Géén boekingskosten

• 5.7Inrichting
  • 5.1Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Zante D'Oro

• 9Carla24-06-2019

Volgend jaar weer

Prima appartement. Netjes en echt grieks. Duidelijk opgeknapt.

• 2Kimberly14-01-2019

Verschrikkelijk! Nooit meer!

We hebben een mooie vakantie gehad maar dat lag zeker niet aan het appartement waar wij zaten. De ligging was goed. De eigenaresse was verschrikkelijk heel opdringerig . Ze komt op het begin lief over maar al snel komt de ware aard naar boven. Ze beschuldigt je van beschadiging. Als je je niet houd aan haar regeltjes (wat er heel veel zijn en onnodige) Dan word ze woest, schreeuwen en ze heeft mij zelfs proberen te laten struikelen. Haar vader schaamde zich gewoon voor haar en die had het beste met je voor.

Zijn er zelfs een paar keer mee naar de reisleiding gegaan. Ze hadden deze klachten vaker gehoord en zeiden al dat ze zo onredelijk was en dat er niet meer met haar te praten viel.

Ze zaten er aan te denken om deze accommodatie van hun lijst te halen.

• 2Mike Nijhuis06-10-2018

Je kan er slapen, ALLE randvoorwaarden zyn slecht.

Kamers waren qua meubilair niet verkeerd. Er was een kookgelegenheid, echter veel te weinig potten/pannen/bestek e.d. en wat er was was oud en versleten.

WiFi was er, het was heel duur en werkte heel slecht. Airco was aanwezig, maar i.v.m. 'brandgevaar' mocht deze alleen aan als je in het appartement was. De eigenaresse was er heel weinig, dus je kon vrijwel geen vragen stellen. Wanneer ze er wel was was het altijd om ergens over te zeuren.

Er waren wel veel Nederlanders in het apartement. We hebben wat mensen ontmoet en zijn daar veel mee omgegaan. Zij hebben te veel geld betaald voor de airco omdat ze korter zouden blijven, en het heeft heel veel tijd gekost om dit terug te krijgen. De dag van vertrek hebben ze hun koffers op onze kamer gezet, en kwam de eigenaresse weer langs om dit te verbieden omdat ze daar zelf een veilige kamer voor hadden. Die 'kamer' bleek een klein hutje, met een lekkende airco, al onze spullen waren nat.

• 5Marga19-09-2018

nooit meer, of er moet gerenoveerd worden

De ligging van het appartement is uitstekend. Dicht bij het strand, winkels en een leuke boulevard met leuke restaurants. Het appartement is gedateerd. Geen mogelijkheid tot koken, inrichting van de "keuken"is slecht. Weinig serviesgoed en alleen een mogelijkheid om de waterkoker aan te zetten met precies afgemeten servies voor 2 personen. Bedden waren voor mij persoonlijk te hard . De "badkamer"vond ik niet meer van deze tijd. Een keer douchen en de hele badkamer was nat. Een douchekraan die niet opgehangen was, een douchegordijn wat niet passend is waardoor de douche steeds nat is!! De eigenaresse is erg opdringerig wat betreft huur van airco kluis en wifi. Je moet 5 min na aankomst al beslissen , anders gaat de hele deal niet meer door. Niemand aanwezig bij vertrek, wat is niet klantvriendelijk vindt. Schoonmaak van het appartement is beperkt. Handdoekenwissel 1 x per week vind ik te weinig. Geen aanrader, behalve de ligging

• 5Veronica29-08-2018

Mooi eiland, opdringerige eigenaresse

Mooie locatie met het strand, restaurantjes, supermarkt en pinautomaat om de hoek. Eigenaresse heeft een mooie tuin ingericht samen met haar moeder. Ze was erg opdringerig over de airco, een kluisje en de WiFi. We konden gebruik maken van een speciale deal die alleen op de dag van aankomst geldig was. €130,- voor het totale pakket. €70,- voor alleen de airco.. best veel geld als je het mij vraagt. Wij hebben besloten het niet te doen. De inrichting is erg basic en de badkamer eigenlijk te klein. Ze had geen kinderbedje dus was er een normaal bed neer gezet, dit was netjes geregeld. Weinig materiaal om zelf te koken, 2 borden, 2 glazen etc.. Veel te doen op het eiland. Paard rijden op het strand en een scootertje huren is echt een aanrader!

• 8Jeral25-07-2018

Fantastic

I really liked this Appartement. It was near Laganas Beach and the Strip. Nice family Appartement, clean and nice people. I really recommend this to single's, families and friends:)

• 4de Jager17-07-2018

Nooit meer!

De locatie was goed. Je krijgt maar 1 keer per week! schone handdoeken, dus hou daar rekening mee! We zijn beschuldigd voor het beschadigen van het aanrechtblad! Makkelijk om iemand aan te wijzen en op die manier aan geld te komen!

• 4Rob22-09-2017

Nooit meer dit apartement

Laganos, veel Engelse jongeren die dag en nacht feesten. Zakhyntos is een mooi eiland, met mooie stranden. In dit apartement moet je bijbetalen voor wifi, airco en een kluisje. Schone handdoeken krijg je maar 1x in de week. Beddegoed is in 14 dagen niet verschoond. De eigenaresse is niet vriendelijk. Als je klaagt over bijv. de handdoeken wordt er gezegd als het je niet bevalt pak je je koffers maar. Totaal niet klantvriendelijk. Alleen als je betaald. De bedden zijn keihard. De douchekop moet je vasthouden tijdens het douchen.

• 3Ewout16-09-2017

Geen aanrader!

De ligging is perfect. Aan het zandstrand met vele leuke restaurants en uitgaansgelegenheden. Maar daar is echt alles mee gezegd! Het appartement is heel basic ingericht. Servies bijna niet aanwezig. Keiharde bedden. 1 keer per verblijf schone handdoeken. Je kunt verschoning van handdoeken bijkopen. Daarnaast is de hostess erg opdringerig bij verkoop van kluis, airco en wifi (€130,- voor 10 dagen). De badkamer is hooguit 2 bij 2 mtr en zeer gedateerd. Wastafel hing los, geen aanvulling wc-papier, de douchekop is niet op te hangen en spuit alle kanten op. Deze locatie nóóit boeken. Laat ik afsluiten met iets positiefs, de afwas wordt voor je gedaan.

• 9Annie13-08-2017

Geweldige vakantie

Wij zijn keurig ontvangen. Vriendelijke familie die hard werkt om iedereen te vreden te stellen.

Mooie ligging direct aan het strand waar overigens prima eet gelegenheden zijn en winkels in de buurt.

Kamers zijn prima niks op aan te merken.

Wij hebben ons echt prima vermaakt en wij komen zeker volgend jaar terug.

De tuin van het appartement is super gezellig 1 van de mooiste met allemaal mooie planten, ook aan de uitstraling werken zij hard.

Dus wil jij een leuke vakantie ik zeg boeken maar!!!

Appartement Zante D'Oro info

• CafeNiet beschikbaar