Appartement Sunshine

Appartement Sunshine

Appartement
8,5

4 reviews over Appartement Sunshine in het Nederlands

Goed complex met leuk zwembad, net buiten de drukte gelegen maar zeer centraal.Supermarket met verse broodjes om de hoek en ook barstreet en de zee binnen 5 min te lopen. Bij overlast van jeugd wordt goed opgetreden, maar er zitten natuurlijk wel veel jongerengroepen die tot laat uitgaan. Wij hebben er weinig last van gehad. Je hebt geen tafel en stoelen in de kamer, alleen op balkon. verder servies voor 2 pers., een waterkoker en geen TV. Airco tegen betaling, en heel fijn een hordeur tegen de muggen! Heerlijke vakantie op een prachtig eiland. Op het strand kun je motorbootjes huren en waterfietsen. Leuke excursies met grottenbezoek, zwemmen in zee en je ziet de schildpadden zwemmen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011
2005

Strand, winkeltje, uitgaangsleven zeer dichtbij. Goed appartement. Airco appart elke dg betalen. Veel Engelse en zeer weinig Nederlanders. Dat was minder. Jammer geen echt centrum, alleen barretjes. Eten in Laganas geweldig, aanrader: "Mambo" op het strand. Jeep huren is goed te doen en in 2 dg kun je alles gezien hebben. Caretta's (zeeschildpadden) direct aan het strand v laganas te zien met bv waterfiets die je kunt huren. Kortom super vakantie.

Gereisd anders in augustus 2005

ik ben er deze zomer geweest en was echt een top vakantie, lekker dicht bij het stand en de winkel straat. enigste nadeel vond ik dat er haast alleen maar engelsen waren, maar geen last van gehad. ik zou hier zeker nog een keer naartoe gaan

Gereisd anders in juli 2005

2004

er was wel een mooi zwembad

miranda
22-8-2004

er was wel een mooi zwembad.de appartementen erg sober ingericht.wel dichtbij het strand.de supermarkt was om de hoek.er waren geen nederlanders allemaal engelsen dat was erg jammer.maar wel een mooie vakantie gehad.28-06

Gereisd anders in augustus 2004

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunshine in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunshine zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.