Villa Villas Anogia

VillaWeer vandaag29°18°
Villa Villas Anogia

6 reviews over Villa Villas Anogia in het Nederlands

Ben je op zoek naar luxe, comfort en rust in de nabijheid van gezelligheid, denk dan aan Anogia Villas. Deze ruime, luxe en complete villa heeft een privé zwembad en ligt op loopafstand van Bar Street in Laganas. De villas hebben een ruime woonkamer (met twee slaapbanken), twee ruime slaapkamers met twee bedden en twee badkamers. Alle slaapvertrekken zijn voorzien van airconditioning. Zelf wasmachine is aanwezig.

De vriendelijke schoonmaakster Betty houdt het complex dagelijks tip-top in orde. Om de dag schone handdoeken en twee keer per week nieuw beddengoed.

Wij zijn hier in augustus 2017 geweest met onze drie kinderen (8, 11 en 14). Die hebben hier de tijd van hun leven gehad. Bij aankomst waren boodschappen voor de eerste dag aanwezig, zoals water, fruit, brood, beleg, eieren en een flesje wijn.

De eigenaren (in ons geval de dochter des huizes) zijn zeer klantgericht en doen er alles aan om je verblijf op-en-top te maken. Op onze dag van vertrek mochten wij gebruik maken van hun huis en is ons aangeboden om door de dochter rondgereden te worden of haar auto te gebruiken. Kortom, wil je kennismaken met de échte Griekse gastvrijheid, dan ben je bij deze familie aan het juiste adres!

Geweldige villa

M. Vanh
24-6-2017

Een oase van rust in het drukke Laganas. Mooie villa met privé zwembad en van alle gemakken voorzien, die elke dag worden schoongemaakt door de lieve Betty.

Laganas zelf is geen aanrader met jonge kinderen, maar de privacy van Villa Anogia maakt de vakantie helemaal geweldig.

Oude reviews (archief)

Geweldig!

Fam. Spaen Hendriks
24-9-2016

Echt een aanrader! 2 mooie privé villa's die van alle gemakken voorzien zijn met beide een privé zwembad. De ligging is perfect net buiten het drukke uitgaansleven van Laganas heerlijke rust! De eigenaren zijn echt service gericht er lagen bij aankomst eieren fruit enz klaar ze heeft ons zelfs naar de stad gebracht voor boodschappen. Het strand is wel even lopen maar een scooter of auto huren bood voor ons de oplossing. In een woord fantastisch!

Prachtige villa met privezwembad

Karen Sterk
21-9-2016

Heerlijk vakantie vieren in een prachtige villa. Geschikt voor zes personen. 2 ruime slaapkamers boven plus badkamer en beneden twee ruime bedbanken plus badkamer. Compleet ingerichte keuken. Bij aankomst vonden wij tot onze verbazing de basisboodschappen. Brood, beleg,eieren water, vers fruit en een heerlijke fles wijn stonden voor ons klaar. Zelfs aan koffie, koffiemelk etc was gedacht.

Het zwembad is heerlijk, schoon en dagelijks wordt het ververst en schoongemaakt. Ligstoelen, barbecue en verschillende zitjes op terras en balkon. Parkeerruimte en een automatisch hek. Wasmachine aanwezig.

Enige minpuntje waren de bedden, deze zijn heel erg hard maar dit is voor iedereen natuurlijk erg persoonlijk. Zeer vriendelijke familie die onmiddellijk klaarstaan wanneer er iets mist of kapot. gaat.

Kortom wil je pure ontspanning boek dan Villas Anogia. Supermarkten, restaurants etc vlakbij. Strand op 900 meter (wel erg smal). Heel veel bars, restaurants en winkels in een lange straat.

Heerlijke vakantie met 6 personen gehad bij Villa Anogia. Eigenaar is zeer behulpzaam en vriendelijk. Ook niet te beroerd om tips over de regio te geven. Mooie onderhouden en schone villa.

Ligging prima, ver genoeg van centrum om de drukte niet mee te krijgen en dicht genoeg om te lopen. Laganas zelf is een overvloed aan proppers en feestende Engelsen. Aan de kust echter gezellige restaurants en geen last van de drukte uit de langgerekte barstreet. Goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Een aanrader!

Super!

Monique
19-9-2015

Luxe locatie, twee slaapkamers twee badkamers.

Vriendelijke service.

Dicht genoeg bij Laganas centrum om heen te wandelen, ver genoeg ervandaan om geen last te hebben van de drukte.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Villas Anogia in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Villas Anogia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Villas Anogia scoort een 9 uit 10 op basis van 6 reviews.