Appartement

8 reviews over Appartement Tsolakis studios in het Nederlands

Heel leuk!

Beau
13-6-2019

Hele leuke appartementen en leuk zwembad! In de stad Laganas waar veel uitgaansmogelijkheden zijn maar wij hebben 0% geluidsoverlast of dergelijke gehad. Overdag zijn hele leuke winkels en terrasjes open in de grote straat die je uitloopt om bij het strand te komen. Strand is ook erg leuk, zelfs nog schildpadden gezien op twee meter afstand in de zee! Kamer was ook prima, schoon en klein balkonnetje lekker in de zon. We kregen elke dag schone handdoeken en het bed werd mooi opgemaakt. Hele aardige gastvrouw, houdt rekening met (ontbijt) wensen (zat bij ons inbegrepen maar wij wilden liever volkorenbrood i.p.v. wit brood, vond ze prima). Lekkere salades, ijsjes en smoothies die je dan op het terras met goed werkende wifi kon opeten/drinken. Zeer tevreden verblijf gehad, zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Goed hotel voor weinig geld op een toplocatie.

Leonie
29-10-2018

Dit hotel is een kleinschalig hotel geschikt voor voornamelijk jongeren, maar kan ook voor wat oudere mensen. Rolstoelgebruikers raad ik dit hotel niet aan. Het is een rustig hotel, maar het ligt toch relatief dichtbij het strand, de restaurants en de winkels. De eigenaresse is een schat en je betaald geen borg. De kamers zijn vernieuwd wat (nog) niet te zien is op de foto's. Prima kamers, prullenbak e.d. worden dagelijks geleegd. Eten in het hotel is ook prima, en je mag ook achteraf betalen. Ik vond het hotel wel meer sterren waard dan 2.

Gereisd Met vrienden in augustus 2018

Fantastische eigenaresse en locatie

Ashley Slijkhuis
21-8-2017

Tsolakis is echt een ontzettend leuke plek om te verblijven. De eigenaresse is ontzettend aardig en helpt je overal bij. Ook voor een gezellig praatje zijn ze altijd in bij Tsolakis. Alles kan geregeld worden en niks is te gek. Wij hebben het met 6 meiden van in de 20 echt ontzettend fijn gehad daar. Zeker een aanrader!

Gereisd Met vrienden in augustus 2017

100% perfect!

Lydia
25-7-2017

Tsolakis is de meest warmste en gezelligste appartementen complex waar wij ooit gebleven zijn. Bij aankomst wordt je hartelijk verwelkomt door de eigenaresse, Anastasia. Ze kan perfect engels, verteld je alles van het eiland, staat altijd open voor vragen. Een uitspraak van haar is 'if I can help, I help'. Het is een familiebedrijf, man en ouders helpen mee, haar kinderen ook soms, knus dus. De kamer is grieks ingericht, ruim genoeg en erg schoon. Dagelijks zie je ze van alles schoonmaken, van keuken tot zwembad. Zwembad is heerlijk, je kan er een lekkere huisgemaakte cocktail drinken of een lekkere nacho dish met gesmolten kaas eten. Over eten gesproken, Anastasia kan koken als geen ander! Wij hebben elke dag hier gegeten, ze heeft een kaart met kleine prijzen, maar ook een daghap voor 6,50. De ligging is ook perfect, net buiten de gekte van laganas, maar ook weer niet te ver, zodat handige dingen te voet bereikbaar zijn. Mede door Anastasia is onze vakantie zo geweldig geweest!

Gereisd Met partner in juli 2017

Het is hier echt fantastisch, het familie complex.

Carla Buurman
24-6-2017

Hier voel je je vanaf de eerste minuut al op je gemak. Anastasia runt het samen met haar familie en niks is hier teveel. Ze kookt originele Griekse gerechten en je hebt elke avond keuze uit twee menu's. En als je dat niet bevalt kan je een eigen gerecht doorgeven en maak ze het ook nog voor je. Zoals de beroemde verse kippensoep toen mijn man een dag niet lekker was. Ook het ontbijt is goed en elke dag een gekookt eitje er bij. De kamers worden elke dag schoongemaakt en de lakens + handdoeken worden om de paar dagen verschoond. Hier is echt niks teveel. Drie jaar geleden ook al geweest en toen was het al zo. Komen de volgende jaren zeker weer terug bij Anastasia. Heel rustig voor mensen die niet van discotheek en lawaai houden. Zwembad groot genoeg en wordt om de dag helemaal schoongemaakt. En hier elke week externe controle van. Mensen ik zou zeker Tsolakis Studio's bij u aanbevelen, probeer het gewoon een keer en ook bent verkocht.

Carla Buurman

Gereisd Met partner in juni 2017

Meer dan waard voor je geld!

Suze Struijk
10-5-2016

We zaten o.b.v. halfpension in deze accommodatie. Er was niet veel keuze in het eten dat we konden bestellen, maar het was meer dan prima. We hadden namelijk maar 199,- per persoon voor deze vakantie betaald. Het ontbijt was vrij simpel, maar gewoon goed. Dit gold ook voor het avondeten. De gastvrouw was super vriendelijk en gastvrij. 's Avonds zaten we met de andere gasten nog wat te drinken beneden bij het kleine restaurantje. Er hing een erg goede sfeer bij Tsolakis, je voelde je echt welkom! De appartementen zijn goed en er is een goed zwembad aanwezig. Alles is goed schoon. Eigenlijk heb ik geen negatieve punten over Tsolakis. De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon echt super!

Dit was voor ons misschien wel de leukste vakantie die wij samen hebben gehad!

Gereisd Met partner in juni 2014

Gemoedelijk en schoon appartement.

C. Wamelink
17-1-2016

De eigenaresse is erg vriendelijk. Neemt alle tijd voor je. Het ligt op een rustige plek op loopafstand van het rumoerige centrum van Laganas. Het appartement was schoon en kregen geregeld nieuwe handdoeken en elke dag werd het bed opgemaakt.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gastvrijheid ten top

fam.wouda
21-8-2014

Tsolakis studios is een aanrader. Je komt uitgerust terug. Echt vakantiegevoel.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tsolakis studios in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tsolakis studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.