer was ons bed niet opgemaakt en lagen de laken opgeplooid op het voeten-einde van 't bed. Douchegordijn had een bruine rand onderaan.

En het slechtste van dit hotel was her zeer onvriendelijk personeel. Ze hadden duidelijk alleen oog voor de oostblokkers. Op onze laatste dag werd er zelf arrogant naar een fooi gevraagd, die ze trouwens niet verdienden.

Een goede raad: voor het geld dat wij betaalden heb je zeker betere Hotels.

Rust!

kovabe
22-9-2014

Kleinschalig hotel met een fraaie ligging direct aan zee. Eten is kwalitatief in orde, maar gezien de beperkte keuze voor de moeilijke eters wellicht minder gunstig. Wel heerlijke Mojitos! De moderne kamers hebben voldoende ruimte en zijn netjes ingericht. Ook zijn er meer dan voldoende bedjes rond het mooie zwembad. Er heerst een relaxte en gezellige sfeer. De rustige ligging heeft wel als nadeel dat je een huurauto nodig hebt om ergens te kunnen komen. Er is wel een supermarkt op loopafstand.

fantastische vakantie gehad!

mirjam
15-2-2014

Superfijne vakantie gehad hier. Lekker all-in en het eten was heerlijk. Veel verschillende soorten ontbijt, lunch, diner, toetjes.

Kamers zijn niet fantastisch mooi maar wij hebben daar ook echt alleen geslapen. Lekker warm! prachtig uitzicht!

D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tsamis Zante (in Rogia) in Planos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tsamis Zante (in Rogia) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.