Aparthotel Oscar

Aparthotel Oscar

Aparthotel

We hebben een aantal aanbieders voor Oscar voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Oscar in het Nederlands

eenvoudig maar primahotel

Anja
27-9-2016

Het hotel is prima maar eenvoudig, de kamers zijn basic maar schoon, minimale middelen om te koken, maar daar maken wij geen gebruik van, wij hadden ontbijt bij geboekt en voor de rest van de maaltijden is er genoeg keuze is het centrum van Laganas. Het personeel is zeer vriendelijk, het ontbijt is prima, genoeg keuze en verse producten. Houdt er rekening mee dat er voornamelijk Engelsen verblijven in het hotel, zeker in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in september 2016

Heel goed

Karin
20-6-2016

Mooi complex 2,5 km vanaf het strand. Wel rustig gelegen op ongeveer 50 meter van de dichtstbijzijnde supermarkt. 4x daags een shuttlebus naar het strand (laatste busje om 15.00 uur). Fijn zwembad wat zeer goed wordt onderhouden. Mooie eenvoudige studio. Zeer goede schoonmaak. Vriendelijk ontvangst bij de receptie. Eten in de poolbar kan tot 19.00 uur. Taxi naar het strand kost 6 euro. Mooie 4 dagen gehad hier.

Gereisd alleenreizend in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aparthotel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Oscar in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Oscar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.