Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag19°9°
7,2

Omschrijving
Direct aan het strand van Laganas ligt Hotel Mediterranean Beach Resort op Zakynthos. Er is een zwembad, kinderzwembad en sauna. Het ontbijt is prima, alles is schoon en het personeel verleent goede service. ‘s Avonds eten is vooral gezellig in het centrum van Laganas. Maak een excursie naar Navagio beach, de blue caves of de caretta schildpadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Beach Resort voor je op een rij gezet:

71 reviews over Hotel Mediterranean Beach Resort in het Nederlands

Goed Hotel, mooie kamers, goed ontbijt

Luc en Mieke
14-9-2011

Min puntje: op de zwembad-ligbedden werden voor 7 uur al handdoeken gelegd.

Op het strand moet je voor de bedden betalen.

Geen Wifi en dat voor een 5 sterren hotel.

Eetzaal 's avonds niet gezellig. 's avonds ook niet veel te doen in hotel saai.

80 % van de gasten waren Oostblokkers.

Naast het hotel is een leuke strandtent Havana daar kan je heerlijk lounge en een lekker drankje drinken. en er is Wifi.

Zodra je het hotel uit loopt heb je leuke eettentjes. De Mainstreet is leuk voor jonge mensen die graag goed willen stappen. engels publiek

Op het strand kan je heel goed eten bij Tasos een aanrader.

Auto's overal te huur, in 2 dagen heb je het eiland gezien leuk om te doen.

Een boottocht is ook erg leuk vooral in het na seizoen, minder druk.

In het haventje heb je kans 's morgens rond 10 uur schildpadden te zien, tussen de bootjes. Een motorbootje huren is ook altijd erg leuk je kan dan om schildpad eiland varen. Strand wordt steeds minder richting Mainstreet. [erg vies]

Gereisd met partner in augustus 2011

voor herhaling vatbaar

anneke77
9-12-2010

Wij waren in het hotel tijdens de maand september, minder druk en héél vriendelijk personeel gezellig genieten aant zwembad, vakantiemaanden zou ik niet aanraden wegens veel te druk. Liever voor of na het seizoen. Wij hadden nog een 30gr tijdens de dag, dus aangenaam.

Scooter huren doe je bij YIOULIOS rentals vlak voor het hotel goeie prijs, zijn daar ook paar keer langs geweest om iets te drinken aangenaam en goeie service.Onze laatste avond nog verbroederd met de baas en vriendin van YIOULIOS en een koppel nederlanders voor herhaling vatbaar. groetjes Marina

Gereisd met partner in januari 2010

geen 5 sterren waard

a w
13-9-2010

goed hotel

eten zeker geen 5 sterren waard !

wel vriendelijk personeel

Gereisd met vrienden in september 2010

net en klantvriendelijk hotel

Jan meems
10-9-2010

Prima hotel dicht bij het aflopende zandstrand,zeer vriendelijk personeel nette kamers en iedere dag een goed ontbijt en een lekkere avondbuffet.Waren aan het einde van de vacanties was wel pretig niet zo druk en hadden geen problemen met de strand bedjes en de bedjes bij het zwembad.het was voor ons het geld wel waard.

Gereisd met partner in augustus 2010

In één woord: GEWELDIG...!!!

Jacqueline Bijl
12-8-2010

Een echte aanrader dit hotel!!

Fantastische ligging, mooie grote kamers (en erg schoon) en erg knus opgesteld (kamers lijken net huisjes).

Het strand is fantastisch, helemaal niet smerig, en de zee loopt heel langzaam af waardoor het heel geschikt is voor kleine kinderen.

Het ontbijt is helemaal geweldig zoveel keus dat er is (vers brood, toast, verse croissantjes, chocoladebroodjes, kaas, worst, jam, muesli, vruchten, Griekse yoghurt, vers fruit, je kunt het niet bedenken of het is er). Diner is iets minder, maar nog steeds erg goed en gevarieerd. Ook kinderen kunnen hier iedere dag heerlijk eten en elke avond zijn er schalen vol vers fruit als toetje, naast de gebruikelijke zoetigheden. Wat jammer is is dat het ontbijt en het diner in een eetzaal is (met airco) en niet buiten.

Het eiland Zakynthos is werkelijk helemaal fantastisch, net The Blue Lagoon. En de schildpadden, geweldig!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Goede ligging

toerist
31-7-2010

Het hotel kent een goede ligging net buiten het drukke centrum van Laganas. Veel hotels die we in brochures aangeprijst zagen als "goed gelegen in het centrum" bleken boven of naast een discotheek te liggen! De kuststrook van Laganas staat gekend als uitgaansbuurt voor voornamelijk Engelsen. Mediterranean beach ligt buiten die drukke bedoening, toch kan je er 's avonds te voet naar toe. Behalve het uitgaanscentrum valt er niet veel te beleven. Zakynthos is echter een prachtig eiland. Wij verkenden het hele eiland met een huurauto. Echt een aanrader! Van zodra je enkele kilometertjes het binnenland ingaat zijn er geen zatte Engelsen meer te bespeuren en kruis je het pad van schapenhoeders en hangt een varken boven een spit gaar te worden. Het lijkt wel of je de 18e eeuw binnenrijdt. Het hotel zou ik geen 5* geven, eerder 3-4. Zo werd het glas om je tanden te poetsen niet vernieuwd gedurende een ganse week. Eten was niet denderend, maar rij even het binnenland in en je vind wel wat.

Gereisd met partner in augustus 2008

Mooi hotel, goede service en lekker eten!

Ruben en Mirjam
26-7-2010

Twee fijne vakantieweken gehad in dit hotel. Goede service (vriendelijk, bagage wordt naar je kamer gebracht, badhanddoekenservice voor bij het zwembad/strand). Het hotel is rustig gelegen, je hoort van de drukte verderop weinig. Het hotel is goed geisoleerd, we hebben heerlijk geslapen, de airco heb je daarbij wel nodig. Het is in juli erg warm!

Het eten vonden wij echt heel lekker en we werden heel vriendelijk bediend. Keuze was voldoende en alles wat wij geproefd hebben was goed!

Laganas heeft een mooi strand waar je in het water de schildpadden kunt zien, is ons ook een paar keer gelukt. Er valt verder weinig te snorkelen. Langs het strand zijn gezellige eettentjes en barretjes. Evenals in de main street, hier ook ontzettend veel uitgaande (Engelse) jeugd.

Wij hebben een quad gehuurd, echt een aanrader. Zo kom je ook op strandjes die bijzonder liggen en waar je wel leuk kunt snorkelen.

Wij hebben via touroperator excursies geboekt, dat is ons goed bevallen. Kortom: top!

Gereisd met partner in juli 2010

Goed onderhouden hotel. vriendelijk personeel

G.J.L. Beks
15-7-2010

Dit hotel ligt wat buiten het drukke centrum van Laganas, waar vnl Engelse jongelui zich bezatten. Hier heb je dus weinig last van.

De kamers zien er goed uit en de afstand naar zwembad en strand is zeer klein.

Eten, in buffetvorm ,was goed.

Voor jonge kinderen is in het hotel weinig te beleven. Het is er zeer rustig.

Excursies boeken bij lokale mensen en niet bij je reisorganisatie. Dit is veel goedkoper.

Eiland is zeer geschkt om fietsend te verkennen maar je ziet slects zeer weinig mensen dit doen. Qad en scooter zijn populair.

Schildpadden kijken kun je makkelijk met de waterfiets door de toeristenboten in de gaten te houden en in de buurt te blijven

Gereisd met partner in juni 2010

Positief verrast!

Sandra van Weering
25-5-2010

Wij waren zeer positief verrast door de vriendelijkheid van het personeel, de ruime en schone kamers(met ruim voldoende kastruimte), het eten(ondanks dat het in buffetvorm was), de ligging aan het schone strand, de leuke tuin, de service aan het zwembad, e.v.a. Meestal lijken de foto's mooier dan de realiteit, maar we hebben het zeer goed gehad in Mediterranean beach resort!! Wat ons betreft een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2010

Prima hotel

broeren
18-12-2009

Ik heb in verschillende zeer exclusieve resort gezeten, maar het eten in dit hotel kon daar prima aan tippen. Iedere dag wat anders en genoeg keuze voor iedereen. Schoon, niets bijzonders. Wij waren net buiten de bouwvak en hebben het probleem met de ligbedden niet mee gekregen.Ook de bediening bij het zwembad is erg aardig.

Alleen de stranden zijn erg smerig. Zwerfhonden pissen regelmatig tegen de standbedjes, dus daar zijn we niet gaat liggen.

Het eiland zelf is afgrijselijk. Smerig en vol 16 jarige engelse pubers. De manager van het hotel zei ook dat het eiland een van de minste eilanden van griekenland is..Zegt wellicht al genoeg..Afrader voor ouders met kinderen, maar eigenlijk ook voor onzelf, ondanks dat wij jongvolwassenen zijn. Kortom, prima hotel, afgrijselijk eiland.

Gereisd met vrienden in december 2009

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Beach Resort in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.