Appartement Village Inn

8 reviews over Appartement Village Inn in het Nederlands

Fijne vakantie

Helma
21-9-2017

We hebben een fijne vakantie gehad bij Village inn. De kamer was netjes en schoon, er waren wel wat kleine onderhoudspunten zoals vochtige plekken op de douchedeur en roestige afvoerpuntjes.

Het ontbijt is goed, maar wel te veel gericht op het Engelse ontbijt. Zo misten wij de broodjes en croissantjes. Het avondeten was prima.

Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. En er hangt een gemoedelijke sfeer.

Wat wij jammer vonden, was de afstand naar het strand (30 min lopen). Gelukkig was het zwembad goed met voldoende ligbedjes. Ook het betalen voor wifi (€12 per toestel) en airco vonden wij niet helemaal van deze tijd.

Prima prijs / kwaliteit

John
24-9-2014

Gezien de prijs die wij voor deze locatie betaalden in september waren onze verwachtingen niet erg hoog. Wij gaan er toch altijd op uit.

Op zich is de kwaliteit niet echt geweldig, de appartementen zijn redelijk gedateerd en je kan met de aanwezige keukeninventaris bijna geen maaltijden bereiden. Opvallend is de ruimte van ons appartement (513) voorzien van een ruime kledingkast, nachtkastjes en toiletmeubel. Badkamer is inderdaad erg krap met een wastafel, toilet en douche,

Redelijk bedden die wel tamelijk hard zijn. Vrij ruim balkon (voor 2 personen met aardig uitzicht op het hooggebergte en zij aanzicht op het zwembad.

Geluidsoverlast valt in september erg mee, er is wel de gehele dag muziek hoorbaar. Tijdens ons verblijf kwam circa 80 procent van de gasten uit het Oostblok en de rest uit Engeland en Nederland. Personeel is best wel aardig maar kan zeker beter. Loopafstand tot winkels, strand of restaurants is inderdaad niet gering maar wel goed op je voedsel te verteren.

Eenmalig

S.O.L.
13-9-2014

De accommodatie krijgt drie sterren, maar ik vind het eerder 2 sterren waard. Een aantal dingen in het appartement waren niet in orde, haakjes die verkeerd om hingen, zodat je niks op kon hangen. Het stopcontact zat te hoog, het servies was niet compleet. De douchekop hing niet goed, waardoor je hem de hele tijd vast moest houden. Het doucheputje raakte snel verstopt en vervolgens kwam het water er uit het putje op de badkamervloer uit. Voor airconditioning betaal je 5 euro per dag, dat geldt ook voor de wifi.

Eenmalig

Gerda van Santen
6-7-2014

Aardig personeel, veel herrie van zwembad met harde muziek. Overwegend jeugd, vooral Engelsen. Te ver van dorp, half uur lopen.

Eenvoudige inrichting, badkamer zeer klein en ouderwets. Erg gehorige appartementen. Op balcon geen parasol. Keuken in principe niet geschikt om te koken

Veel te ver van het strand en lawaaierig zwembad.

Huub en Marijke Dijkstra
17-6-2014

Wij hadden een 12-daagse reis geboekt bij touroperator.Uit de informatie die wij van hun kregen zou het appartementencomplex tussen de 500-800 m van het strand af liggen. Helaas bleek dit niet waar te zijn, de afstand bleek bij nameten ongeveer 3,5 km te zijn.Dus kom je op ongeveer 14 km lopen per dag uit, overdag naar het strand en s'avonds naar een eethuisje. Wanneer je wat slechter ter been bent, ben je dus wel verplicht een auto te huren.Inclusief de verzekering en benzine kom je dan al gauw uit op 50 euro per dag, hier had je niet op gerekend toen je deze vakantie ging boeken. Rustig liggen bij het zwembad was er ook niet bij, de muziek die er de hele dag werd afgespeeld was veel te hard. Een cursus klantvriendelijkheid voor sommige personeelsleden zou trouwens ook niet schaden. Verder vonden wij de door de hostess aangeboden trips veel te duur, je kunt deze veel beter in het dorp afsluiten, scheelde soms meer dan de helft, zeker als je er meer dan één afsloot. Provisie oké, maar.

fijne vakantie

Dik
4-6-2014

Een fijne vakantie gehad met 6 volwassene en 2 kinderen all-inn het eten was prima en gevarieerd, personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig,schoonmaak en handdoeken iedere dag minpuntje was de afstand naar het strand 1,8 km .Kamers waren wel wat verouderd maar van buiten zag alles er keurig netjes uit.

Prima, wel te ver van het strand

Angelique Wessels
3-6-2014

Het appartement zelf is prima. Verwacht niet het nieuwste van het nieuwste. Personeel is vriendelijk. Zwembad met genoeg ligbedden. Geen badje voor kleine kinderen. Altijd achtergrond muziek erbij. Hoe het eten is weet ik niet. Iedere dag komt iemand de kamers schoonmaken en elk dag schone handdoeken. Er is ook een koelkast, waterkoker, 2 kookpitten en een fohn aanwezig. Bij veel reisorganisaties wordt aangegeven dat het strand 500/800 meter hier vandaan is. Het is veel verder dan dat. Ongeveer 2,5a3km. Met de taxi 6 euro. Het zit op een lange hoofdweg die je afloopt naar het strand. Op de helft van de hoofdweg kom je op de barstreet die doorloopt tot het strand. Overal wordt je aangesproken. Je komt een paar soevenierswinkeltjes tegen. Dus voor het winkelen moet je naar zakynthos stad en dat is ongeveer 7/8km. Taxi 11 euro en met de bus kun je ook gaan.

Fijne vakantie gehad in Village Inn

anoukm
18-2-2014

We hebben een heerlijke weekje gehad in dit hotel. Het appartement was schoon en nog groter dan we hadden verwacht. Niet het nieuwste van het nieuwste maar gewoon netjes. Bij het zwembad was er altijd wel een bedje vrij om op te liggen. Het strand was op tien minuutjes lopen dus dat was oke. Zakynthos is verder een heel mooi eiland,echt super.

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Village Inn in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Village Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.