Appartement Palmeras Studios

AppartementWeer vandaag29°18°
Appartement Palmeras Studios
8,9

17 reviews over Appartement Palmeras Studios in het Nederlands

Komen heel graag nog eens terug

Lucy en Kayley
12-5-2018

Heerlijk verblijf, gezellig, vriendelijk personeel. Altijd warm water. Alex(eigenaar) en familie zeer zorgzaam. Neemt echt de tijd voor zijn gasten. Alles lekker fris en schoon iedere dag weer.

Prachtige locatie om tot rust te komen

4-10-2017

De kamers zijn netjes en schoon, wel zijn de kamers verouderd met name de badkamer. De ruimte buiten is perfect, heerlijk terras, zonnebedjes en ook het zwembad ziet er keurig uit. Echt een sfeervol plekje! Om het eiland rond te reizen heb je echt een auto nodig, zakynthos heeft om mooie locaties om te zien. De dorpjes naast Palmeras studio vonden wij niet erg sfeervol zowel Agios sostis al Laganas niet, wel kun je hier goede en gezellige restaurants vinden. Palmeras studio zelf is echt een aanrader, het personeel is erg vriendelijk en werkt hard! Het ontbijt is meer dan prima, mocht je iets te kort komen dat word het direct voor je geregeld. Fijne vakantie!

Heerlijke stek

Anita
8-8-2017

Eenvoudige en verouderde studios maar schoon en de locatie is super. Het kleinschalige complex ligt aan het strand en op loopafstand van restaurantjes, Agios Sostis en de hoofdstraat van Laganas. Daarnaast is de gastvrijheid geweldig. Er wordt alles aan gedaan om het je naar de zin te maken. Ontbijt is prima. Brood met eigen gemaakte marmelade en daarmaast leuze uit diverse variaties ei of yoghurt met muesli/fruit/ honing. Koffie of thee en glaasje jus uit pak. Wij hebben het heerlijk gehad.

We hebben een aantal aanbieders voor Palmeras Studios voor je op een rij gezet:

Plek die je altijd zal blijven boeien en binden.

Joke van Ree
14-7-2017

Palmeras studio's, er is al veel over geschreven maar de ligging pal aan zee is wonderschoon. Hier vind je niet de toerist die veel vermaak er vertier zoekt maar die van rust en ontspanning houden. Wil je meer vertier zoals oudere jeugd dat wensen dat is dat binnen handbereik. Zon,zee,heerlijk zwembad met prachtig uitzicht over zee.

Jonge stelletjes, ouders met kinderen en 60 Plus in een familiaire sfeer.

Ontbijt, een lekkere lunch of een heerlijk bereide avondmaaltijd, het is er allemaal.

S'avonds gezellig nog even een biertje aan de bar en de barman even wat nieuwe Nederlandse woorden leren, de jeugd vermaakt zich wel met hem.

Eigenaar en zijn vrouw geven iedereen een warme ontvangst en zorgen dat je een top vakantie hebt. Veel Nederlanders in het appartement wat maakt dat je snel contact hebt met elkaar en wil je dat niet,!prima zo!

Voor ons zeker een plaats om terug te komen.

Een plek om tot rust te komen!!

Marita de kok
7-7-2017

Ligt super mooi aan het strand.leuke beachbar waar elke ochtend het ontbijt geserveerd word.strand voor de beachbar. Genoeg plaats om te liggen.gratis gebruik mits je wat gebruikt, drankje en of hapje. Je kan lang doorlopen in de zee. Heel rustige ligging. Appartement heeft wel veel trappen van strand naar je studio. Eigenaar Alex en collega yiannis heel vriendelijk. Supermarkt op ongeveer 90 meter. Tegenover supermarkt zit el greco restaurant.goed eten.Agis sotis viel tegen en laganas te druk.we zaten erg moo bij palmeras.tip om exursies te boeken bij lokaal bureau. Veelal Nederlandse reisleiding en kleinschalig. Wij hebben genoten en willen volgend jaar weer! !!

Best place to be op Zakynthos

Peter en Georgette
3-7-2017

Palmeras Studios is een schattig familie appartement met 14 studio’s, een mooie tuin, zwembad, beachbar gelegen aan het strand. Simpel ingericht maar daar kozen we bewust voor want een bed, een schone kamer en een douche meer hebben we niet nodig.

Wat een mooie plekjes hebben we bezocht, de natuur aan de westkant is erg mooi en de bergen heerlijk om met de fiets te beklimmen. Ik heb op mijn tochten weer menig restaurantje ontdekt en samen hebben we genoten van het heerlijke eten.

Om de mooie plekjes te zien heb je wel een auto nodig. Het eiland is 40 km lang en 25 km breed, maar de excursie dwars door jet eiland en met typische bergdorpjes is goed op een dag te doen. Heerlijke bergslingerweggetjes en mooie uitzichten. Zakynthos is erg toeristisch en met Engelsen, Oostblokkers en vele Nederlanders vergelijkbaar met Kos, maat minder Grieks idyllisch.Natuurlijk hebben we de “beroemde” shipwreck gezien, één van de meest gefotografeerde plekken in heel Griekenland.

We hebben de beroemde schildpad in het op loopafstand gelegen haventjegezien, negentig jaar oud is hij en ik had de eer om hem toevallig tegen te komen tijdens het zwemmen in zee.

We hebben een top vakantie gehad, de beachbar en op het strand was het erg gezellig door de niet aflatende inzet en service van eigenaar Alex en Giannis. Wat een top gasten zijn dat! Palmeras Studios is een echte aanrader.

Oude reviews (archief)

Het was geweldig!

horenzienzwijgen
16-9-2016

Het appartement is rustig gelegen aan de rand van Laganas, geen herrie, je voelt je er echt welkom, kleine studio wellicht wat gedateerd maar het bed sliep uitstekend en alles werd goed schoon gemaakt, ontbijt is simpel maar goed met lekker koffie, lunchgerechten zijn ook uitstekend, ligbedjes aan het strand zijn gratis mits je iets afneemt van de beach bar (prijzen zijn goed), het enige wat minder is zijn de vele trappen naar het appartement, wat maakt dat het minder geschikt is voor mensen die slecht ter been zijn. Wifi werkte goed behalve bij slecht weer! Wandeling over het strand door het water naar de hoofdstraat van Laganas alleen bij goed weer goed te doen anders moet je via de weg er naar toe, goed te bewandelen allemaal, goede restaurants zoals Panos, Avanti en noem maar op. De eigenaar en het personeel zijn erg vriendelijk en zorgen ervoor dat je je daar op je gemak voelt!

fantastisch

petra
16-9-2016

de kamers een beetje gedateerd maar prima bedden en keukentje fijn zwembad en elke morgen een prima ontbijt

Geweldig!!

Roos
14-9-2016

Ik zou dit appartement aan iedereen die naar Zakynthos wilt aanraden. Tijdens ons verblijf heb ik geen appartement gezien wat zo'n goede ligging heeft. Alles is aan te lopen via het strand, dus elke dag een strandwandeling.

Het centrum van Laganas bestaat voornamelijk uit een lange straat met clubs/bars/toeristenwinkeltjes. Na een week heb je het uitgaansgebied wel weer gezien, wil je langer dan een week gaan stappen dan zou ik naar Salou of Albufeira gaan omdat dat allemaal veel groter is. Verder waren wij in het hoogseizoen volgens de Grieken, maar was het heel rustig. Het is dus geen stadje waar de stranden propvol liggen (dit stond echter wel op internet)

Aan te raden zijn de Jeep-excursie en de boten excursies. Het is een prachtig groen eiland!

Het appartement is inderdaad wat verouderd, maar je bent elke dag buiten, dus wat geeft het? Wij hebben prima geslapen. Uitstekende service van Alex en Jan.

Nogmaals, een echte aanrader!

Top locatie

Margriet
28-6-2016

De naam Palmeras studio’s bleek te zijn veranderd in Oasis Beach.

Nette ontvangst door de eigenaar. Kamer appartement prima goed. Standaard maar netjes en schoon.

Bed viel ons mee qua matras. Afmeting viel wat tegen 1.40Bx1.80L

Badkamer klein maar is schoon en alles werkt zoals het moet.

Airco kost €5,- per dag. Wifi bereik is overal goed en gratis.

Ontbijten kan van 9u - 12u op het terras van de Beach bar. Mooi uitzicht over strand en zee.

Als ontbijt krijg je thee of koffie, glas jus dorange, bolletje jam. Daarnaast kan je kiezen voor tosti, broodje met ei (in welke vorm dan ook) of griekse yoghurt met vers fruit of muesli.

Correcte en nette bediening.

De zee bevindt zich direct aan het terras van het appartement. Zandstrand met helder schoon water. Geen stenen of grind.

Snorkelen is aan te raden! Op nog geen 150 meter het water in kan je al tussen de schildpadden zwemmen. Een Unieke ervaring.

Strandbedjes zijn voorzien van plastic matras en parasol. Deze zijn gratis als je een drankje en of eten besteld. Alle gerechten worden vers bereid en smaken heerlijk.

Zwembad is ook netjes schoon en voorzien van bedjes en parasol.

De ligging van het appartement is perfect om over het strand langs de zee te lopen naar de restaurants aan Laganas Beach.

Geen overlast van drukke hoofdstraat en of quads,bussen.

Onze reis hebben wij geboekt via reisagente. Wij zijn meer dan tevreden over de complete service.

Onze reis, verblijf, inclusief lang parkeren schiphol, autohuur op het eiland (compleet verzekerd en goedkoper dan ter plaatse huren via touroperator of in de stad zelf) zijn geregeld door reisagente. Via een site kan je je eigen reis volledig inzien en volgen. Via een gemakkelijke betaal link kan je alles in 1 keer betalen. Alles staat in een duidelijk overzicht.

De tickets en vouchers zijn persoonlijk door reisagente bij ons thuis afgeleverd.

Geweldige service en daardoor met vertrouwen, Relax onze vakantie gestart.

We hebben een aantal aanbieders voor Palmeras Studios voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palmeras Studios in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palmeras Studios zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palmeras Studios scoort een 8.85 uit 10 op basis van 17 reviews.