Appartement Plaza

Appartement
Appartement Plaza

We hebben een aantal aanbieders voor Plaza voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Plaza in het Nederlands

2008

Kindvriendelijk?

MP de Jonge
31-8-2008

Nee, niet echt.

Appartementen complex bestaat uit twee gebouwen, gescheiden door een braakliggend terein. Eigenaar probeert gezinnen in het rustige gedeelte van het complex te houden, hier is ook een zwembadje maar geen peuterbadje. Het hoofdcomplex is vergeven van engelse pubers die al om 9 uur aan de halve liters bier zitten. Ook in het zwembad en peuterbad.

´s Avonds een hoop overlast van lallende, met deuren gooiende engelsen.

Het enige voordeel wat ik heb kunnen ontdekken is dat het vlak bij het strand is, 50 meter lopen. Het strand is uitstekend geschikt voor kleine kinderen, zand, en heel flauw aflopend, dus het is heel lang ondiep.

Prima hotel voor jongeren die elke avond op stap gaan, maar zeker niet voor gezinnen met jonge kinderen.

Mij zien ze er zeker niet meer terug.

Wat ons betreft vinden wij het geen appartementen complex, maar meer een hotel. In eerste instantie werden we in een gebouw ernaast geplaatst, maar wij vonden dat we recht hadden op een 2-kamer appartement, want dat hadden we geboekt. Dit werd gehonoreerd, maar in een appartement verwachten wij een huiskamer met keuken, badkamer en een slaapkamer. Er waren 2 slaapkamers en geen huiskamer. Verder vinden wij het totaal niet geschikt voor oudere mensen of een gezin met kinderen. In onze periode zaten er veel jongelui en dan voornamelijk Engelsen. Dit gaf voorals 's nachts nogal veel overlast, want als ze bij het complex kwamen, waren ze nogal luidruchtig. Voor de rest zag alles er goed uit, er werd elke dag schoongemaakt en ook de bedden werden 2 keer in de week verschoond. Voor jongelui is dit een prima hotel waar je goed kunt vertoeven met een mooi zwembad. toe.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Plaza in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Plaza zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.