Appartement Seaview

Appartement
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Seaview voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Seaview in het Nederlands

2008

Echt een aanrader, wil er weer naar terug

Dini Korver
29-9-2008

Wat een schitterende ligging, PAL aan het strand, overdag geen verkeer, de zee loopt heel langzaam af, dus ideaal voor kleine kinderen. De familie/beheerders zijn allervriendelijkst, en in het ernaast gelegen restaurant (ook eigendom van deze familie) BLUE SEA kan je heerlijk ontbijten/lunchen/dineren en ligbedden huren. Echt een aanrader. Groetjes aan de familie Kalofonos

Gereisd met partner in september 2008
2005

Appartement ligt schitterend gelegen aan het strand en bij

Otto en Sienie Nijenhuis
20-9-2005

Appartement ligt schitterend gelegen aan het strand en dicht bij het centrum. Vooral de 2 kamer appartementen( 2 in totaal) op de bovenste verdieping hebben mooi uitzicht over het strand en de zee. Laganas zelf is zeer gericht op Britse jeugd met veel diskotheken en bar´s. Ook mist Laganas en bijna heel Zakynthos leuke, oude en culturele, dorpskernen.

Gereisd anders in september 2005

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Seaview in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Seaview zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.