Appartement

21 reviews over Appartement Leeda's Village in het Nederlands

Topper!

Esther
8-10-2018

Fantastisch verblijf. Prachtige villa (mezzazine), ruim en sfeervol. Aris geeft je een warm welkom en kookt heerlijk. Gezellig aanschuiven voor de daghap. Ideaal. Het ligt in een olijvenboomgaard, een verscholen pareltje. Kleinschalig, schoon en heerlijk rustig.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2018

Echt genieten

Marcella
6-9-2017

Als je een fijne vakantie met jongekinderen wil is Leedas village een echte aanrader? Waarom?

-een fijn appartemet die elke dag wordt schoongemaakt en voorzien wordt van schone handdoeken. -Aris is een geweldige gastheer die verukkelijk kan koken met groetne uit eigen tuin. -appartement heeft baby/peuterbed en kinderstoel. -heerlijk zwembad en peuterbad -genoeg bedjes -zakynthos heeft tal van heerlijke zandstrandjes met heel ondiep water dus je kind kan heerlijk in het water spelen. -Als je op leedas verblijft mag je een ochtend mee naar de boerderij van Dionysos.

Wij hebben er vier keer een heerlijke vakantie gehad.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017

Super relaxte vakantie!

Rainier Meuken
21-7-2017

Super vakantie gehad met 2 kids van 12 en 14, die zich geen moment hebben verveeld. Ari, Joanna en eigenaar Dionisus zijn erg gastvrij. Het eten op Leeda's is super. Wat een heerlijke locatie! Tip 1: De Meat of Fish BBQ en vegataries is ook geen probleem. Tip 2: Leuk restaurantje met zeezicht Aperitto in Agios Sostis. Tip 3: Als je een leuke boottocht niet te commercieel wil maken over de gehele zuidkant van Zakynthos en caretta caretta (zeeschildpadden), caves, zeehonden met een beetje geluk dolfijnen en hier en daar op een leuk plekje heerlijk zwemmen of snorkelen? Ga dan naar Marios turtles and caves vanuit Porto Roma. Te vinden op Trip Advisor. Mario heeft veel passie en legt graag van alles uit en laat diverse zeedieren zien. Max 23 man op de boot met glasbodem.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Een ontzettend mooie plek

Marja
14-4-2017

Heel gezellige en mooie plek, met hele lieve mensen in de bediening, die alles voor je doen om hetje naar de zin te maken. Mooie huisjes alleen douche en keuken wat klein en gedateerd. Verder super vakantie gehad

Gereisd Met partner in mei 2016

Geweldig mooie en relaxte plek

Ray & Anne
3-10-2016

Mooie ruime appartementen zeer goed verzorgt, elke dag schoonmaak... enig minpuntje is de wat kleine badkamer, maar verder helemaal perfect. Wij zaten in een drie kamer appartement met voor de deur eigen terrasje en buiten douche... heerlijk! Er zijn wel veel muggen, dus neem wat mee om je in te smeren. Vooral rond zonsondergang. Aris runt het restaurant, ze hebben een kleine kaart, het eten is ok. Ik vond de zakythian food heel lekker, vegetarisch, maar zeer smaakvol! En de BBQ is een aanrader! Gezellig en lekker. Verder het beste gegeten bij Scloubous in Agios Sostis, 10 minuten rijden. Altijd wel een bedje vrij aan het zwembad en makkelijk contact als je dat zou willen. Perfecte basis om de rest van het eiland te verkennen.... heerlijk rustig en mooi gelegen tussen eeuwenoude olijfbomen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leeda.s village

Danny lehmann
18-9-2016

Leeda.s village een super locatie met een prachtig uitzicht over de olijfgaarden en vanaf het je balkon een uitzicht op zee en de bergen. Elke ochtend vers fruit en het ontbijt lunch diner zijn geweldig lekker dat elke dag vers klaar word gemaakt Door Ari en zijn zusje Anna, die ons echt verwend hebben de afgelopen 10 dagen. ARI is echt een super lieve vriendelijke jongen die hard werkt en alles voor je regelt als je wat nodig hebt of wat wilt weten. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe het is echt een aanrader Leeda's Village.

Gereisd Anders in september 2016

Bij zonder goed de villa met zwem bad

jaap koster
8-5-2016

Helle vriendelijke mensen en erg behulpzaam

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Prachtig complex

Bruno
28-8-2015

Leeda's Village is een schitterende plek tussen de olijfbomen. Vanaf diverse plekken op het complex heb je uitzicht op zee. Er staan 8 villa's waarbij iedereen een grote tuin of balkon heeft. De villa's zijn traditioneel ingericht, de mogelijkheden om te koken zijn beperkt, maar het is wel te doen. Eten kan ook prima bij de bar/restaurant aan het zwembad. Absoluut een aanrader met kleine kinderen.

Super mooie rustige plek

leontinevanlaar
8-7-2015

Wij waren met 2 volwassenen en 1 baby van 10 maanden en zaten in een mezzanine (appartement met 2 verdiepingen, 2 slaapkamers). We hadden twee balkons, de bovenste met een prachtig uitzicht op zee en de vallei. De zee is 10 minuutjes lopen, wel een steil pad naar beneden niet toegankelijk voor een buggy. Bij dat strand liggen stenen, maar 5 min in de huur auto en je bent 1 plekje verder waar je heerlijk kunt zitten en een klein zandgedeelte hebt. De eigenaren Dionisys en Aries zijn erg vriendelijk en hulpvaardig. Wil je niet weg s avonds, daar eten is prima! BBQ was heerlijk, veel eten en zowat onbeperkt gratis limoncello en huiswijn. Mooie rustige plek, je kunt zelf de drukte van de omliggende plaatsen opzoeken.

Geweldige fantastische plek!

Debby van Rijn
30-6-2015

Leeda's Village is in 1 woord geweldig. Alles is goed. Wij zijn met 2 kleine kinderen van 4 en 2 geweest. Hadden een 3-kamer app. Was ook fijn als je uit het zwembad kwam dat je een grasveldje voor de deur hebt liggen. kinderen kunnen heerlijk spelen. Eten is daar ontzettend goed. en de gezellige bbq is aan te raden. Ze hebben regelmatig ook verse vis, wat je zeker daar ook moet eten. Heb je s'ochtend geen zin om brood te halen. Je hebt al een ontbijtje voor 6,- pp. Kinderen kunnen daarvan makkelijk mee eten. En Aries is een geweldige gastheer samen met zijn zus Anna. Dionsiys ( eigenaar) onwijze lieve opa ( zoals mijn dochter hem noemde). Ze hebben het daar goed opgezet. Gezelligheid, lekker eten, rust, genieten van de omgeving, 1 woord home sweet home.

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Leeda's Village in Lithakia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Leeda's Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.