Appartement Filoxenia Beach

28 reviews over Appartement Filoxenia Beach in het Nederlands

Mooiste vakantie ooit!

Kayleigh
5-8-2017

Filoxenia beach heeft het mooiste uitzicht, super schone kamers, moderne inrichting van de meubels in het appartement, goed onderhouden. Vriendelijk personeel met altijd een lach 7 dagen in de week.

Perfect en gezellig!

Ron Heukensfeld
25-9-2016

Het voelt als thuiskomen wanneer wij aankomen bij de familie Pitsonis. Dit jaar voor de vijfde keer geweest. Elk jaar is er iets nieuws te zien in het complex en de staat van onderhoud is perfect! Niets is de medewerkers teveel om het he naar de zin te maken.

Stelios, Poppy, Mihalis, Giannis, Nikos, Rania, Leta en Mila...bedankt en tot volgend jaar!!!

Ron en Désirée Heukensfeld.

echte aanrader toplocatie

kees v d himst
7-9-2010

alles perfect precies zoals het word aangeboden

heerlijk aan het strand en toch dicht bij vermaak om de hoek

We hebben een aantal aanbieders voor Filoxenia Beach voor je op een rij gezet:

Geweldig uitzicht over zee!

Bas en Marlies
23-5-2010

Rustig appartement, ruim balkon met fantastisch uitzicht over zee. Vriendelijk personeel.

Zeer gunstige ligging; supermarkt en restaurantjes vlakbij.Zakynthos is zeer geschikt om per scooter te bekijken. Langs de mooie baaien, de kleine strandjes en de geurige olijfboomgaarden. Eeen aanrader, zowel appartement als eiland!

2008

zeer mooie vakantie gehad

Danielle
2-12-2008

Juli '08 geweest. Filoxenia is zeker een aanrader als je op zoek bent naar rustige vakantie in klein appartement. In totaal iets van 20 appartementen. Het personeel is erg vriendelijk, onze kamer werd bij aankomst nog schoongemaakt en tijdens wachten kregen we een gratis drankje! Verder is het prive strand wel klein, als je van je bedje af bent ben je met 2 meter ook al in het water. Maar gelukkig is er ook een reep gras! Er liggen veel stenen in de eerste paar meter van het water. Verder hebben we de hele week goed en goedkoop kunnen eten bij de vele restaurantjes in Planos. Filoxenia zit echter aan het einde van de rij hotels dus je moet wel eventjes (10 min) lopen voor de restaurantjes e.d. Auto huren om het eiland rond te rijden is zeker een aanrader! Rij dan even naar het Relax Beach Vasilikos dat is écht relaxen!! Let goed op Filoxenia Hotel is ergens anders en niet aan het strand!

Een prachtige ligging van dit appartement

Rita en Wendy
15-6-2008

Een prachtige ligging van dit appartement. Een heerlijk groot balkon! Eten koken hebben wij niet gedaan. Voor diegene die dat wel willen zal het een beetje behelpen worden. 1 grote kookplaat en een heel kleintje. Wel een grill in het oventje. Uitstekend nieuw Seafood restaurant "King Prawn". Ook The old Vineyard is zeer goed. Verder genoeg restaurants in de omgeving. Bij het ernaast gelegen "Alexandra Beach" Hotel kun je voor € 15 aan het buffet deelnemen. Goed en smakelijk met veel variatie. Mijn dochter en ik zijn net terug en hebben een heerlijke week gehad. Een auto huren is zeker de moeite waard.

Lekker gelegen, direct aan zee, klein

schalig appartementen complex ,in de buurt van alle voorzieningen maar toch rustig.personeel in de bar(engels) erg hartelijk en gezellig, een echte aanrader

Fantastische vakantie,prachtig weer

Jan en Suzan Scheffers
3-1-2008

Fantastische vakantie,prachtig weer.

Lieve,aardige mensen. Zeer behulpzaam,waar nodig.Mooi eiland,tien dagen was te kort. We komen er zeker terug,en dan weer naar Filoxenia Beach.

2007

Perfect gelegen gezellig kleinschalig complex waar je, dankzij een enthousiast team, echt te gast bent. De badkamer was niet erg schoon, en het meubilair mag wel wat vernieuwd worden.Koken is niet mogelijk in dit keukektje met 1,5 electrische pit.

Alleen de terug reis was met nogal problemen.

Bij vertraging en gebreken van het vliegtuig van Arke Fly kregen de passagiers een bekertje water en een gevulde koek.Dat valt erg tegen met zoveel kleine kinderen aan boord.

We hebben een aantal aanbieders voor Filoxenia Beach voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Filoxenia Beach in Planos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Filoxenia Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Filoxenia Beach scoort een 9.38 uit 10 op basis van 28 reviews.