Appartement Natalie

Meer appartementinfo

28 reviews over Appartement Natalie

• 6Tamara06-10-2019

Leuk maar vieze badkamer

Leuk gezellig hotel. Goede bedden. Normaal ontbijt. Kamers werden dagelijks gedweild. 2x per week schoon beddengoed. Elke dag schone handdoeken. Minpunt is dat de badkamer wel gedweild wordt maar de muren leken ons al weken niet schoongemaakt. Alle muren hadden strepen druppels en vegen. De wastafel is de hele week niet schoongemaakt. Op het toiletresevoir lag bij aankomst een donkere haar en die heeft er de hele week gelegen. Leuk hotel maar vieze badkamer.

• 2018
    8sonja06-11-2018

we zouden zo weer gaan prijs kwaliteit is goed

Een klein hotel wat helemaal vernieuwd is . De kamers waren netjes en schoon. De bedden lagen heerlijk. Als je aan de straat kant slaapt, wordt je morgens wakker van het verkeer. Van de strip heb je weinig last. Een minpuntje was de badkamer ,de douche kop moet je vast houden met douchen. Wel was de badkamer schoon.Ontbijt was simpel elke dag verse croissantjes en gewoon brood en de mogelijkheid voor toast. Om het zwembad genoeg bedden om op te liggen

• 2017
    8Pieter31-07-2017

Een heerlijke vakantie in een prima hotel

Een prima hotel, prijskwaliteit zeer goed! Zeer vriendelijk personeel, vooral Alma van de poolbar is een echte Topper. Dichtbij het heerlijke strand met tal van prima eetgelegenheden.

Met oudere kinderen

• Oude reviews

8natasjam27-08-2015

Top vakantie!

app nathalie ziet er netjes en verzorgd uit. Bij aankomst stond de eigenaar ons op te wachten welke erg vriendelijk is. Zo ook de rest van het personeel. Wij hadden een kamer aan de drukke straatkant, het kan daardoor s'nachts wat lawaaiig zijn. Maar wij vonden het s''avonds wel wat hebben als we op ons balkon zaten.

Het app is prima en netjes ingericht met een voor griekse begrippen nette badkamer met bad/douche. Het keukentje is klein met 2 pitjes en niet erg veel bestek en andere benodigheden om te koken. Het zwembad is niet erg groot maar prima om in af te koelen eromheen zijn ligbedden met parasols.

Het strand is 30 meter verderop en is erg gezellig met al zijn restaurantjes. De ligbedjes en de parasols zijn gratis mits je een drankje besteld!

Al met al hebben wij een top vakantie gehad in Natalie en komen wij zeker nog eens terug naar zakynthos!

• 9Maureen28-07-2015

Top!

Accommodatie ziet er van de buitenkant mooi en modern uit. Kamers zijn schoon en mooi ingericht. Je hebt een kleine keukenblok, badkamer en een goed bed. Kamers werden elke dag schoongemaakt, hierbij kreeg je ook vaak schone handdoeken dit was niet altijd het geval. Bed werd ook twee keer in de week verschoond. Wij hadden een kamer aan de drukke weg, hier weinig last van gehad. De eigenaren zijn erg vriendelijk en willen je bij alles graag helpen. Eten bij de poolbar was lekker, wel wat prijzig. Voldoende ligbedjes bij het zwembad, waar je heerlijk kon liggen. De accommodatie ligt op loopafstand van het strand, dit is zeker een pluspunt. Restaurants aan het strand waren allemaal erg goed en je hebt er heerlijk eten. Zakynthos zelf is een prachtig eiland. Wij hebben een top vakantie gehad en willen zeker nog een keer terug!

• 7Anne27-05-2015

Perfecte locatie, beetje lawaaierig

Super locatie, erg dicht bij het strand. Veel samenwerking met het naastgelegen hotel Pierros, dat eigenlijk veel gezelliger was (griekse avond bv en leuk personeel). We hebben bij ons appartement alleen geslapen, geen gebruik gemaakt van het zwembad ed. We hadden een plek aan de voorzijde, waardoor we veel last hadden van lawaai van de weg. Stappende mensen die terug naar huis liepen, of vrachtwagens die erg vroeg langsrijden, maakten ons de eerste paar nachten wakker. Het went uiteindelijk, maar dit was niet ideaal. We hadden de kamer recht tegenover een kruispunt, pech.

Verder erg netjes, veel schoongemaakt. Genoeg ruimte. De veren waren wel door de bedden heen te voelen, maar dat ben ik persoonlijk wel gewend van Griekenland.

Het ontbijt had ik achteraf niet gedaan. Erg karig en zoet, soort ranja, cakjes, een eitje. We haalden vaak zelf nog wat extra's te eten. Zie net terug dat het toch 50 euro ongeveer extra was, dat was het niet waard.

Al met al wel een top locatie!

Met vrienden

• 9Gosse02-10-2014

Keurig appartement op een mooie lokatie

Natalie is een keurig complex op enkele meters van het strand. Het strand van Laganas is alleen niet het mooiste van Zakynthos. De rustige ligging van het zwembad maakt dan weer veel goed. Inrichting van het complex en de appartementen was prima (de 400 serie lijkt recent vernieuwd te zijn)

• 9Astrid20-09-2014

Heel vriendelijk personeel.

Een heel fijne accommodatie, goed onderhouden en schoon.

• 4Fam van Lohuizen24-08-2014

geen aanrader

kamers niet altijd even schoon, erg veel geluidsoverlast van Engelse/Russische jongeren Natali ligt aan drukke doorgangsweg naar Laganas centrum waar alle disco's liggen

Met oudere kinderen

• 9judithkrabben22-08-2014

Prima hotel.

Wij kregen elke dag schone handdoeken, het bed werd om de twee dagen verschoond. Verder ook een heel netjes appartement. Ontbijt was niet zo bijzonder. Dichtbij gelegen strand en eettentjes genoeg. 'S nachts af en toe wat lawaai van jongeren uit een ander dichtbij gelegen appartement, maar als je de deuren en ramen dicht houdt, hoor je dit nauwelijks.

Met vrienden

12 tips over Appartement Natalie

• J.Mandos, 02-06-2014

Restaurant Blue Sea...griekse muziek,het enige in de buurt met griekse muziek en heerlijk grieks eten. Huur een autootje voor 3 dagen..kun je het hele eiland zien...prachtige baaien en bergdorpjes die je anders niet ziet!en doe vooral niet mee aan het schildpadden spotten,je ziet ze sowieso wel verschijnen in Laganas en het haventje van Agios Sostis

• Hdm, 04-09-2013
    • Boottocht met zwemmen en schildpadden spotten
    • Restaurant Balsamico ( een van de weinige niet griekse tenten maar stijlvolle Italiaan!)
    • Zakynthos stad is leuk om te bezoeken maar zeker geen must see!

• RenateP1987, 04-09-2013

Absoluut een scooter huren om het eiland te verkennen, het is klein maar prachtig! Begin juli zijn de schildpadden er en dat is ook echt bijzonder om mee te maken.

3 vragen over Appartement Natalie

• Lisanne, 19-01-2015

verschil in studio's

Weet iemand wat het verschil tussen de studio's? Kijk je bij het voordeeltarief bijvoorbeeld uit op een muur, of is dat iets minder?

• Albertina, 22-07-2014

Auto huren

Hallo , wij gaan de eerste week van september naar app. Natali. Heeft iemand tips voor het huren van een auto??

judithkrabben, 22-08-2014

Hoi,

Wij hebben een auto gehuurd bij motorclub in de barstreet. We kregen een Volkswagen up, prima auto!!! Kosten de rond de vijftig euro voor een dag. En voor een paar euro erbij heb je ook geen eigen risico. Veel plezier.

• addie van de beek, 13-12-2013

Wie weet dit?

Liggen de Appartementen Natali vlakbij de plaats Laganas?? Kun je er zo heen wandelen.

Hermien, 29-12-2013

Je loopt zo rechtsaf het strand op,je bent in Laganas!! Perfecte plek!

addie van de beek, 29-12-2013

Hartelijk dank Hermien. Fijn om antwoord te ontvangen!!

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken