Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°11°
7,2

Omschrijving
Direct aan het strand van Laganas ligt Hotel Mediterranean Beach Resort op Zakynthos. Er is een zwembad, kinderzwembad en sauna. Het ontbijt is prima, alles is schoon en het personeel verleent goede service. ‘s Avonds eten is vooral gezellig in het centrum van Laganas. Maak een excursie naar Navagio beach, de blue caves of de caretta schildpadden.

We hebben een aantal aanbieders voor Mediterranean Beach Resort voor je op een rij gezet:

12 reviews over Hotel Mediterranean Beach Resort in het Nederlands

Superhotel, mooie ligging en fijn personeel

familie Knoester
16-9-2014

Twee hele mooie kamers naast elkaar geboekt, heel dicht bij het zwembad- strand. Voor het zilveren bruidspaar stond een presentje klaar in de kamer. dat geeft een warm welkom gevoel. Het personeel van het restaurant, receptie en verzorging van de kamers- tuin waren heel vriendelijk en doet de service is van 5 sterren eer aan.Het eten in het restaurant krijgt zeker een voldoende, maar is wel van iets mindere kwaliteit .De sfeer in het restaurant is voldoende, maar je ziet dat de focus van het hotel minder in het restaurant ligt. daarentegen kun je bij het zwembad van het hotel al langs een van de vele restaurantjes langs de vloedlijn heerlijk eten en drinken. Het drukke centrum ligt ongeveer een kwartiertje langs het water lopen. Wij vonden dat heerlijk. als we de drukte wilden zochten we dat op. En bij het hotel heerlijk relaxed en rustig. Wij komen vast nog eens terug bij deze accommodatie.

Gereisd anders in augustus 2014
2007

Hotel was netjes en schoon , eten was heerlijk, en iedere dag iets anders ondanks het lopend buffet, iedere dag schone lakens en handdoeken. Personeel heel vriendelijk en spreekt prima engels

Gereisd anders in juli 2007

Prima hotel keurige kamers heel aardig personeel wij zaten

Rein en Bea Haverkamp
3-7-2007

Prima hotel keurige kamers heel aardig personeel wij zaten in het hoofd gebouw niks gehoord van buiten af heel goed eten en een tip leg s,avond je handoek op een ligbed neer wij zijn zeker van plan nog een keer terug te gaan al met al wij vinden het een aanrader.

Gereisd anders in juli 2007

Tjingo

In de brochure staat vermeld "rust en comfort" Van rust is in het geheel geen sprake!! Het naast gelegen hotel heeft de gehele dag en avond een luidruchtig annimatie programma. Daar het direct achter de hotelkamers ligt, kan je hier van mee profiteren. 's Ochtends moet je voor 7.00 uur (hoe zo uitslapen in je vakantie) je bedje bij het zwembad reserveren d.m.v. je handdoek te leggen, anders kan je er niet meer terecht. Word door de hotelleiding niets aan gedaan. Wil je naar het strand moet je 6 euro betalen voor een bedje. Kamers zijn erg sober en badkamer is uitermate slecht. Eten is zeer goed. Personeel spreekt zeer gebrekkig een andere taal. Hotel is 3 sterren de overige zijn absoluut niet zichtbaar!

Gereisd anders in juni 2007

Geweldig hotel bij het strand en dicht bij het centrum

wouter van bruggen
12-6-2007

Geweldig hotel bij het strand en dicht bij het centrum. kamer wordt elke dag schoongemaakt, schone dekens, handdoeken en kussens. nog geen minuut lopen en je ziet de eerste restaurants al.

Gereisd anders in juni 2007
2006

Dit hotel is beslist ongeschikt voor families met kinderen, er is niks te doen, nog niet eens een dart-bord.Het ten doe je binnen in een giga zaal, ongezellig en kil.De kamers zijn o.k. als de airco het doet.Goed hotel voor oude mensen, die op tijd naar bed gaan.Het personeel is overigens erg vriendelijk.

Gereisd anders in oktober 2006

2005

Mooi en leuk Hotel! De 5 sterren benoeming kan niet, 4 hooguit. Ligging leuk, alleen als je zeezicht hoog op je lijstje heb staan raden wij dit Hotel af. Er zijn daadwerkelijk wel kamers met zeezicht (een paar) maar dan zit je wel direct bij het zwembad met (zeer) weinig privacy. Het eten lijkt in het begin uitgebreid, maar na dag 2 heb je het al gezien. Personeel is behulpzaam en de schoonmaak goed en frequent. De omgeving is leuk en in de "nacht"-uurtjes moet je over wat Engelse humor beschikken.

Gereisd anders in oktober 2005

Ik ben naar Mediterranean geweest, was erg tevreden. De architectuur is overal aangepast op 3 hoofdkleuren. Ligt pal aan het strand, bereikbaarheid goed, zijstraatje van een straat haaks op de mainstreet. Service, heel erg goed, veel interactviteit met personeel, maar geen opdringerigheid. Eten, hoge kwaliteit, veel keus, ontbijt en diner. Wat minder, geen amusement (=niet op jongeren ingesteld), weinig privacy. Hoge prijs voor de ligstoelen voor het hotel en het zwembad mag langer openblijven, om 1800 uur stopt het personeel, niet blij mee. Positief, je kunt bijna alles regelen. Zo kom ik op die laatste 8, omdat je veel bij moet betalen, er geen amusement is en de faciliteiten niet altijd optimaal zijn, maar ook omdat er veel van hoge kwaliteit is, de service heel erg goed is, er veel interactiviteit is , het hotel prachtig ligt, en omdat het geheel uitzonderlijk smaakvol is.

Gereisd anders in augustus 2005

Gewoon goed hotel

marcel & andrea
2-8-2005

Gewoon goed hotel. Voor het avondeten moet je inderdaad zorgen dat voor 8 aanschuift, en je krijgt er gratis entertaiment bij doordat personeel regelmatig wat laat vallen. En geloof het of niet maar de poolbar is sinds de 2e week dat we er waren ook s'avonds geopend. De 5e ster zullen ze zelf wel ergens gevonden hebben, 4 is genoeg.

Gereisd anders in augustus 2005

Wij hebben het in die hotel slecht getroffen

M. penning de vries
30-7-2005

Wij hebben het in die hotel slecht getroffen.

Zo als meer mensen hier boven al gezegd hebben het is geen vijf sterrren waard

de kamers die wij hadden keek je zo bij je buren naar binnen die afstaand

was veel te dicht bij.

Ook hebben wij het slecht getroffen

met het eten heel vaak koud en en bij het ontbijt deden ze water bij de yohurt

wij hebben al geklacht bij Tui maar van hun reactie wordt je niet vrolijk

Gereisd anders in juli 2005

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mediterranean Beach Resort in Laganas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mediterranean Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.