Appartement Leeda's Village

• Kinderopvang
Meer appartement info

22 reviews over Appartement Leeda's Village

• 9Leonie10-06-2015

Heerlijke plek voor een eerste vakantie met baby

Wij hebben een heerlijke eerste vakantie gehad met ons zoontje van 10 maanden in Leeda's Village. Het 1-kamer appartement op de begane grond was ruim genoeg voor met z'n drietjes. Wat leuk is dat het gelijk gelegen is aan het gras waardoor als ons zoontje sliep wij heerlijk voor het appartement op onze ligbedden konden vertoeven genietend van het prachtige uitzicht op de olijfbomen en de zee. Wat fijn is dat er 2 wasmachines aanwezig zijn die voor algemeen gebruik zijn en dat je er ook 's avonds kunt eten. De barbecues met vlees en regelmatig ook verse vis die regelmatig worden georganiseerd zijn echt een aanrader. Alles is op korte rij-afstand te vinden; restaurantjes, supermarkt, bakker, strandjes etc... Kortom een echte aanrader als je voor het eerst op vakantie gaat met je kindje ! Minpunten zijn de kleine badkamer en de dorpjes op het eiland zien er een beetje vervallen uit. De natuur daar in tegen is mooi en groen en er zijn veel leuke strandjes te ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

• 10mkr16-05-2015

Gewoon een 10

prachtige accommodatie met leuke en lieve mensen , prachtige ligging.receptie hebben ze niet dus als je binnen komt je even melden bij het zwembad.uitzicht prachtig op t schilpaddeneiland.huisje is van alles voorzien, ook je eigen huiszwaluw😉(fijn voor de vliegjes binnen ) leuke weggetjes om te rijden wel een wirwar, want de bordjes kloppen niet altijd

Gereisd met partner in mei 2015

• 7Bert29-09-2014

mooie plek maar helaas het verkeerde appartement

Helaas grensde ons appartement aan de "machinekamer" van het park waardoor de nachtrust aardig verstoord werd. Om de paar minuten sloeg er aan de andere kant van de slaapkamermuur een machine aan. De bedden waren knetterhard.

Gereisd met partner in mei 2013

• 10paul Hoppenbrouwers20-07-2014

Wat een paradijsje!

Wat een mooi en smaakvol complex. Heerlijk rustig tussen de olijfbomen, fantastisch uitzicht op de baai. De eigenaar Dionisis is een geweldige man. Hij organiseert uitstapjes, snorkeltochtjes, barbeques etc. Je hebt het gevoel of je bij iemand op zijn landgoed logeert.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

• 9Eelke29-05-2014

Fantastisch paradijsje

Wat een heerlijke plek! Wij zijn met drie volwassenen en een peuter van 2,5 acht dagen hier geweest in mei. We verbleven in het hoogst gelegen huis met 3 slaapkamers met prachtig uitzicht op zee en het schildpaddeneiland. Regelmatig gegeten bij de bar beneden en een paar keer ontbijt en diner naar het appartement laten brengen - ideaal met ons zoontje. Personeel is superaardig en dacht bijv. goed mee met het eten voor mijn schoonmoeder met lactose-intolerantie.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10sweer01516-05-2013

Ideale voorjaarsbestemming

Ben je het grijze, grauwe, koude weer helemaal zat? Dan is daar Leeda's village op Zakynthos. Prachtig verscholen in de olijvenboomgaard, vijf minuten wandelen van zee, een heerlijke plek voor mensen die rust zoeken. Leeda's village is een klein, zeer goed onderhouden park. Veel groen, veel bloemen, een keurig zwembad met ligbedden en super uitzicht op zee (schildpaddeneiland). De eigenaar is hartelijk en gastvrij, een ideale voorjaarsbestemming.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

• 10Mechie Aarts03-08-2012

Paradijsje in een oase van rust.

Wij zijn nu een maand terug van Leeda’s Village op Zakynthos en hebben dezelfde ervaring als vrijwel iedereen. Een klein paradijsje op Zakynthos waar het heel goed vakantie houden is. Dionisis is een perfecte gastheer en legt je in de watten: vers fruit uit zijn eigen tuin, lekkere wijn, olijfolie en een perfecte BBQ. Op een steenworp afstand van het drukke Laganas bevind je je hier in een oase van rust en ruimte. Wij hebben lekker rondgereden met onze huurauto om het eiland te ontdekken en nog 2 boottripjes gemaakt. ‘s Middags was het barretje onbemand maar geen probleem: je pakt gewoon zelf je drankje of je ijsje en schrijft dat in het boek op. Wat een vertrouwen, waar vind je dit nog? Toen onze vakantie na twee weken voorbij was, kregen we van Dionisis nog een grote fles olijfolie mee. Heerlijk! Leeda’s Village is een echte aanrader!

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Susanne10-07-2012

Een paradijsje

Heerlijke accomodatie. Wij zijn net een paar dagen terug en we hebben echt genoten. Het is een waar paradijsje; mooie huisjes midden in een olijfboomgaard. Huisjes zijn prima ingericht, bedden iets aan de harde kant, maar verder alles helemaal naar wens. Zelfs een douchekop die kan hangen, dat maak je toch niet vaak mee in Griekenland. Wij hadden een appartement met mezannine, zeer ruim met wel 5 slaapplaatsen. Er is een heerlijk zwembad, ook voor kleinere kinderen. De eigenaar is zeer gastvrij, er staan manden met verse pruimen en vijgen van z'n eigen land, dat kan je zo pakken. Ook zijn er vijf mountainbikes beschikbaar (gratis) voor de gasten. We zijn een aantal maal op de fiets naar een taverne gereden om daar s'avonds lekker te eten. De eigenaar organiseerd BBQ's met allemaal verse producten van eigen land, heel goed en heel gezellig. Ook organiseerd hij regelmatig een uitstapje naar z'n boederij en boomgaard.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9George van der Horst27-08-2008

Schitterend!

Mooie huisjes gelegen in een olijfboomgaard. Heerlijke ruimte in de huisjes met vanaf het bovenste balkon een prachtig uitzicht op het schildpaddeneiliand in de Baai van Laganas. Dionysis is de eigenaar en komt elke dag kijken of alles in orde is. Hij heeft tweemaal een heerlijke BBQ verzorgd. Wat een lekkere vakantie was dit. Je moet inderdaad wel van rust houden. Voor oudere kinderen is het 's avonds misschien te rustig. Verder was het in het begin wat zoeken naar zandstrandjes, maar als je die gevonden hebt dan zit je hier fantastisch!

Gereisd met familie in augustus 2008

• 10Joyce vd Sman26-08-2008

TOP!!!

Wij zijn net terug van een TOP vakantie! mede mogelijk gemaakt door de eigenaar Dionysis!Bij aankomst verwelkomde hij ons aller hartelijks met een een koel drankje en een uitgebreide info over alles in de buurt.

Elke dag idd verse heerlijke tomaten en vijgen, meloen, zoete punt paprika's, aubergines etc.etc.

Wij hebben 2 x gebruik gemaakt van de boot en hebben toch nog 2 schildpadden gezien ondanks dat de tijd voorbij was voor deze dieren.

Het was net of we bij Rick Felderhof zaten maar dan was de naam niet Rick maar Dionysis. Een paradijs op aarde!!!!!

Zeer zeker een aanrader. Je moet wel van rust houden ;-)

Gereisd in augustus 2008

Appartement Leeda's Village info