Géén boekingskosten

Villa Phoenix

Appartement
GriekenlandZakynthosLaganas

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Villa Phoenix voor je op een rij gezet:

8FantastischScore uit 16 reviews

Appartement info

16 Reviews over Villa Phoenix

• 9Kai02-09-2019

Goede plek

Niet voor de rust gaan. Het is een levendige boel 's nachts. Veel jonge mensen. Weinig ouderen. Wel gezellig. Eigenaar doet er alles aan om de gasten een leuke tijd te geven. Biedt eigen gemaakte wijn aan en wilde ons meenemen naar een plek om de zonsondergang te zien.

• 5Rebecca29-08-2017

Voor ons was het het niet.

De bedden zijn kei en keihard. NIET TE DOEN! Appartement ZEER sober ingericht. Amper pannen en 1 koffiekopje en 2 kleine bordjes is de kast geen kookgerei. Bij het douchen stroomd de badkamer EN de keuken vol water maar geen vloertrekker o.i.d. te vinden. wel hangt er een briefje dat je de vloer niet mag dweilen met de handdoeken dus ze zijn zich er wel van bewust. Voor je rust hoef je hier niet te zitten. De medegasten maken veel herrie middenin de nacht, s'ochtends heel vroeg en hiervan wordt niets gezegd terwijl er in de regels staat dat het tussen 24:00-08:00 stil moet zijn. S'nachts ook veel herrie van het britse uitgaansleven wat een paar honderd meter verderop ligt. Wat wel heerlijk is is dat je de straat uitloopt en gelijk op het strand bent. En ik begrijp dat als je een feestbeest bent dit een geweldige plek kan zijn. Maar voor ons is dit geen plek om tot rust te komen.

• 10Anita17-01-2009

lieve eigenaars

ga weer terug,voor de 4e keer.De eigenaar heeft ons een keer bij zijn zoon gebracht(restaurant)in een ander dorp en weer opgehaald.

• 8MC14-10-2008

Prima accomodatie

Eind september een week hier geweest en een lekkere tijd gehad. Appartementen zijn prima, sober maar goed. Bedden zijn redelijk, niet top. Badkamer prima, balkon ook. Complex ligt in een U-vorm met gezellig binnenterrein. Schoonmaak is prima, bijna dagelijks. Leuk zijn de nederlandse bladen en boeken die iedereen achtergelaten heeft bij de receptie, is er altijd wel wat te lezen. Locatie is prima, buiten het drukke gedeelte en op 1 minuut lopen van het strand. Gezien de rpijs een prima accomodatie.

Lagana´s zelf is w.m.b. een vreselijk oord, totaal verkracht en helemaal op (hele lelijke...;-)) engelsen gericht.

Tips om te doen, 1. bezoek de beachclub helemaal aan het eind van de baai op het aparte eilandje, hier kan je heerlijk chillen de hele dag met loungemuziek dj op achtergrond. 2. bootcruise rond het eiland, snorkel mee! 3.Huur een auto en rijdt naar Dafni beach. Weg erheen is ongelofelijk steil/eng, maar de strandtent en het strand is heel erg relaxt en heerlijk rus

• 9Bosman-Beijer06-10-2008

Heel leuk appartement.

Jammer, geen douchegordijn, in het hoogseizoen is dat niet erg want dan droogt het meteen maar nu hadden we weinig zon en veel regen.

• 7Roskam15-09-2008

Hoezo airco!!

Wij zijn ook net terug uit de Villa, villa opzich is oke maar de service mwah,,we hadden airco gehuurd voor 5 euro p.d. ja ja maar hij mocht alleen aan als het de Griekse dame uitkwam als we naar het strand gingen en dachten in een koele kamer thuis te komen waren ze zo "vriendelijk" geweest om de kaart eruit te halen, dat ging 2 weken lang zo, bij tourop. aangekaart, hielp niks. Handdoeken "wel"2x in de week, en als je erom vroeg waren ze niet blij,kleine kamers (wij hadden volgens tourop. een B studio maar het allemaal een pot nat, douche liep niet goed door je stond tot je enkels in het water, zelf verholpen...nog wel wat positieve dingen ,Heerlijk gegeten bij KORRALI Lazaros& Rita prima gastheer en vrouw,we hebben er 12x van de 14 gegeten en zijn in de watten gelegd!!!! Dicht bij het strand,niet gaan eten bij VEZAL brrrr, Wel bij MAMBO en VEZELA. Verder leuke en fijne vakantie gahad,maar wilde dit toch even melden.

• 7Sonia en Bert van Loo08-07-2008

Villa Phoenix, Laganas, ZAKYNTHOS

Zevende bestemming voor ons in Griekenland in de 2e, 3e, en vierde week juni 2008. Geboekt en betaald bij Jiba voor studio B, we kregen een studio A die overigens gunstig lag. Alles eenvoudig maar voldoende en correct behalve het ontbreken van douchegordijnen (typisch Grieks, maar wel aanwezig in studio B) en afvoerputje – juist voor de WC pot - dat soms overloopt. Gevolg soms natte broek zonder eigen schuld. Voor de prijzen in voor- en naseizoen goede prijs- kwaliteitverhouding. In de zomer te duur wegens hitte en drukte. Een grote schande dat de gemeente de rotzooi van de Engelsen in de zg. Mainstreet toestaat.

• 8Erik en Gladys04-06-2008

Wij hadden het appartement boven de receptie. Ruim app. Genoeg keukengerei, waterkoker, met douchegordijn bij de andere app. hoorde we dat ze steeds een natte douche hadden! Zwembad bij andere hotels. Schoonmaak o.k. Laganas een leuke drukke plaats. App. lag precies buiten de drukte dus dat was wel fijn. Zakynthos-stad goed bereikbaar met de bus. Véél restaurantjes, Tasos bij het strand is een aanrader. Op het strand is Vezal een aanrader om overdag te liggen!! Gratis bedjes, goed eten en vriendelijke mensen! Wel héél veel engelsen die later op de avond flink luidruchtig kunnen zijn. Een enig minpunt vond ik dat je bij aankomst een stuk een heuvel op moest lopen met je koffers. Verder was alles goed geregeld!

• 7ed en laura02-06-2008

goed appartement klein schalig vriendelijk personeel. Tip als je een voorkeur kan opgeven vraag dan om appartement A dit is namelijk het grootste en heeft de beste ligging voor het zelfde geld.ligging ten opzichte van het strand en de eettentjes goed. Wat wij erg leuk vonden is dat je s'avonds aan het strand in een van de vele tentjes lekker kunt eten (mambo en horizon waren de uitschieters).

• 7J. Lagerweij28-09-2007

Het appartement was sober maar daar hadden we voor gekozen.Alleen de douche was een probleem,ik heb lang haar en dan met een dun straaltje je haar wassen is moeilijk en ook nog koudwater doe hier wat aan.

Appartement Villa Phoenix info

• Adresgegevens