Veel te ver van het strand en lawaaierig zwembad.

Appartement Village Inn ****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Huub en Marijke Dijkstra

Veel te ver van het strand en lawaaierig zwembad.

Huub en Marijke Dijkstra
17-6-2014

Wij hadden een 12-daagse reis geboekt bij touroperator.Uit de informatie die wij van hun kregen zou het appartementencomplex tussen de 500-800 m van het strand af liggen. Helaas bleek dit niet waar te zijn, de afstand bleek bij nameten ongeveer 3,5 km te zijn.Dus kom je op ongeveer 14 km lopen per dag uit, overdag naar het strand en s'avonds naar een eethuisje. Wanneer je wat slechter ter been bent, ben je dus wel verplicht een auto te huren.Inclusief de verzekering en benzine kom je dan al gauw uit op 50 euro per dag, hier had je niet op gerekend toen je deze vakantie ging boeken. Rustig liggen bij het zwembad was er ook niet bij, de muziek die er de hele dag werd afgespeeld was veel te hard. Een cursus klantvriendelijkheid voor sommige personeelsleden zou trouwens ook niet schaden. Verder vonden wij de door de hostess aangeboden trips veel te duur, je kunt deze veel beter in het dorp afsluiten, scheelde soms meer dan de helft, zeker als je er meer dan één afsloot. Provisie oké, maar.