Tijdelijk €25 aanbetaling

7.3GoedScore uit 4 reviews
  • 6.7Inrichting
  • 7Ruimte

Appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

4 Reviews over Alomata

• 8Jos Becking31-07-2010

heerlijke plek

Het appartementencomplex ligt in een schitterende tuin, buiten het dorp Agios Sostis. we zijn er twee weken geweest. De eerste week werd , soms elke, dag het bad en bedlinnen verschoond. De tweede week was dit iets onregelmatiger.Het ligt aan een doorgaande weg(wel smal) van Agios naar Lithakia. Deze weg is best druk te noemen.Met de eigenaar hebben we diverse geanimeerde gesprekjes gehad. een fiets of een auto is wel een must, omdat de app. buiten het dorp liggen. Het voordeel is dat je verder met niemand wat te maken hebt. Brood haalden we iedere dag vers in het dorp, in de minimarkt onder hotel George&Dawn. Het beste restaurant naar ons idee is Ole Ole, uitgebreide kaart,altijd kwaliteit. We hebben er in die twee weken zeker 8 keer gegeten.Vermijd Laganas (alleen om geld te halen) met een creditcard betalen kun bijna nergens. tussen Lithakia en Zakynthos-town zit een Lidl.Alomata was voor ons echt een thuisbasis en een oase van rust. keukeninventaris is minimaal.Samengevat: prima!

• 5A. Wisse03-07-2010

Mooi complex, maar.....absoluut geen aanrader!

Aan de buitenkant mooi klein complex, 4 studio's, en 2 hele grote appartementen, interieur van de studio is oké voor griekse begrippen. Van de griekse gastvrijheid heeft men hier nog nooit gehoord: eigenaar komt plotseling haast schreeuwend zijn VOUCHER opeisen zonder zich voor te stellen. Verder is hij onbereikbaar. Schoonmaak zeer onregelmatig en men spreekt geen woord engels. De vuilcontainer staat aan de overkant van de doorgaande weg, zodat je s'avonds de ratten in je tuin ziet lopen. Ga je lopend naar dorp of strand, neem dan voor de avond een zaklampje mee, om de kans op aanrijding te verminderen. Waakhonden blaffen en janken de hele nacht. Op zich een rustig complex met mooie tuin en genoeg plaats voor auto of scooter. Koop direct een muggenstekker. Dichtsbijzijnde mini markt ligt op zo'n 10 minuten lopen. Echt geen aanrader!

• 8Sofi & Ati21-09-2007

Mooi uitziende appartementen, simpel maar in stijl. Rustig gelegen, en verscheidene kleine winkeltjes en eettenjes in de buurt. Het strand ligt op 10 minuten afstand per voet. Vriendelijke eigenaren.

• 8Veronique11-05-2006

Mooi uitziend appartement. Wij zaten er eind april en dan kan 't af en toe wat fris en vochtig zijn binnen, maar waarschijnlijk is het er in de zomer heerlijk koel. Erg vriendelijke eigenaar die met het Griekse pasen ons eieren en koekjes kwam brengen. Leuke buren ook. Fietsen huren is praktisch aangezien het tussen twee dorpen (agios sostis/laganas) en lithakia) inligt. Liften gaat in het voorseizoen overigens ook prima.

Appartement Alomata info

• Adresgegevens