Appartement San Giorgios Maisonettes

Anders

Helemaal goed

Raya
27-9-2017

De eigenaresse van het appartement is erg aardig en wilt alles voor je regelen. De locatie is super 5 min lopen van de "main street". Het appartement zelf is ook top, mooi zwembad en goed onderhouden. Ik zou er zeker nog een keer naar toe gaan.

Zeer goed Appartement

M.
19-11-2016

Leuk appartement!

Erg leuke week gehad, netjes en schoon appartement!

Leuk contact met de eigenaar, net buiten het uitgaanscentrum heerlijke rustige plek ook de stad zelf is erg leuk er zijn veel activiteiten waar de eigenaar ons op had gewezen die leuk zijn voor alle leeftijdscategorieën.

Hele toffe en gezellige week gehad!

2006

Bijzonder fraai, goed onderhouden, kleinschalig appartementencomplex. De ligging is prima: 5 minuutjes lopen van de hoofdstraat en het strand. De appartementen zijn erg ruim en netjes.

De 'huisbaas' is vriendelijk maar spreekt wel erg slecht engels voor iemand die lange tijd in Australië heeft gewoond.

Het complex is zeer geschikt voor liefhebbers van beesten en de bijbehorende geluiden. Op het naastgelegen braakliggende terrein scharrelen nl. kippen, geiten, schapen en paarden rond. Een paar 'kettinghonden' houden bovendien een competitie wie het hardst kan blaffen.....

een zeer goed app erg vriendelijke eigenaren waren met zijn 4tjes en kregen app 2 nou we wisten niet wat we zagen beneden 2 bedden toen hal door naar boven met erg grote slaapkamer met 1 2persoonsbed en 3 1persoonsbedden een balzaal gewoon iedere dag schoonmaak en handoeken en dit jaar gaan we weer gewoon boeken hier topappartement.

2005

het zijn leuke appartementen, liggen op een vrij rustige lokatie. schoonmaak is goed. eigenaren zijn heel vriendelijk.we hebben een geweldige tijd gehad..

Mooi appartement met een prima service

Lars & Ramona
      30-8-2005

Mooi appartement met een prima service.

Eigenaren zijn aardige mensen. Om de dag vind er een schoonmaak plaats en om de 2 dagen ook nieuwe handdoeken.

Appartementen zijn ruim opgezet en ingedeeld. Voor het eerst in griekenland geen problemen met warm water! Minpuntje is dat er ook app. aan italiaanse jongeren worden verhuurd welke soms luidruchtig kunnen zijn in de nacht. Voor de rest hebben wij een prima verblijf gehad.

prachtig appartementen complex met zeer vriendelijke eigenaar en eigenaresse die hiervoor 15 jaar in Australie hebben gewoond. Ook zeer schoon en ruim, geen overlast van de hoofdstraat gehad s'nachts en zwemmen in zwembad van Havana was geen enkel probleem en nog geen 100 meter van appartement.

Jammer dat er geen zwembad bij is,en airco optioneel is, vandaar prijs-kwaliteitsverhouding 7.

Voor de rest prima en jammer juist deze uit hollands reisprogramma verdwijnt aangezien dit 9e x Laganas was en dit veruit het beste appartement tot nu toe was.

Een aanrader.

Heel mooi appartementencomplex

M van der Meer
          8-6-2005

Heel mooi appartementencomplex. Appartementen bestaan uit twee verdiepingen. Onder lounce ruimte met 2 bedden keukenblok 2 kooksplaat koffiezetapparaat broodrooster waterkoker e.d. en relaxstoel. Badkamer met douche en toilet. Bovenverdieping: Slaapkamer met een tweepersoonsbed en een eenpersoons. Badkamer met toilet en bad (alleen een beetje klein bad). Nadeel is dat je de deuren gesloten moet houden als je geen lawaai wilt horen van de bars in de main street in de nacht. Volgend jaar niet meer te boeken via nederlandse reisorganisatie. Eigenaars gaan wisselen en gaan verkopen via internet via eigen site. Zwembad in catalogus is gemanipuleerd was net gras in gezaaid. Als je goed kijkt steken de parasols uit de muur. Bij ontvangen van vouchers word meegedeeld dat zwembad niet aanwezig is, kregen daardoor wel 5% van de reissom terug.

Op zich een goede locatie, maar het plaatje met het zwembad in de folder is misleidend (staat weer precies het zelfde in de gids) en de schoonmaak inderdaad wat matig. De eigenaar kwam ook nog vragen om fooi aan het einde van de vakantie, en dat lijkt me niet de bedoeling. Ik maak zelf uit of ik iets achter laat. Ook wij hebben per ongeluk een hor gesloopt, maar ik weet niets van 60 euro. En de bergruimte is erg matig ten op zichte van de ruimte, want die was zalig groot

2004

goed appartement maar er is dus geen zwembad aanwezig!!! Je kunt gebruik maken van het zwembad Havana (geen hotel)maar bent wel verplicht daar de consumpties te gebruiken.

De schoonmaak van het complex beperkt zich tot badkamers en prullebakken, asbakken worden niet geleegd noch een doekje over de tafels gehaald; bedden worden alleen opgemaakt bij nieuwe lakens! UItrusting keuken voldoende, wel miste we een houten spatel en de koekepan (zonder tefallaagje is een ramp!)Inderdaad weinig opbergruimte (alleen boven een kast) maar de horren gaven geen problemen. Prima restaurant Akropolis (even buiten de hoofdstraat) en achter de hoofdstraat Restaurant Persepolis (eigenaar Iranier,Int. keuken, heerlijk stokbrood met knoflookboter)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement San Giorgios Maisonettes in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement San Giorgios Maisonettes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.