Géén boekingskosten

8.2FantastischScore uit 11 reviews
  • 6.5Ruimte

Appartement info

Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Pavlos

• 8Maybritt29-04-2018

Perfecte ligging dicht bij het strand en de uitgaansstraat van Laganas! Super lieve eigenaresse met een eigen boomgaard waar je altijd fruit mag plukken.

• 5Yentl25-12-2007

wij zijn twee jaar geleden naar Pavlos geweest. Van de buitenkant ziet het er erg gezellig uit, maar van de binnenkant is het een enorme domper. Het is erg minimalistisch. De wc wou niet goed doorspoelen, en als je wou douchen, had je iemand nodig die de douchekop vast kon houden. verder was het ook jammer dat je het balkon/terras met de buren moet delen. Zo heb je niet veel privacy. Ook was het erg gehorig.

verder is de ligging van het appartement wel goed. Je bent zo maar bij het strant. Ook de coctailbar die naast het appartementen complex zit is leuk. De man is echter wel erg opdringerig, wil continu dat je bij hem naar binnen komt.

Ik wil graag weer een keer naar zakynthos omdat het een erg mooi eiland is, maar Pavlos sla ik dan liever over. Ik heb dan liever een schoner appartement mét airco, waar ik dan maar wat meer voor moet betalen.

• 10irene16-08-2006

in 2004 was ik daar, en hadden we het 3 kamerapp. echt enorm groot. ideaal als je met 2 stellen zou gaan. daaronder zat toen een autoverhuur, en een eettent, waarvan totaal geen overlast hebben gehad. en het enrome balkon niet te vergeten natuurlijk. heerlijke vakantie gehad

• 10Ronald17-07-2006

Ik ben in de afgelopen paar jaren naar pavlos geweest. Het is een zeer rustige appartement en de eigenaresse en haar zoon zijn zeer vriendelijk en beleefd.

De ligging is perfect. Geen drukke straat of dronken mensen.

Het mooiste vind ik de mooie bloemen en planten en de wijngaard achter het appartement.

Zoals vele appartementen in griekenland is pavlos geen luxe appartement, maar het is te doen.

• 7henk28-06-2006

Appt Pavlos

Appt Pavlos is een leuk appt, vooral de studios voor 2 personen. Liggen zeer gunstig met een mooie tuin en palmbomen en schaduw en bloemen. De 3 kamer appt. liggen boven de karaoke bar dus dat zou wat geluidsoverlast kunnen geven, maar in de studios nagenoeg geen last gehad. De inrichting is sober, het wc raampje was kapot dus veel muggenoverlast, een bus spray bracht uitkomst. Tomaten en komkommers van de eigenarsesse gehad. Je kunt echter Pavlos niet meer boeken , jammer. We hadden het gehele complex tot onze beschikking, heerlijk rustig. Wie van simpel en niet teveel eisen stelt en een rustige vakantie houdt is Pavlos een aanrader. Prima vkantie gehad. Periode juni 2006

• 7Maria23-06-2006

Als je een gezin hebt met kleine kinderen, boek dan nooit het 3 kamer appartement bij Pavlos!! Tenzij je kinderen na 24.00 gaan slapen. De karaokebar onder het appartement is een drama, het andere 3 kamer appt. heeft nog een balkon aan de achterkant; daar kun je nog vluchten. Het appt. is op zich prima, maar elke avond karaoke/bingo/live music met Engelsen op geluidsniveau dat je elkaar niet meer verstaat... Wij hebben het uitgeprocedeerd en ons geld teruggekregen. Moesten eerst tegen bijbetaling(!) een week wachten voor een ander alternatief op andere kant van het eiland.Was er heel verdrietig van want waren hard aan vakantie toe.

• 9Her Peperkamp14-06-2006

Wat een groot appartement. We zaten in de drie kamer appartement. De ruimte was zeer groot. Uitrusting van de keuken goed. Het appartement was schoon. We hebben prima gezeten in dit appartment. Het strand bevindt zich op ca. 150 meter lopen. Op het strand zijn vele gezellige restaurants (met name Mambo). Het grote nadeel is inderdaad dat het boven een karaoke bar is en dit is wel rumoerig (vandaar de 6 bij ligging). Tevens was de douche (warm water) niet echt top. Als je hier genoegen mee neemt dan is het echt een goede locatie om je vakantie te vertoeven.

• 8Her Peperkamp13-06-2006

Wat een groot appartement. We zaten in de drie kamer appartement. De ruimte was zeer groot. Uitrusting van de keuken goed. Het appartement was schoon. We hebben prima gezeten in dit appartment. Het grote nadeel is inderdaad dat het boven een karaoke bar is en dit is wel rumoerig. Tevens was de douche (warm water) niet echt top. Als je hier genoegen mee neemt dan is het echt een goede locatie om je vakantie te vertoeven.

• 10Roland30-01-2006

Ik ben al 3 x naar pavlos geweest en het is me zeer goed bevallen. Het appartement is simpel en schoon en de eigenaren zijn zeer vriendelijk. De perfecte lokatie van flora en fauna en de heerlijke rust. is echt heel bijzonder.

• 6Suzanne26-09-2005

Zeer ruim 3 kamerappt vlakbij strand en zwembad (Denise Beach paar keer gebruikt). MAAR: miezerig straaltje als je (lauw)warm wilde douchen/badderen. En dan het toppunt van ergernis: op begane grond de cocktailbar Poppy met 3-4 keer per week karaoke/bingo/tvquiz-avond met dermate veel herrie dat slapen tot middernacht ONMOGELIJK was en veelal bleef het tot 2-3 uur 's nachts erg rumoerig a.g.v. dronken britten. Touroperator verzuimt dit te melden bij het boeken en de reisleidster verwijst ten onrechte naar het reisburo. Geen enkele nacht normaal geslapen dus. Ga hier dus niet heen als je toe bent aan rustige nachten tijdens je vakantie! De studio's waren in een gebouw ernaast, de herrie zal daar ongetwijfeld iets minder zijn maar nog steeds goed hoorbaar.

Appartement Pavlos info

• Wlan internetBeschikbaar