Appartement Natalie

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag28°19°
Appartement Natalie

4 reviews over Appartement Natalie in het Nederlands

Een heerlijke vakantie in een prima hotel

Pieter
31-7-2017

Een prima hotel, prijskwaliteit zeer goed! Zeer vriendelijk personeel, vooral Alma van de poolbar is een echte Topper. Dichtbij het heerlijke strand met tal van prima eetgelegenheden.

geen aanrader

Fam van Lohuizen
24-8-2014

kamers niet altijd even schoon, erg veel geluidsoverlast van Engelse/Russische jongeren Natali ligt aan drukke doorgangsweg naar Laganas centrum waar alle disco's liggen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Voor een keer heen maar voor ons niet meer

Mitchel Vos
4-8-2009

Toen we de eerste dag aan kwamen schrokken we best, het viel allemaal een beetje tegen. Bijv. in de reisgids stond dat we een bad er bij hadden en die was er niet we kregen een badkamer van 2 bij 2 met een douche die je met je hand moet vast houden en een slecht afgewerkte kit laag. De gordijnen waren ook niet schoon. Er was ook geen eet tafeltje binnen voor als je even wilt ontbijten. Voor de rest hadden we veel kasten en het was best een grote kamer. De ligging was goed direct voor het strand en 100 meter van het centrum. Het strand was rommelig. Het centrum was 1 lange straat vol met uitgaansgelegenheden en waar veel Engelse jongeren lopen. Een aanrader is wel om een waterfiets te huren je kan de schildpadden zien.Als je nog lekker wilt eten is Tasos echt een aanrader hij licht aan het strand einde van de lange straat. Al met al viel het wel tegen maar we hebben ons wel vermaakt maar 1 week is wel genoeg.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk appartement.

Fam. A.M. Schroeder
25-7-2009

App. is volgens de zeer vriendelijke zoon (Petros) van de eigenaar aan een opknapbeurt toe. Simpel keukentje, dus veel uiteten gaan is beter dan zelf kokkerellen. Ontbijtje maken kan nog wel. Douche /toilet simpel mag wel een opknapbeurt krijgen. Douchekop zelf vasthouden tijdens het douchen is niet handig. Bedden. kast en kaptafeltje zeer eenvoudig, matras redelijk maar mogen ook wel vervangen worden. Balkon app 201 en 202 zeer ruim, overige balkonnetjes 2 m2. Zwembad en bedjes netjes, gaat tussen 18:00 en 19:00 uur dicht, jammer. Klein barretje bij zwembad, wel drinken maar geen snack. Ligging perfect 50 m van Laganas Beach en 250 meter vanaf de mainstreet waar alles voor de hoofdzakelijk Engelse jongelui genoeg vertier en barretjes zijn. Perfect eiland om met de auto (1 week voldoende) rond te toeren en de vele mooie baaitjes te bezichtigen. Strand (zand) loopt zeer langzaam af, ideaal voor de kleintjes. Er zijn nagenoeg geen golven. Al met al toch goed bevallen.

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Natalie in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Natalie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.