Appartement Paradise

57 reviews over Appartement Paradise

• 2019
    7piet streng11-09-2019

ontspannen strandvakantie

Een rondrit over het eiland leerde ons dat er een groot afvalprobleem is hier, het vuil lag overal in de dorpjes opgestapeld er wordt daar al tijden geen afval opgehaald alleen bij de grote hotels daarom zie je de ratten lopen. Paradise appartementen is een kleinschalig complex 10 appartementen, heeft geen receptie alleen een schoonmaakster voor 6 dagen in de week, een heel klein zwembadje met enkele ligstoelen. supermarktje op 200 meter strand ook, pin 400 meter. Op het strand kun je in de avond heerlijk eten en rustig. In de hoofdstraat is het echt voor de Engelsen en jongeren gewoon een afschuwelijke omgeving. Boottochten rond het eiland zijn mooi heerlijk zwemmen, de schilpaden lijken ons nep in het najaar.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2018
    10Bo18-09-2018

Fantastischs

Wij hebben een top vakantie gehad op Zakynthos! En dat komt mede door ons prettige verblijf in paradise appartements. Wij waren met ze zessen en hadden twee 3 persoons studio’s naast elkaar. De kamers waren prima en schoon! Een keer in de drie dagen werd er schoongemaakt. Buiten in de “tuin” stond ook een grote tafel waar wij vaak met ze zessen aan zaten te ontbijten. De eigenaars zijn super vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst kregen wij het nummer van Maria en we konden haar altijd appen, wanneer nodig. Als we haar om een extra laken voegen lag het een uur later in onze kamer. Het appartementen complex ligt rustig gelegen ook al is het maar 10 min van de strip verwijdert. Wel kan je last hebben van geluid overlast. Vooral in de weken dat wij er zaten zat het appartement vol met jongeren, behalve twee stelletjes. Wij hadden zelf geen last van het geluid overlast, omdat wij zelf ook elke avond uit gingen.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 9Romie van Meer26-07-2018

Aanrader!

Een fantastische vakantie gehad met een verblijf in een van de studio's. De dochter van de eigenaar, Maria ontving ons erg hartelijk waardoor je je meteen thuis voelt. Ze was 24 uur bereikbaar en reageerde altijd snel. De studio werd om de dag grondig schoongemaakt, zelfs de afwas werd voor ons gedaan! Achter het complex ligt een mooi zwembad waar je gratis gebruik van kunt maken. Ook de ligging is ideaal, net buiten de grote drukte van laganas maar met 5 minuten lopen ben je al op het strand en binnen 10 minuten sta je op "de strip". Op de dag van vertrek was het zelfs mogelijk om de gehele dag in de studio te blijven tegen een kleine vergoeding van 20 euro. Met name door de gastvrijheid van Maria en de mooie ligging, zeker een aanrader!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Esp13-07-2018

We zijn heel fijn verwelkomt! De eigenaren zijn een ouder stel en hun dochter helpt mee in de organisatie en de huishouding. Het zijn enorm lieve mensen! Het appartement ernaast is van een familielid waardoor de gasten ook gebruik mogen maken van dat zwembad en het restaurant. Een restaurant om de hoek is ook can een familielid waar de gasten 10% korting krijgen. Erg lekker restaurant met een mooi uitzicht, wij zijn er 4 avonden geweest! Verder worden de kamers om de dag gepoetst en krijg je 3 keer in de week schone handdoeken. Er is geen receptie en toezicht aanwezig wat wij als prettig hebben ervaren, er werd niet op je vingers gekeken en geklaagd over een muziekje die aanstaat of een bal die het zwembad mee in gaat. De eigenaren lieten iedere dag even zijn gezicht zien en zorgden voor een schoon zermbad iedere morgen. Wij hebben een super fijne en chille vakantie gehad! Zou er zo weer naartoe gaan.

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 7Willemijn Henrotte10-01-2018

Goed verzorgd

Nette en schone kamer, vriendelijk en behulpzame gastvrouw. Wel gehorige buren als wij buiten zaten op het balkon. Binnen geen last van.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

10Milou27-07-2017

Super

Net gister terug gekomen van 2 weken Zakynthos en in dit appartement (wij zaten in een studio) verbleven! Echt super de gastvrouw is echt een schatje spreekt goed Engels en is 24 uur per dag bereikbaar voor als er problemen zijn! De schoonmaak was ook super om de dag schonen handdoeken en ook het beddengoed werd regelmatig verwisseld! Ook super fijn dat je gebruik mag maken van het zwembad van het naastgelegen hotel, wel moet je wat drinken kopen! Wij hebben hier echt een super tijd gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7B van der Voort31-03-2014

Super vakantie

Appartement Paradise is een leuke accomodatie met een aardige eigenaresse. De kamers zijn klein, maar meer dan een bed heb je in principe ook niet nodig. Het complex ligt op loopafstand van het strand en het drukke centrum (lees fel verlichte 'kermis' straat met vooral veel engelsen). Doordat het complex net buiten het centrum ligt kun je er zelf voor kiezen om de straat te bezoeken of lekker daarbuiten te blijven.

Gereisd met partner in januari 2014

• 9rianne05-09-2013

dikke pluim!

10 dagen verbleven in een studio. dit is ons zeer goed bevallen. alles op loopafstand ( supermarkt/strand ) geen last van de jongeren gehad de voornamelijk in de hoofdstraat zijn. alleen muziek van buren staat inderdaad wat hard. maar aangezien wij hele dag weg waren ook geen last van gehad. zou dit iedereen aanbevelen!

Gereisd met partner in augustus 2013

• 8m_m_n_groeneweg20-08-2013

Mooi gelegen tussen olijfbomen; Laganas nooit weer

De accommodatie is prachtig gelegen tussen de olijfbomen maar het geluid van het zwembad van de buren kan erg opdringerig zijn. De eigenaren zijn zeer aardige mensen en het strand is vlakbij. Hun zoon heeft een restaurant onder aan de weg naar het strand. Een prettige plek met fijne muziek. Zakynthos is een prachtig eiland met veel natuurschoon maar weinig cultuur. Ideaal om te fietsen (in mei!). Laganas is heel erg toeristisch en absoluut niet authentiek en de vele jongeren die zich op de strip te buiten gaan aan alcohol maakt triest.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 7Pim31-07-2013

Prima appartement maar veel Engelse jongeren

Op basis van goede reviews hieronder en Zoover award geboekt. Appartement is prima (schoon, prima bedden, beperkte maar afdoende huisraad, om de dag schoonmaak) maar ondanks ligging buiten het 'centrum' (denk daarbij aan Salou en Chersonissos toestanden) 's nachts erg rumoerig doordat er praktisch alleen maar groepen Engelse jongeren zaten. Daarnaast ligt het appartement aan de mainstreet waar dag en nacht quads en motoren op een neer scheuren.

We zijn 26 en 31, maar de tijd van Laganas hebben we wel gehad. Ga dus naar bijvoorbeeld naar Argassi of Kalamaki, daar is ook genoeg te doen maar zit je minder tussen de Engelsen. Tenzij je natuurlijk gewoon wilt bakken aan het zwembad en elke dag uitgaat. Verder is Zakynthos een geweldig mooi eiland!

Gereisd met partner in juli 2013

Appartement Paradise info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats