Appartement Natalie

Appartement
Hotel aan zee, Kleine hotelsWeer vandaag36°21°
Appartement Natalie

26 reviews over Appartement Natalie in het Nederlands

we zouden zo weer gaan prijs kwaliteit is goed

sonja
6-11-2018

Een klein hotel wat helemaal vernieuwd is . De kamers waren netjes en schoon. De bedden lagen heerlijk. Als je aan de straat kant slaapt, wordt je morgens wakker van het verkeer. Van de strip heb je weinig last. Een minpuntje was de badkamer ,de douche kop moet je vast houden met douchen. Wel was de badkamer schoon.Ontbijt was simpel elke dag verse croissantjes en gewoon brood en de mogelijkheid voor toast. Om het zwembad genoeg bedden om op te liggen

Gereisd Met partner in september 2018

Een heerlijke vakantie in een prima hotel

Pieter
31-7-2017

Een prima hotel, prijskwaliteit zeer goed! Zeer vriendelijk personeel, vooral Alma van de poolbar is een echte Topper. Dichtbij het heerlijke strand met tal van prima eetgelegenheden.

Top vakantie!

natasjam
27-8-2015

app nathalie ziet er netjes en verzorgd uit. Bij aankomst stond de eigenaar ons op te wachten welke erg vriendelijk is. Zo ook de rest van het personeel. Wij hadden een kamer aan de drukke straatkant, het kan daardoor s'nachts wat lawaaiig zijn. Maar wij vonden het s''avonds wel wat hebben als we op ons balkon zaten.

Het app is prima en netjes ingericht met een voor griekse begrippen nette badkamer met bad/douche. Het keukentje is klein met 2 pitjes en niet erg veel bestek en andere benodigheden om te koken. Het zwembad is niet erg groot maar prima om in af te koelen eromheen zijn ligbedden met parasols.

Het strand is 30 meter verderop en is erg gezellig met al zijn restaurantjes. De ligbedjes en de parasols zijn gratis mits je een drankje besteld!

Al met al hebben wij een top vakantie gehad in Natalie en komen wij zeker nog eens terug naar zakynthos!

Gereisd Met partner in augustus 2015

Top!

Maureen
28-7-2015

Accommodatie ziet er van de buitenkant mooi en modern uit. Kamers zijn schoon en mooi ingericht. Je hebt een kleine keukenblok, badkamer en een goed bed. Kamers werden elke dag schoongemaakt, hierbij kreeg je ook vaak schone handdoeken dit was niet altijd het geval. Bed werd ook twee keer in de week verschoond. Wij hadden een kamer aan de drukke weg, hier weinig last van gehad. De eigenaren zijn erg vriendelijk en willen je bij alles graag helpen. Eten bij de poolbar was lekker, wel wat prijzig. Voldoende ligbedjes bij het zwembad, waar je heerlijk kon liggen. De accommodatie ligt op loopafstand van het strand, dit is zeker een pluspunt. Restaurants aan het strand waren allemaal erg goed en je hebt er heerlijk eten. Zakynthos zelf is een prachtig eiland. Wij hebben een top vakantie gehad en willen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in juli 2015

Perfecte locatie, beetje lawaaierig

Anne
27-5-2015

Super locatie, erg dicht bij het strand. Veel samenwerking met het naastgelegen hotel Pierros, dat eigenlijk veel gezelliger was (griekse avond bv en leuk personeel). We hebben bij ons appartement alleen geslapen, geen gebruik gemaakt van het zwembad ed. We hadden een plek aan de voorzijde, waardoor we veel last hadden van lawaai van de weg. Stappende mensen die terug naar huis liepen, of vrachtwagens die erg vroeg langsrijden, maakten ons de eerste paar nachten wakker. Het went uiteindelijk, maar dit was niet ideaal. We hadden de kamer recht tegenover een kruispunt, pech.

Verder erg netjes, veel schoongemaakt. Genoeg ruimte. De veren waren wel door de bedden heen te voelen, maar dat ben ik persoonlijk wel gewend van Griekenland.

Het ontbijt had ik achteraf niet gedaan. Erg karig en zoet, soort ranja, cakjes, een eitje. We haalden vaak zelf nog wat extra's te eten. Zie net terug dat het toch 50 euro ongeveer extra was, dat was het niet waard.

Al met al wel een top locatie!

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Keurig appartement op een mooie lokatie

Gosse
2-10-2014

Natalie is een keurig complex op enkele meters van het strand. Het strand van Laganas is alleen niet het mooiste van Zakynthos. De rustige ligging van het zwembad maakt dan weer veel goed. Inrichting van het complex en de appartementen was prima (de 400 serie lijkt recent vernieuwd te zijn)

Gereisd Met partner in september 2014

Heel vriendelijk personeel.

Astrid
20-9-2014

Een heel fijne accommodatie, goed onderhouden en schoon.

Gereisd Met partner in september 2014

geen aanrader

Fam van Lohuizen
24-8-2014

kamers niet altijd even schoon, erg veel geluidsoverlast van Engelse/Russische jongeren Natali ligt aan drukke doorgangsweg naar Laganas centrum waar alle disco's liggen

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

Prima hotel.

judithkrabben
22-8-2014

Wij kregen elke dag schone handdoeken, het bed werd om de twee dagen verschoond. Verder ook een heel netjes appartement. Ontbijt was niet zo bijzonder. Dichtbij gelegen strand en eettentjes genoeg. 'S nachts af en toe wat lawaai van jongeren uit een ander dichtbij gelegen appartement, maar als je de deuren en ramen dicht houdt, hoor je dit nauwelijks.

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Mooi complex + prima ligging

Addie van de Beek
14-8-2014

Erg genoten van onze vakantie in appartementen Nathalie. Erg vriendelijke eigenaar die je overal mee wil helpen. ZEER goede schoonmaak elke dag en ze doet ook nog de vaat afwassen!! Prima zwembad met ligstoelen en parasols. Ontbijt inderdaad wat karig. Ook wel wat gehorig maar dat heb je altijd met appartementen en als het vakantie is. Dus daaraan niet storen! Zeer gunstig gelegen vlak bij de Zee en naar de hoofdstraat in Laganas.

Deze appartementen zeker aan te bevelen.

Gereisd Met partner in juli 2014

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald

• WatersportDuiken
  • BuitensportenFietsen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Natalie in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Natalie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.