Appartement Natalie

26 reviews over Appartement Natalie in het Nederlands

Perfect!

D. van Haren
29-4-2011

net buiten het drukke centrum, op loopafstand (5 min.). Mooie appartementen, airco werkt perfect, dicht bij strand. Een aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2010

goede ligging, schoon, goed zwembad

pris
4-7-2010

8 dgse vakantie geboekt naar Hotel Nalali (heet hotel maar het zijn alleen appartementen voor zover ik weet).ik was daar met een vriendin.modern ingericht appartement met lekker balkon (vraag naar kamer met zeezicht!) in de zon.Vriendelijke eigenaar,elke dag goede schoonmaak, nette mensen.Ligging perfect bij het strand.dichtbij rustigere tavernes aan zee en aan de overkant een supermarktje met vriendelijke eig. Heerlijk zwembad.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 04 2010 13:44:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fijne plek zonder poespas

Susan
27-8-2009

15 dagen op Zakynthos was zonder de vriendschappen die we gesloten hebben misschien wat lang. Het strand is geweldig, vooral de gratis faciliteiten bij Bar/Restaurant Horizon, aan het einde van het lange strand. Het uitgaan heb je na 3x wel gezien, de mensen (engelsen) blijven je verbazen. Apt. 108 is een prima plek om te mogen verblijven, het is een groot ruim apt, waar het door de schaduw van de bomen aan de zwembadzijde overdag redelijk koel blijft. Alleen in de avond staat de zon aan de voorzijde op het apt, maar door de constante wind (raam open) was dit goed te doen. Supermarkt aan de overkant van de straat is goed te doen, iedere ochtend verse broodjes. Schoonmaak is prima, klein fooitje doet het altijd goed! Olympia doet haar werk geweldig! Apt. beheerder hebben we niet nodig gehad, geen drankjes aan de bar gedaan, alleen klein praatje gemaakt met Dennis, de oude eigenaar. De hele dag/nacht mensen rond het apt complex, maar toch ook rust. Fijne plek vlak aan zee! leuk.

Gereisd Met partner in augustus 2009

Vakanties.nl

Voor een keer heen maar voor ons niet meer

Mitchel Vos
4-8-2009

Toen we de eerste dag aan kwamen schrokken we best, het viel allemaal een beetje tegen. Bijv. in de reisgids stond dat we een bad er bij hadden en die was er niet we kregen een badkamer van 2 bij 2 met een douche die je met je hand moet vast houden en een slecht afgewerkte kit laag. De gordijnen waren ook niet schoon. Er was ook geen eet tafeltje binnen voor als je even wilt ontbijten. Voor de rest hadden we veel kasten en het was best een grote kamer. De ligging was goed direct voor het strand en 100 meter van het centrum. Het strand was rommelig. Het centrum was 1 lange straat vol met uitgaansgelegenheden en waar veel Engelse jongeren lopen. Een aanrader is wel om een waterfiets te huren je kan de schildpadden zien.Als je nog lekker wilt eten is Tasos echt een aanrader hij licht aan het strand einde van de lange straat. Al met al viel het wel tegen maar we hebben ons wel vermaakt maar 1 week is wel genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk appartement.

Fam. A.M. Schroeder
25-7-2009

App. is volgens de zeer vriendelijke zoon (Petros) van de eigenaar aan een opknapbeurt toe. Simpel keukentje, dus veel uiteten gaan is beter dan zelf kokkerellen. Ontbijtje maken kan nog wel. Douche /toilet simpel mag wel een opknapbeurt krijgen. Douchekop zelf vasthouden tijdens het douchen is niet handig. Bedden. kast en kaptafeltje zeer eenvoudig, matras redelijk maar mogen ook wel vervangen worden. Balkon app 201 en 202 zeer ruim, overige balkonnetjes 2 m2. Zwembad en bedjes netjes, gaat tussen 18:00 en 19:00 uur dicht, jammer. Klein barretje bij zwembad, wel drinken maar geen snack. Ligging perfect 50 m van Laganas Beach en 250 meter vanaf de mainstreet waar alles voor de hoofdzakelijk Engelse jongelui genoeg vertier en barretjes zijn. Perfect eiland om met de auto (1 week voldoende) rond te toeren en de vele mooie baaitjes te bezichtigen. Strand (zand) loopt zeer langzaam af, ideaal voor de kleintjes. Er zijn nagenoeg geen golven. Al met al toch goed bevallen.

beslist geen 3-sterren

H Nijboer
9-7-2009

ga niet uit van de foto's! Op de site van touroperator is o.a. de ruime kamer met tafel niet een appartement maar een receptieruimte die niet in gebruik is. geen parasols bij zwembad aan drukke weg/kruising van andere vakantiegangers begrepen dat benedenkamers zeer klein zijn met weinig uitzicht. laganas: zuipfeest voor Engelse jeugd op scheurende quads met opkomst van Russen en Bulgaren in App. Natali veel scandinaviërs en tsjechen beheerder spreekt slecht engels of andere taal en begrijpt dus alles maar matig, doet niets om sfeer te verbeteren rond zwembad en bar. Bijzonder vriendelijke zoon van de eigenaar: zeer hulpvaardig! Prijs/kwaliteitverhouding: matig, wij hebben veel betere accommodaties gehad tegen betere prijs. Wij zijn in Natali geplaatst door overboeking van app. Helena (we hebben begrepen dat daar -Helena in Agios Sostis- veel overboekingen waren, dus pas op!

Gereisd Met partner in juni 2009

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Natalie in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Natalie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.