Appartement Natalie

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag29°17°
Appartement Natalie

26 reviews over Appartement Natalie in het Nederlands

Mooi complex met vriendelijke eigenaren

bianca
22-7-2014

Heerlijk genoten van onze vakantie in appartementen natalie, vriendelijke ontvangst en personeel stond altijd voor je klaar en vroegen regelmatig of alles naar wens was. Dagelijks gegeten bij de buren Pierros. Top restaurantje met een vriendelijke nederlands sprekende ober.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch gelegen appartement

J.Mandos
2-6-2014

Rustig gelegen appartement vlakbij het strand,mooi zwembad met gratis ligbedden en parasols.Barretje om wat te eten en te drinken...Zeer vriendelijke eigenaar die bereid is met alles te helpen.Elke dag schoonmaak,wel met de Franse slag,douche is een handdouche,het enige minpuntje.Diverse leuke eettentjes in de buurt,op loopafstand van de hoofdstraat en barstreet,maar je hebt er geen last van,ideaal voor iedereen dus...

Gereisd Met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gemiddeld appartement

Henk
24-5-2014

Het complex is zeer gunstig gelegen, vlak bij zee en de hoofdstraat van Laganas.

De bedden zijn prima, ook wordt er elke dag schoon gemaakt. Wel met de Franse slag, maar goed. Het ontbijt is zeer karig, de beloofde croissantjes hebben wij maar een paar keer gehad. De douchekop moet je zelf vast houden, dat is echt niet meer van deze tijd.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en staan voor je klaar.

Gereisd Met partner in mei 2014

Heerlijke tijd gehad in Natali

RenateP1987
4-9-2013

Algemene indruk erg goed van Natali! Mooie kamers met allemaal een balkon. Wij troffen het erg doordat wij een extra groot balkon hadden met zeezicht. Het hotel ligt op een mooie afstand van de barstreet, wat veel scheelt qua geluid etc. Toch is het maar 5 min lopen en je staat midden in de barstreet. Het strand is echt maar 30 sec lopen!! Elke dag keurige schoonmaak en zeer aardige eigenaar!

Gereisd Met partner in juli 2013

Perfecte vakantie! Uitstekend Appartement!

Hdm
4-9-2013

Natali is echt een perfect complex! Ziet er allemaal gelikt uit, zwembad is super schoon en alles erom heen zoals ligbedden, bar en zitjes zien er strak uit. Het appertement met schitterend uitzicht op zee was helemaal goed en compleet. Zeer ruim, schoon en goed onderhouden. Elke dag werd het appartement helemaal schoongemaakt en werd zelfs onze afwas gedaan. Handoeken worden om de twee dagen vervangen wat prima was.

Ligging kan ook niet beter! Aan het heerlijke strand met veel mooie strandtenten en 5 minuten lopen van het centrum.

Perfecte vakantie met touroperator en uitstekende accommodatie Natali!

Gereisd Met partner in augustus 2013

Mooi appartement!

Jose
6-8-2013

Dit appartement ligt vlakbij het strand. Wij hadden een vanaf ons balkon uitzicht op zee. Het appartement is voorzien van alle benodigdheden inclusief een klein keukentje met koelkast, waterkoker en kookplaat. Er werd iedere dag netjes schoongemaakt en we kregen drie keer in de week schone handdoeken. Het personeel was vriendelijk, vooral Petros. Hij is zeer sympathiek en hielp ons met al onze vragen, hij heeft ons veel geholpen en mooie plekjes aangeraden op het eiland. Het appartementencomplex is voorzien van een mooi zwembad met comfortabele ligbedjes.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel!

Sanne
3-7-2013

Heel goed hotel vlakbij het strand. Vriendelijk personeel die je wil helpen. Elke dag word ontbijt op je kamer gebracht. Ligt 5 min lopen van de hoofdstraat af. Dus prima locatie en zeker de moeite waard!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

zon (strand) of ontdekkings vakantie

Aad Schoenmakers
5-6-2013

Heerlijk appartement en goede horeca in de buurt. WIl je goedkoop ga dan de straat voor het appartement uit (10 min lopen) en vraag naar de aanbieding (11,90 voor en hoofd gerecht). Wil je wat duurder en een avondje uit ga naar Pierros (voor het appartementecomplex direct naar rechts) om de hoek en 1 min lopen.

Gereisd Met partner in Sat Jun 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig!

José
1-7-2012

App op 3de verdieping met zeezicht, was super! Ruim voor 2 personen en alles leek nieuw, was netjes en schoon! Yani de conciërge was super aardig en wil je graag helpen. Net ver genoeg van de barstreet en op 3 minuten lopen van het strand en leuke restaurantjes aan zee. Zakynthos stad is op de fiets goed te bereiken (10km). Verder zitten er schildpadden in de bay. Van mei t/m juli zeker te spotten. Wij hebben genoten en zou het zeker aanraden!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Geweldig! Nog steeds heimwee.

Suzanne P.
1-6-2012

Ik ben ongelofelijk enthousiast over Natali. Ben er in 2010 en 2011 geweest en ik moest moeite doen om dit jaar niet terug te gaan. De ligging is geweldig, 1 min lopen van het strand, minuut of 8 lopen naar het centrum. Het strand en de zee zijn heerlijk. Het strand bij het hotel is smal, maar fijn (en rustiger dan aan de andere kant van de baai). Restaurants aan het strand met mooi uitzicht. Druk uitgaanscentrum met restaurants, bars en clubs.

Appartement heel mooi, ruim en schoon. De zoon van de eigenaar is in 2010 begonnen alles op te knappen, mét resultaat! (zie foto's). De beoordelingen uit 2009 kloppen dus niet meer. Uitzicht op zwembad en zee is super. De foto's spreken voor zich. Supermarktje tegenover, aardige eigenaar. Positieve verrassing: onze ontbijtbordjes werden afgewassen door de schoonmaakster.

Zakynthos is een mooi eiland. Laganas is een uitgaansplaats, maar daar heb je bij hotel Natali geen last van. Toch zit je met een paar minuten lopen in de drukte.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Natalie in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Natalie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.