Appartement Timos

Geweldig!

Timo
13-1-2018

Goed personeel, mooie ligging

Prima, familiaire en gastvrije sfeer

Wim Houweling
18-9-2016

Timos ligt ontzettend gunstig in Laganas: dichtbij het strand en de hoofdstraat met

alle uitgaansmogelijkheden, maar ook ver genoeg van alles verwijderd om bijv.: 's-avonds of 's-nachts geluidsoverlast te hebben.

Het appartement was ruim en werd goed schoongemaakt, beddengoed/ baddoekenwissel zeer regelmatig (ik doe het thuis minder)

De eigenaarsfamilie is vriendelijk en behulpzaam en altijd aanwezig.

Veel mensen komen wel 2x per jaar en dat al jaren: veelzeggend lijkt me!

Prima hotel

Rick
9-8-2012

Goed appartementencomplex, ziet er van binnen en buiten goed uit.

Receptie was altijd bemand, zwembad bij het hotel. Vriendelijke mensen.

Kamers: wij hadden een ruime kamer met daarbij een goede (ruime) badkamer, keukentje voldeed echter weinig keuken gerei. Balkon met uitzicht op de bergen. Airco en safe tegen betaling (in de zomer wel een aanrader) elke dag schoonmaak en nieuwe handdoeken!

Ligging was perfect, op zo´n 2min lopen van het strand, en op de hoek van het hotel zit een winkeltje. Op ongeveer 5min lopen is de hoofdstraat van Laganas.

Fijne vakantie gehad bij Timos\

kusjes_naar_jou
12-6-2012

Het is een prima appartement met een kleine supermarkt nabij voor elke ochtend verse broodjes.De eigenaresse is heel gastvrij. De ligging is ook super, vlak bij het strand en het centrum. Veel leuke barretjes en restaurantjes. restaurant Mambo is echt een aanrader. Leuke duik snorkeltocht gemaakt met Eurodivers. Prima vakantie.

Prima appartement!

ES
18-8-2011

Appartement ziet er netjes uit, wordt goed schoongemaakt en je ontvangt regelmatig schone handdoeken. Airco is zeker een must.

Perfecte ligging, dicht bij het strand en een winkeltje op nog geen minuut lopen.

Prima

Masha
3-8-2011

Heerlijke vakantie gehad.

Prima kamer en vriendelijk personeel. Niet al het personeel kan goed engels maar ook met handen en voeten kom je ver!

100 m van het strand en 100 m van de winkel/discotheken af.

Wel erg veel engelsen.

Eenvouding maar prima!

Eva
29-7-2011

Heerlijke vakantie gehad in een tweepersoons appartement van Hotel Timos. De ligging is ideaal. Binnen twee minuten sta je op het strand, waar ook alle restaurantjes zich bevinden en je 's avonds gezellig kunt eten. Ook op de hoofdstraat ben je binnen een paar minuten; hier vooral uitgaansgelegenheden waar de Engelsen zich iedere avond klem zuipen. Op de hoek van het hotel is een mini-supermarkt. Via het strand kunt je naar Agios Sostis lopen.

De kamer is simpel, maar hetgeen je nodig hebt is aanwezig. De douche is in bad, op zijn Grieks zonder ophanghaak voor de douche en douchegordijn. De bedden zijn geen aanrader voor mensen met rugpijn. Ruim balkon. Airco tegen betaling (35 euro per week), die wij in juli wel echt nodig hadden. Klein maar fijn zwembad, die ook vrij diep is, zonnebedden bij het zwembad zijn doorgezakt.

Aanrader: huur voor een dag een motorboot, waarmee je naar het schildpaddeneiland en de strandjes aan de westkust kunt varen. Wij hadden 6 uur een boot voor 80 euro

volgend jaar weer

A.Wesselingh
3-10-2010

Net appartement met vriendelijke eigenaars die iedere een praatje met je houden of begroeten.Heel dicht bij het zalige strand, (ideaal voor kleine kinderen omdat het heel langzaam afloopt)waar je altijd iets te bekijken hebt.Winkeltje met basisbenodigdheden op 150 meter.Als je de drukte op wil zoeken ga dan naar de hoofdstraat op 250 meter en anders eet je sávonds gezellig bij de strandtenten.Voor 11 euro naar de hoofdstad met een taxi of je kunt met de bus.Onze restaurantjes zijn De Horizon of Tassos en Greek island allemaal aan het strand gelegen.Veel plezier

lekkere vakantie

michel en brenda en luna en ezra
29-8-2010

heerlijke relax vakantie,om even bij te komen. verwacht niet teveel luxe.

Zeker de moeite waard!

Wilja
29-9-2009

In augustus 2009 10 dagen in dit appartementencomplex geweest. Lekker dicht bij het strand (ongeveer twee minuten lopen) en ook dicht bij het centrum (vijf minuten lopen). Appartement werd elke dag schoongemaakt. Bijne elke dag wisseling handdoeken. Aardige eigenaresse en winkeltje op 1 minuut lopen van het complex. Enige minpuntje was dat je moest douchen in bad zonder douchegordijn en dat je de douchekop niet kon ophangen. Airco werkt goed, kluisje aanwezig (allebei te huur) en een soort luiken voor de balkondeuren, die de zon tegenhouden. Totaal geen last van lawaai uit het centrum. Kortom, een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Timos in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Timos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.