Appartement Natalie

7 reviews over Appartement Natalie in het Nederlands

Perfecte locatie, beetje lawaaierig

Anne
27-5-2015

Super locatie, erg dicht bij het strand. Veel samenwerking met het naastgelegen hotel Pierros, dat eigenlijk veel gezelliger was (griekse avond bv en leuk personeel). We hebben bij ons appartement alleen geslapen, geen gebruik gemaakt van het zwembad ed. We hadden een plek aan de voorzijde, waardoor we veel last hadden van lawaai van de weg. Stappende mensen die terug naar huis liepen, of vrachtwagens die erg vroeg langsrijden, maakten ons de eerste paar nachten wakker. Het went uiteindelijk, maar dit was niet ideaal. We hadden de kamer recht tegenover een kruispunt, pech.

Verder erg netjes, veel schoongemaakt. Genoeg ruimte. De veren waren wel door de bedden heen te voelen, maar dat ben ik persoonlijk wel gewend van Griekenland.

Het ontbijt had ik achteraf niet gedaan. Erg karig en zoet, soort ranja, cakjes, een eitje. We haalden vaak zelf nog wat extra's te eten. Zie net terug dat het toch 50 euro ongeveer extra was, dat was het niet waard.

Al met al wel een top locatie!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Prima hotel.

judithkrabben
22-8-2014

Wij kregen elke dag schone handdoeken, het bed werd om de twee dagen verschoond. Verder ook een heel netjes appartement. Ontbijt was niet zo bijzonder. Dichtbij gelegen strand en eettentjes genoeg. 'S nachts af en toe wat lawaai van jongeren uit een ander dichtbij gelegen appartement, maar als je de deuren en ramen dicht houdt, hoor je dit nauwelijks.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Mooi complex met vriendelijke eigenaren

bianca
22-7-2014

Heerlijk genoten van onze vakantie in appartementen natalie, vriendelijke ontvangst en personeel stond altijd voor je klaar en vroegen regelmatig of alles naar wens was. Dagelijks gegeten bij de buren Pierros. Top restaurantje met een vriendelijke nederlands sprekende ober.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 14 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel!

Sanne
3-7-2013

Heel goed hotel vlakbij het strand. Vriendelijk personeel die je wil helpen. Elke dag word ontbijt op je kamer gebracht. Ligt 5 min lopen van de hoofdstraat af. Dus prima locatie en zeker de moeite waard!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

Geweldig!

José
1-7-2012

App op 3de verdieping met zeezicht, was super! Ruim voor 2 personen en alles leek nieuw, was netjes en schoon! Yani de conciërge was super aardig en wil je graag helpen. Net ver genoeg van de barstreet en op 3 minuten lopen van het strand en leuke restaurantjes aan zee. Zakynthos stad is op de fiets goed te bereiken (10km). Verder zitten er schildpadden in de bay. Van mei t/m juli zeker te spotten. Wij hebben genoten en zou het zeker aanraden!

Gereisd Met vrienden in juni 2012

Geweldig! Nog steeds heimwee.

Suzanne P.
1-6-2012

Ik ben ongelofelijk enthousiast over Natali. Ben er in 2010 en 2011 geweest en ik moest moeite doen om dit jaar niet terug te gaan. De ligging is geweldig, 1 min lopen van het strand, minuut of 8 lopen naar het centrum. Het strand en de zee zijn heerlijk. Het strand bij het hotel is smal, maar fijn (en rustiger dan aan de andere kant van de baai). Restaurants aan het strand met mooi uitzicht. Druk uitgaanscentrum met restaurants, bars en clubs.

Appartement heel mooi, ruim en schoon. De zoon van de eigenaar is in 2010 begonnen alles op te knappen, mét resultaat! (zie foto's). De beoordelingen uit 2009 kloppen dus niet meer. Uitzicht op zwembad en zee is super. De foto's spreken voor zich. Supermarktje tegenover, aardige eigenaar. Positieve verrassing: onze ontbijtbordjes werden afgewassen door de schoonmaakster.

Zakynthos is een mooi eiland. Laganas is een uitgaansplaats, maar daar heb je bij hotel Natali geen last van. Toch zit je met een paar minuten lopen in de drukte.

Gereisd Met vrienden in januari 2010

goede ligging, schoon, goed zwembad

pris
4-7-2010

8 dgse vakantie geboekt naar Hotel Nalali (heet hotel maar het zijn alleen appartementen voor zover ik weet).ik was daar met een vriendin.modern ingericht appartement met lekker balkon (vraag naar kamer met zeezicht!) in de zon.Vriendelijke eigenaar,elke dag goede schoonmaak, nette mensen.Ligging perfect bij het strand.dichtbij rustigere tavernes aan zee en aan de overkant een supermarktje met vriendelijke eig. Heerlijk zwembad.

Gereisd Met vrienden in Sun Jul 04 2010 13:44:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Natalie in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Natalie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.