Hotel smartline Margarita

KinderhotelWeer vandaag15°5°
Hotel smartline Margarita
6,7

We hebben een aantal aanbieders voor smartline Margarita voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel smartline Margarita in het Nederlands

Pluspunten mooi schoon en goed bed, eten redelijk

benny/ans,
13-10-2017

Wij kwamen aan op woensdag 27 -9 voor 11 dagen, het personeel was vriendelijk maar niet meer of minder dan in andere hotels, alles was mooi schoon en wij vonden het eten zeker geen 10 waard .

Verder lag het op een grotere afstand van het strand dan word aangegeven.

Het zwembad nodigde niet uit want dat was niet verwarmd en ondanks dat wij in oktober waren steenkoud dus niet prettig.

Laganas als plaats kunnen we duidelijk over zijn want dat was een grote vuilnisbelt met alleen maar zwerfvuil plastic, papier lege flessen tot aan oude koelkasten toe l waar je ook maar keek, moet je als gemeente echt niet willen zo,strand ver lopen maar wel mooi en helder water.

we hebben een leuke vakantie gehad maar Zakynthos voorlopig niet weer.vonden Kos vorig jaar veel beter in alle opzichten.

Gezellig, maar eenmalig

Dana,
28-9-2017

Ik wil niet heel negatief zijn, maar het hotel heeft me niet bekoord. Als je binnenkomt is het wel gezellig, maar de kamer is allesbehalve. Zeer sober, verouderd en niets aanwezig van badproducten, ook geen haardroger. Het eten is wel lekker, maar dat heb je na 2 dagen ook al gezien. Niet uitgebreid en hetzelfde komt vaak terug. Ontbijt is altijd hetzelfde. Personeel is wel vriendelijk maar omdat ze niet goed Engels kunnen komt dat soms anders over. Ligging is ok, omdat je niet ver hoeft te rijden maar net buiten het hotel is het zéér toeristisch. Zowel binnen als buiten het hotel is er een Britse sfeer.

Al met al geen aanrader

Lugro,
3-9-2017

Meeste personeel is erg vriendelijk en gastvrij, maar voor de uitbaatster/manager ben je vooral "kassa". Jouw vakantiebeleving interesseert haar echt niet! Kamer was prima en ook de bedden lagen goed. Voor de airco moet je nog € 7,-- per 24 uur ter plaatse betalen. Hotel is niet geschikt voor jeugd 12-18 jaar. Je krijgt een vaste tafel in zeer rumoerig en iets te vol ingericht restaurant. Kwaliteit buffet redelijk, wel veel keus. Drank wordt in plastic geschonken. Alle frisdrank wordt gekoeld door heel veel ijsblokjes in de . Witte wijn amper gekoeld. Alle drankjes in plastic glazen. Geen bediening maar in de rij bij de bar. Familiezwembad veel te druk/klein. Adults only >18. Hotel heeft geen leuke sfeer en wordt gedomineerd door Engelse toeristen. Wij klagen niet snel, maar dit hotel heeft ofwel de kwaliteit van 2016 niet kunnen evenaren, ofwel is toen ver overgewaardeerd.

Hotel Margarita viel ons tegen

Anoniem,
11-8-2017

Wij zijn nu een week terug van onze vakantie op het eiland Zakynthos. Het eiland is super mooi, leuke restaurantjes en strandjes, daar hebben we ontzettend van genoten. We verbleven in Hotel Margarita (bijgebouw). Naast een paar pluspunten zijn we tegen veel minpunten aangelopen.

Bij aankomst kregen wij al een vaste tafel toegewezen, dit betekent dat je dus de hele week aan dezelfde tafel moet gaan zitten. De drank wordt in plastic bekers geserveerd ook tijdens het avondmaal. Wijn wordt overigens ook uit plastic flessen geschonken. Bij het diner-buffet werd drie dagen achter elkaar hetzelfde vlees geserveerd.

De kamer zelf was vrij oubollig, wel schoon overigens! De douche was ook erg klein. Onze eerste indruk hebben we gelijk neergelegd bij de bazin van het Hotel. Zij accepteerde onze mening, maar had hier nog nooit iets van gehoord en ging hier ook niks aan doen.

Het hotel was vooral gericht op gezinnen en kinderen, een voordeel was wel dat er een apart zwembad was voor (18+).

Conclusie, de prijskwaliteitverhouding klopt niet met wat we hiervoor kregen.

Mooie hotel, maar niet 4 sterren.

Amber,
16-6-2017

Wij zijn nu op vakantie in laganas en verblijven in hotel Margarita. Naast veel plus punten ook zeker wel wat min punten. Zeer vriendelijk personeel met goed eten. Veel activiteiten, weliswaar vooral op Engelsen gericht, maar dit vonden wij niet storend.

Toch wel een eindje van het strand af, zeker met die hitte. Zwembad is druk, maar vanwege de warmte toch een betere optie ivm afstand lopen.

Kamer vonden wij persoonlijk wat minder. Vrij oud en goedkoop uitziend. Douche die er vies uitzag (was verder schoon, lag meer aan oude materialen) douchekop was kapot, was verroest en water spoot alle kanten op. Deze is na aangeven vernieuwd, maar het feit dat je niet kon bewegen ivm met klein douchehokje met gordijn die tegen je aanplakt en een wc bril met vlekken vonden wij dit niet erg prettig .

Voorheen Betaalden we voor 4 sterren hotels minder en deze zagen er super uit in verhouding met prijs en kwaliteit vonden we margarita erg tegenvallen.

geweldige vakantie

Kok,
11-6-2017

Net terug gekomen van een hele fijne vakantie op het mooie eiland Zakynthos. Het Hotel Margarita is kleinschalig, net gelegen buiten Laganas. Alles is keurig schoon en netjes. Het buffet is overheerlijk en ziet er verzorgd uit ( wel een beetje op de Engelse gasten gericht). Het merendeel komt uit hun eigen moestuin en dat proef je. Tijdens je verblijf krijg je een vaste tafel toe gewezen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden twee excursies bij lokaal bureau geboekt. De excursie naar het "scheepswrak en de blauwe grotten" en de excursie "terug in de tijd". Beide waren zeer de moeite waard en dus echt een aanrader. Bij het haventje van Agios Sostis kwamen wij een schipper tegen die s''ochtends vroeg een zeeschildpad aan het voeren is. Kortom een top vakantie.'

Prima hotel voor goede prijs

Jolanda,
7-6-2017

Wij zijn hier in mei met 3 kinderen (8, 10 en 11) geweest. Alles is brandschoon, vriendelijk personeel en staan klaar voor je als er iets is. (artsenbezoek)

Buffer ziet er zeer verzorgd uit.

Ik zou hier niet hoogzomer heen gaan ivm de ligging wat veel jongeren aantrekt voor een feestvakantie. Maar buiten het hoogseizoen is het een aanrader! Zakynthos is een prachtig eiland.

Wij keren zeker terug naar Zakynthos!

Maïté
22-7-2016

Heel leuke vakantie achter de rug gehad in het hotel. De service is top en het personeel staat altijd klaar voor een babbeltje tussendoor. De kamer was zeer proper en ruim genoeg. Heel lekker eten ook en geen gedoe met tafels zoeken want je krijgt een plaats aangeduid. Het zwembad aan de voorkant was ideaal om te relaxen! Probeer zeker eens de cheeseburgers aan de poolbar, het zijn de beste die ik ooit heb gegeten. Enige nadeel is dat het hotel in het hoogseizoen vol Engelse jeugd zit die graag uitgaan en lawaai maken. Niet iedereen had er last van maar wij de eerste vier dagen wel, hebben met moeite kunnen slapen. De ligging is ook niet echt top, dicht bij de uitgangsbuurt van Laganas. Toch komen wij zeker en vast terug naar Zakynthos, heel mooie plaatsjes die je kan bezoeken! De Engelse gids Alexandra heeft van onze excursies een top ervaring gemaakt!

Fijne vakantie

Ria v.O.
26-6-2016

Heerlijk hotel, geweldig lekker eten met veel keus, goede schone kamers, vriendelijke eigenaars en personeel.

Jammer dat er zo veel engelse gasten waren en weinig nederlanders.

Heerlijk dat er een druk zwembad was met animatie, maar dan ook een rustig zwembad, waar het inderdaad rustig was.

voor herhaling vatbaar,zeker een aanrader

O Venema
25-6-2016

Prachtig hotel met een goede keuken ,heel veel groente en fruit komt uit eigen tuin. Vriendelijk personeel. Hotel staat dichtbij t centrum , zwembad was super schoon en werd regelmatig gecontroleerd, geen gedoe met badlaken die op de stoelen lagen ,er was altijd wel een plekje.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel smartline Margarita in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel smartline Margarita zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.